Post je frames
[quote="Timo 2.0"]Het punt is juist dat ik "lacebag" google en niets tegen kom dat relevant lijkt.[/quote]
[quote="Amclassic-fan"]Gek he dat wij een forum over f$@king sneakers niet kennen :rolleye:[/quote]
Sneakers...relevant...I rest my case (om in het taalgebied te blijven al vind ik de vervoeging "sickst" wel apart)
[quote="Amclassic-fan"]Gek he dat wij een forum over f$@king sneakers niet kennen :rolleye:[/quote]
Sneakers...relevant...I rest my case (om in het taalgebied te blijven al vind ik de vervoeging "sickst" wel apart)
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
[quote="YesFresh"]Lacebag, klikt u maar.
kunnen we dan nu verder met waar het om gaat?[/quote]
niet geklikt zeker?
gaan we verder met waar het om gaat, of vinden jullie het een discussie waard?
Als jullie voor een discussie kiezen; Succes.
niet geklikt zeker?
Als jullie voor een discussie kiezen; Succes.
Velo-Retro
Euhm, na 2 linkjes was het wel duidelijk dat het om een sneaker web site gaat.
Bovendien heeft de topic titel "Post JE frames" ook al vrij weinig te maken met alle posts die hier tot nu toe geplaatst zijn, volgens mij is niemand daadwerkelijk in het bezit van de tijdritframes die gepost zijn. Dus waar het nu om?
Bovendien heeft de topic titel "Post JE frames" ook al vrij weinig te maken met alle posts die hier tot nu toe geplaatst zijn, volgens mij is niemand daadwerkelijk in het bezit van de tijdritframes die gepost zijn. Dus waar het nu om?
mijn Flickr
[quote="YesFresh"]mag hier een slotje op?[/quote]
[quote="YesFresh"]gaan we verder met waar het om gaat, of vinden jullie het een discussie waard? Als jullie voor een discussie kiezen; Succes.[/quote]
Make up your mind kid: of een slotje of verder gaan waar het om gaat want beide opties combineren gaat niet. Wil je een slotje of wil je door? Slotje is wellicht wel handig, kun je mooi een topic openen met een titel die wel op de inhoud slaat
[quote="YesFresh"]gaan we verder met waar het om gaat, of vinden jullie het een discussie waard? Als jullie voor een discussie kiezen; Succes.[/quote]
Make up your mind kid: of een slotje of verder gaan waar het om gaat want beide opties combineren gaat niet. Wil je een slotje of wil je door? Slotje is wellicht wel handig, kun je mooi een topic openen met een titel die wel op de inhoud slaat
fietsen doe ik net als een prof,
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
[quote="YesFresh"][quote="YesFresh"]Lacebag, klikt u maar.
niet geklikt zeker?
[/quote]
niet geklikt zeker?
[/quote]
[quote="YesFresh"][quote="YesFresh"]Lacebag, klikt u maar.
niet geklikt zeker?
Als jullie voor een discussie kiezen; Succes.[/quote]
Gozert, volgens mij heb jij troubles met je chickie, doe gewoon een beetje flex man Moet toch te begrijpen zijn voor je...
niet geklikt zeker?
Als jullie voor een discussie kiezen; Succes.[/quote]
Gozert, volgens mij heb jij troubles met je chickie, doe gewoon een beetje flex man Moet toch te begrijpen zijn voor je...
Velo-Retro