ervaringen met Plieger Sport (Meerkerk)
-
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid HC
Il Pirato schreef:Is het normaal dat je meer dan 2 weken moet wachten op je nieuwe fiets?? Is me tweede fiets maar mijn eerste die ik bij Plieger koop. Wil zelf niet opdringerig overkomen en elke 3 dgn bellen. Zelf belt hij ook niet even over hoe lang het nog gaat duren...iemand ervaring mee??
Lijkt me dat ze bij Plieger je toch wel een indicatie gegeven hoelang het gaat duren?
Als het frame niet op voorraad was, lijkt mij 3 maanden niet vreemd.
1 belletje kan je er toch wel aan wagen als je het echt niet weet!
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
@vigoroso Was vandaag anders een top dag om te fietsen ![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
@gijs01: je hebt gelijk, maar ik heb zo wel iets om naar uit te kijken. Opwerken naar een hoogtepunt zeg maar![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
@rickyb: yep dat is 'm![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
@colnagofreak: nee geen indicatie, hij zou bellen als hij meer wist. Heb al 2 keer aan de telefoon gehangen....
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
@gijs01: je hebt gelijk, maar ik heb zo wel iets om naar uit te kijken. Opwerken naar een hoogtepunt zeg maar
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
@rickyb: yep dat is 'm
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
@colnagofreak: nee geen indicatie, hij zou bellen als hij meer wist. Heb al 2 keer aan de telefoon gehangen....
Bianchi SL3, Pantani Vive!!
Colnago CX-1
Colnago CX-1
Pfffff, zou me CX-1 deze week geleverd worden, moet ik nog langer wachten want het frame is nog steeeeeds niet binnen en dit terwijl ze me twee weken geleden zeiden dat het frame al wel binnen was
Weet nou ff niet wat ik moet geloven...
![Sad :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
Colnago CX-1
Colnago CX-1
Nee was zeker geen grapje. Heb net weer gebeld en nu komt misschien als ik mazzel heb aanstaande woensdag mijn frame binnen. Ze gaan vandaag contact met me opnemen als het frame er toch niet komt woensdag, als het wel komt hoor ik niks. Alleen heb ik hier even geen vertrouwen meer in, dus eerst zien/horen dan geloven.
Daarbuiten vind ik het zeer vreemd dat ze hun klanten niet op de hoogte houden als de afspraken niet nagekomen kunnen worden of als er andere informatie bekend is. Maargoed, nog een week wachten kan er ook nog wel bij![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Daarbuiten vind ik het zeer vreemd dat ze hun klanten niet op de hoogte houden als de afspraken niet nagekomen kunnen worden of als er andere informatie bekend is. Maargoed, nog een week wachten kan er ook nog wel bij
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Colnago CX-1
Colnago CX-1