Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Gevolgen fietsverslaving

airjay
Forum-lid

airjay 16 okt 2007 18:18

Of wisselende diensten. Als buschauffeur heb ik het bewegen (lees: fietsen) nodig om niet dicht te groeien, en regelmatig gebroken diensten (lekker tussendoor fietsen), late diensten (lekker overdag fietsen) of vroege diensten ('s-middags fietsen) zorgen voor voldoende gelegenheid om aan beweging te doen.

raphael
Forum-lid

raphael 16 okt 2007 23:08

Er zijn denk ik tal van manieren om werk en hobby te combineren.
Ik ben consultant en ga vaak met de trein naar klanten. Neem ik de fiets mee en fiets naar huis. Daarmee beperk ik iets het ongemak voor thuis en kan ik toch veel trainen. Wel leuk hoor als je in Tilburg komt en ze komen erachter dat je dan terug fietst naar Amsterdam. Receptioniste: hoeveel dagen doe je daarover? lol [:)]

kortom, waar een wil is is een weg.
Tijdje terug vertelde Dolf Jansen dat hij 6x per week hardloopt. Op de vraag: hoe doe je dat dan met verjaardagen en zo? kwam het antwoord: dan gaan we met de auto, stap ik 20km voor de bestemming uit en kleed me om, en ren dan het laatste stuk. [;)]

lazo
Forum-lid

lazo 17 okt 2007 14:38

Zolang fietsen nie de overhand neemt in u leven,want bij sommigen is dit zo kan je nog niet van een verslaving spreken.:) Maar ik fiets ook graag en weet wel dat het enorm verslavend kan zijn,meer dan bij een ander sport.
Maar dan denk ik wel beter verslaafd aan fietsen dan aan drugs.

Plaats reactie