Voorspellingen Giro 2007
Het is pijnlijk om zien hoe die motoren zoveel invloed hebben op het koersverloop. Kunnen ze die aantallen onnodige motoren nu echt niet beperken of tenminste in het gareel houden? Garzelli kan er natuurlijk niets aan doen maar zonder die motor lukt het hem waarschijnlijk net niet.
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid HC
Als ik de Giro zie waarbij elke dag wat gebeurt vraag ik me meer en meer af waarom de Tour zoveel meer gewaardeerd wordt?
What makes the boat go faster?
-
- Forum-lid HC
Komt denk ik ook doordat het voor de andere ploegen commercieel minder interesant is.
Als je de omgeving ziet waar men doorheen rijdt met de beklimmingen en doorgangen door de verschillende bergdorpen met kasseien dan begint het toch te kriebelen om zelf ook naar Lombardijen af te reizen!
Als je de omgeving ziet waar men doorheen rijdt met de beklimmingen en doorgangen door de verschillende bergdorpen met kasseien dan begint het toch te kriebelen om zelf ook naar Lombardijen af te reizen!
-
- Forum-lid HC
Fantastiche rit weer. Met Ricco als winnaar en Di Lucca als meester!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als DiLuca nu ook nog eens wat vaker blij kan kijken als ie gehuldigd wordt kan ik het misschien nog mooi gaan vinden. Maar allemensen, wat een stuk sjacherijn is dat normaal gesproken zeg.
Wel een fantastische etappe vandaag, eentje om in te lijsten!
Wel een fantastische etappe vandaag, eentje om in te lijsten!
Less is bore
Quoten: Origineel geplaatst door W0uter op 12 Mei 2007
Astana gaat dit jaar voor de triple: salvodelli wint de Giro, Vino de tour, Kasjetskin de Vuelta!
Mazzoleni staat er niet verkeerd voor dus het kan nog lukken met de triple, wel zonder Salovdelli, maar toch...
Astana gaat dit jaar voor de triple: salvodelli wint de Giro, Vino de tour, Kasjetskin de Vuelta!
Mazzoleni staat er niet verkeerd voor dus het kan nog lukken met de triple, wel zonder Salovdelli, maar toch...