Astana op SRAM
De tijdritfiets is inderdaad wel erg mooi gelukt zo zeg, maar ook de kleurstelling van de normale fiets is niet heel verkeerd, er rijden wel wat lelijkere fietsen rond in het peleton. Hoewel ik nog altijd geen fan ben van de madone.
Sram red groep staat ook niet mis, wel jammer dat je die alleen nog beschikbaar is voor de profs.
Sram red groep staat ook niet mis, wel jammer dat je die alleen nog beschikbaar is voor de profs.
-
- Forum-lid
ruurd-jan schreef:... wel jammer dat je die alleen nog beschikbaar is voor de profs.
Als je goed zoekt, dan vind je die wel al hoor
Maar dan moet je ff kijken in het Sram topic, kan je zien dat C a s r a n (als niet-prof) toch al zo'n setje heeft
Harder, better, faster, stronger, LIGHTER !
frederic david schreef:ruurd-jan schreef:... wel jammer dat je die alleen nog beschikbaar is voor de profs.
Als je goed zoekt, dan vind je die wel al hoor
Maar dan moet je ff kijken in het Sram topic, kan je zien dat C a s r a n (als niet-prof) toch al zo'n setje heeft
haha das jammer.. onze fietsen zouden in eerste instantie met Red afgemonteerd worden maar dit werd Force omdat Red niet te leveren zou zijn.
-
- Forum-lid
Astana zal in elk geval niet in de Giro te bewonderen zijn...
De organisatoren inviteerden van de Protour ook Boeygues Telecom, Crédit Agricole & Team High Road niet...
De organisatoren inviteerden van de Protour ook Boeygues Telecom, Crédit Agricole & Team High Road niet...
-
- Forum-lid
danoontje schreef:wat een intens lelijke fietsen zeg...gad-ver-damme
Het ook niet mijn smaak, maar zo erg is het ook weer niet.
Een ding valt mij het meeste op.
Het stuurlint past echt totaal niet bij de kleur van de fiets.
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders
danoontje schreef:wat een intens lelijke fietsen zeg...gad-ver-damme
Eens! Wie is er verantwoordelijk voor deze super lelijke kleurstellingen...
Beetje raar dat de reacties op de vorige pagina lovend waren en nu - bij geen enkele wijziging, slechts een andere foto - alles negatief is?
Toch duidelijk dat de indruk van een fiets volledig afhankelijk is van de kwaliteit van de foto en de afstelling...
Toch duidelijk dat de indruk van een fiets volledig afhankelijk is van de kwaliteit van de foto en de afstelling...
de kleuren van de tt fiets en de gewone fiets zijn toch practisch hetzelfde?
als je bij die wegfiets het zadel normaal zou zetten en er hoge velgen in steken zou het er al veel beter uit zien lijkt me.
als je bij die wegfiets het zadel normaal zou zetten en er hoge velgen in steken zou het er al veel beter uit zien lijkt me.
Disclaimer: deze post is met de grootst mogelijke zorg opgesteld, taal en spelfouten onder voorbehoud.