Het grote ergernissen toppic.
[quote="havana"]Het gaat over ergernissen toch? Ik ken er nog wel een paar.
Matthijs van Nieuwkerk
Mart Smeets
Cheque van Gelder [/quote]
Als we zo gaan beginnen:D:
Erica 'kanjers' Terpstra
Andries Knevel
Yvon Jaspers
Jan de Hoop
Albert Verlinde
Dit is slechts een bescheiden selectie.
Matthijs van Nieuwkerk
Mart Smeets
Cheque van Gelder [/quote]
Als we zo gaan beginnen:D:
Erica 'kanjers' Terpstra
Andries Knevel
Yvon Jaspers
Jan de Hoop
Albert Verlinde
Dit is slechts een bescheiden selectie.
-
- Forum-lid HC
Apple computers en Apple believers ...
What makes the boat go faster?
-
- Forum-lid HC
[quote="jaapieo"]BOER ZOEKT VROUW![/quote]
Huilende boer met geiten
Huilende boer met geiten
What makes the boat go faster?
[quote="Livio Livius"]Apple computers en Apple believers ...[/quote]
Hehe, voel me een beetje aangesproken, aangezien ik vorige maand een Macbook Pro 15" heb aangeschaft.... Bevalt me tot nu toe erg goed moet ik zeggen! Prijs is wel compleet belachelijk.
BZV is overigens bij lange na niet het meest irritante TV programma. Ik kan er zo nog tig opnoemen die erger zijn, bijvoorbeeld "Take me out", "The Bachelor", "Holland/America's next top model" en "Bonje bij de buren".
Hehe, voel me een beetje aangesproken, aangezien ik vorige maand een Macbook Pro 15" heb aangeschaft.... Bevalt me tot nu toe erg goed moet ik zeggen! Prijs is wel compleet belachelijk.
BZV is overigens bij lange na niet het meest irritante TV programma. Ik kan er zo nog tig opnoemen die erger zijn, bijvoorbeeld "Take me out", "The Bachelor", "Holland/America's next top model" en "Bonje bij de buren".
Dit forum. En dat werkt therapeutisch. Dus ik moet het blijven bezoeken van m'n psychiater...
[quote="havana"]
[/quote]
+1
The voice of Holland en al die andere Klapvee en Krijsprogramma's
[/quote]
+1
The voice of Holland en al die andere Klapvee en Krijsprogramma's
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
[quote="Herera"][quote="havana"]
[/quote]
+1
The voice of Holland en al die andere Klapvee en Krijsprogramma's [/quote]
Alle programma's die op de 1 of andere manier op of om BN'ers draaien.
Trouwens, de afkorting BN'er alleen al....:rolleye:
[/quote]
+1
The voice of Holland en al die andere Klapvee en Krijsprogramma's [/quote]
Alle programma's die op de 1 of andere manier op of om BN'ers draaien.
Trouwens, de afkorting BN'er alleen al....:rolleye:
Ik snap ook met de beste wil van de wereld niet dat mensen zich zo druk maken om de z.g. BN'ers.
Mijn vrouw roept ook wel eens: "Nou die X heeft een baby gekregen". Ten eerste ken ik de BN'er in kwestie meestal niet eens (er wordt dan meestal gedaan alsof dat heeeeel raar is dat je één of ander derderangs soapster niet kent). Ten tweede zal mij het werkelijk aan mijn reet roesten dat deze idioot een kind heeft gekregen....
Mijn vrouw roept ook wel eens: "Nou die X heeft een baby gekregen". Ten eerste ken ik de BN'er in kwestie meestal niet eens (er wordt dan meestal gedaan alsof dat heeeeel raar is dat je één of ander derderangs soapster niet kent). Ten tweede zal mij het werkelijk aan mijn reet roesten dat deze idioot een kind heeft gekregen....
waarom zoveel TV ergernissen?
bij mij zit er op de afstandbediening een OFF knop, nergens geen last meer van
ergernissen: sommige IWAB's op t forum . . . (ik weet alles beter) en die tot overmaat van ramp ook nog vaak het laatste woord willen hebben . . .
de grootste ergernis: het chronisch tijdgebrek om te fietsen
bij mij zit er op de afstandbediening een OFF knop, nergens geen last meer van
ergernissen: sommige IWAB's op t forum . . . (ik weet alles beter) en die tot overmaat van ramp ook nog vaak het laatste woord willen hebben . . .
de grootste ergernis: het chronisch tijdgebrek om te fietsen