Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Zannata 2008

pipootje
Forum-lid
Berichten: 636
Lid geworden op: 24 nov 2006 23:20

pipootje 08 mar 2008 20:01

Ik zie geen foto
Ik vind hem trouwens een beetje druk
De mijne is wat minder druk
Op toilet gelezen: "Toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen"

pro-cycling
Forum-lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 okt 2008 13:55

pro-cycling 03 okt 2008 13:58

Kheb de foto's van de nieuwe Zannata Z81 en de vernieuwde Z80 !

de Z81 valt best mee !

bikeboss
Forum-lid
Berichten: 578
Lid geworden op: 08 okt 2006 16:21

bikeboss 04 okt 2008 00:24

litespeed schreef:Ik zie geen verschil met bv. Pinarello qua kleurschema... ;)

[img=http://internationalbike.com/merchant/1 ... eplica.gif]
[img=http://img259.imageshack.us/img259/2204 ... grakt3.jpg]


In behoor niet tot de fanclub van één van beide merken maar vind de kleurschema's erg gelijkend. De reacties hier bewijzen eens te meer hoe bevooroordeeld wordt gedacht o.i.v. marketing. Als een bepaald merk in iedere uitgave van zoveel mogelijk magazines voldoende foto's publiceert en veel rook blaast rond kenmerken waarvoor niet eens een neutrale maatstaf bestaat, stijgt het aantal fanatieke aanhangers gegarandeerd met de dag.

skinny
Forum-lid
Berichten: 42
Lid geworden op: 26 nov 2007 23:51

skinny 08 okt 2008 19:03

Ik heb de carbon met Ultegra en Fulcrum racing 7 in mei 2007, dit is volgens mij een nette fiets voor het geld. Het carbon is alleen bestickerd en gelakt. De fiets heeft mij 2000 euro gekost (nou ja, 1000 bij betalen en een Orbea met 105 die ik een jaar ervoor gekocht heb als inruil erbij). In april een setje Easton EA90SLX gekocht, en met die wielen eronder vliegt hij over de weg.

Het merk is niet bekend, maar de fietsen zijn naar mijn mening zeker niet slecht. Wanneer de naam wat bekender zou zijn (zoals bij Pina), dan wordt er zeker anders over gedacht en positiever gewaardeerd.

cioccpryde
Forum-lid
Berichten: 315
Lid geworden op: 17 mei 2007 17:05

cioccpryde 08 okt 2008 19:26

bikeboss schreef:
litespeed schreef:Ik zie geen verschil met bv. Pinarello qua kleurschema... ;)

[img=http://internationalbike.com/merchant/1 ... eplica.gif]
[img=http://img259.imageshack.us/img259/2204 ... grakt3.jpg]


In behoor niet tot de fanclub van één van beide merken maar vind de kleurschema's erg gelijkend. De reacties hier bewijzen eens te meer hoe bevooroordeeld wordt gedacht o.i.v. marketing. Als een bepaald merk in iedere uitgave van zoveel mogelijk magazines voldoende foto's publiceert en veel rook blaast rond kenmerken waarvoor niet eens een neutrale maatstaf bestaat, stijgt het aantal fanatieke aanhangers gegarandeerd met de dag.


Volgens mij is er niks mis met de kleuren van de Zanata maar wel met uw ogen.
Deze twee fietsen lijken nog niet van ver op elkaar,omdat ze de zelfde kleuren gebruiken zijn ze nog niet in hetzelfde motief gespoten.
Ik vind de Zanata trouwens mooier.(en zeker de prijs)

;)

cioccpryde
Forum-lid
Berichten: 315
Lid geworden op: 17 mei 2007 17:05

cioccpryde 08 okt 2008 19:38

Daniel1975 schreef:Zoals ik gisteren al tikte: smaken verschillen.
Extra tierelantijntje op de vork en rode vlakjes boven bracket op staande en schuine buis vind ik overdone. Het ACT in de bovenbuis had van mij ook niet gehoeven (breekt de vloeiende lijn van het spuitwerk) en de Fulcrumwielen zijn te druk.
Als laatste nog het Centaur-grey Shimano setje: doe Campa zwart of Shimano chroom, maar niet dit. Nog een extra kleur erbij die het te rommelig maakt.

Daar waar de rode accenten op de achtervork bij de Pina de vloeiende lijn benadrukken en waar de bovenbuis mooi strak is gespoten zonder onderbreking.


Euh,het zal wel aan mij liggen zeker,maar wat is een Centaur-grey Shimano setje?Is dat iets nieuw ?

serge
Forum-lid
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 okt 2008 12:42

serge 09 okt 2008 13:20

Ik heb al wat folders met de nieuwe modellen en prijzen.
Mooi en zeer goede prijzen!
Weet niet wanneer ze op de website komen te staan zal er eens achter horen.
Laat U iets weten...

ridleyhater
Forum-lid
Berichten: 78
Lid geworden op: 30 mar 2005 21:46

ridleyhater 09 okt 2008 16:37

carbon cross fiets bv? heb die gisteren zien staan bij mega bike in turnhout
kredo..record...bora..mmmm

skinny
Forum-lid
Berichten: 42
Lid geworden op: 26 nov 2007 23:51

skinny 09 okt 2008 16:41

@serge, heb je de folders misschien ook digitaal? Anders, zou je misschien prijzen en onderdelen willen plaatsen?, ben zeer benieuwd naar de nieuwe modellen. Bedankt alvast!

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 09 okt 2008 17:57

serge schreef:Ik heb al wat folders met de nieuwe modellen en prijzen.
Mooi en zeer goede prijzen!
Weet niet wanneer ze op de website komen te staan zal er eens achter horen.
Laat U iets weten...

Traditiegetrouw zal de webmaster van http://www.zannata.be de website pas nà de beurs updaten. Door het wegvallen van Expo-Velo vermoed ik dat dit pas na Bikemotion zal zijn, dus ergens in november. Tenzij daar dit jaar een uitzondering op gemaakt wordt...
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

bikeboss
Forum-lid
Berichten: 578
Lid geworden op: 08 okt 2006 16:21

bikeboss 09 okt 2008 23:30

cioccpryde schreef:
Volgens mij is er niks mis met de kleuren van de Zanata maar wel met uw ogen.


Jouw ogen kunnen heel misschien beter zijn dan de mijne, maar aan wellevendheid heb je duidelijk een groot gebrek!

cioccpryde
Forum-lid
Berichten: 315
Lid geworden op: 17 mei 2007 17:05

cioccpryde 10 okt 2008 01:25

bikeboss schreef:
cioccpryde schreef:
Volgens mij is er niks mis met de kleuren van de Zanata maar wel met uw ogen.


Jouw ogen kunnen heel misschien beter zijn dan de mijne, maar aan wellevendheid heb je duidelijk een groot gebrek!


Ja,sorry je hebt gelijk,dit was erover.
Besefte ik nadien ook wel.

:(

Plaats reactie