Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Prudhomme: \"Klassement geloofwaardiger\"

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 09 aug 2007 11:50

Dit forum gaat over wielrennen, mountainbiken, trainen, 't materiaal enz. Dat doping daar tegenwoordig helaas al bij hoort is triest, maar 't is nu eenmaal zo. Maar we laten niet door een paar mensen het volledige subforum "Wielrennen" vergallen die het vol willen spammen met eindeloze topics over doping die helemaal niets toevoegen, laat staan dat ze met nieuwe feiten komen. Wat opvalt is dat diegene die zoveel doping topics willen openen voor de rest nauwlijks actief zijn op 't forum... Dus 't enige wat ze komen doen is de sport kapot maken. :rolleye:
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

scepticus
Forum-lid HC

Gebruikersavatar scepticus 09 aug 2007 13:37

Amclassic-fan schreef:Wat opvalt is dat diegene die zoveel doping topics willen openen voor de rest nauwlijks actief zijn op 't forum... Dus 't enige wat ze komen doen is de sport kapot maken. :rolleye:

Ook dat is een nogal huilerige uitdrukking die ik liever niet bezig.... hou het er dan op dat ze gewoon het forum vervuilen ;)
luna schreef:als elk nieuw topic, een nieuw onderwerp moet bevatten waar nog helemaal niet over gediscussieerd is, dan kun je ook een heleboel topics gaan sluiten over; welke banden? welke wielen? enz...

het argument van de vernieuwende inhoud snijd geen hout.

Nou, ook als je een vraag of een opmerking hebt over een bepaald type wielen lijkt het mij handig om eerst ff te kijken of daar al een topic over is... gebeurt inderdaad niet altijd, maar soms zijn topics al heel erg oud dus dan is het niet zo erg om een nieuw topic te openen.
Maar op dit moment staan er op de eerste pagina in 'wielrennen' 4 topics waarin over doping, de Tour, het beleid van de UCI etc gediscussieerd kan worden, dus aan NOG meer dopingtopics is echt geen behoefte op dit moment.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

gt10
Forum-lid

gt10 09 aug 2007 18:27

Amclassic-fan schreef:Dit forum gaat over wielrennen, mountainbiken, trainen, 't materiaal enz. Dat doping daar tegenwoordig helaas al bij hoort is triest, maar 't is nu eenmaal zo. Maar we laten niet door een paar mensen het volledige subforum "Wielrennen" vergallen die het vol willen spammen met eindeloze topics over doping die helemaal niets toevoegen, laat staan dat ze met nieuwe feiten komen. Wat opvalt is dat diegene die zoveel doping topics willen openen voor de rest nauwlijks actief zijn op 't forum... Dus 't enige wat ze komen doen is de sport kapot maken. :rolleye:

Hey Amclassic
Maak een nieuwe onderverdeling. Voeg naast die over het materiaal gaan en over wielrennen en zo ook ergens in de kelder eentje toe dat volledig over doping gaat. Zij die er nooit in willen kijken, ontwijken die indeling en blijven bij de anderen :-)

thecollector
Forum-lid

thecollector 09 aug 2007 20:13

Heer Classic

Het is wel heel erg makkelijk om te roepen dat wij die over doping praten de sport kapot maken.

Mijns inzien zijn het nog steeds de renners die gebruiken de sport kapot maken.

Het zijn ook zij die de feiten aanleveren zie kasjetskin vandaag.

O ja ik wil best wel een topic over mijn fietsen openen maar ik denk dat ik weinig response krijg op mijn vraag.
Hoe goed is de wolturnes spees w5 in combinatie met een tracker

Dus hou ik het bij de sport die ik zeer bewonder

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 09 aug 2007 20:50

Amclassic-fan schreef: Wat opvalt is dat diegene die zoveel doping topics willen openen voor de rest nauwlijks actief zijn op 't forum... Dus 't enige wat ze komen doen is de sport kapot maken. :rolleye:

Hier heb ik het met een andere mod ook al over gehad, viel ons ook op.
Verder sluit ik mij aan bij Scepticus. Ik heb ook al meerdere topics over doping-de tour gesloten, 4 is al meer dan genoeg. Niet zozeer omdat er dan alleen maar daar over gelult wordt, maar ook om het overzichtelijk te houden. Beter 1 groot dopingstopic dan 10 kleintjes waar iedereen langs elkaar praat.

Vanuit dat oogpunt heb ik ook bij deze de discussie hier gesloten. Het gaat al lang niet meer op Prudhomme en zijn gebral.
Als er mensen zijn die menen dat dit topic wel bestaansrecht heeft en dat het niet verder kan gaan in het grote Tour of Dopingdebat topic hoor ik het graag middels een PB.
Terechte en onterechte opmerkingen over het forum en/of het beheer ervan graag in het daartoe bestemde deel, dan blijft die informatie ook beter gebundeld.

Daniel
Less is bore

Plaats reactie