Fiets maat(jes) omg. Groningen
Kikkie,
Stuur je mobiel even naar m'n email: s_schoonveld@hotmail.com
Dan kunnen we ff contact houden. Het gaat nu wel erg los namelijk.
Groeten.
Stuur je mobiel even naar m'n email: s_schoonveld@hotmail.com
Dan kunnen we ff contact houden. Het gaat nu wel erg los namelijk.
Groeten.
Count me in!
-
- Forum-lid
As. woensdag ben ik er ook bij. Deze week helaas alleen maar op pad voor mijn werk en verkouden geweest. Geen meter gefietst
Le vélo est mon squelette extérieur - vrij naar Alfred Jarry (1873-1907)
mooi zo, moet gezellig worden. ik heb deze week ook maar 2 keer gefietst. zaterdag wordt hem ook al niet. zondag dan maar weer.
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
Vandaag nog een rondje gedaan. Altijd weer lekker.
Woendag ben ik erbij.
Groeten.
Woendag ben ik erbij.
Groeten.
hoe zit het met de gemiddeldes? als dit niet te hoog is doe ik ook een keer mee...
http://www.bikeplanner.com/djdakkie" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Wat mij betreft kan iedereen meedoen. Sommigen kennen elkaar - en elkaars niveau - inmiddels, maar het lijkt me niet meer dan normaal om eerst maar eens te ondervinden of er veel of überhaupt niveauverschil is. En dat kan alleen door en groupe te fietsen! Anders doen de beteren wat meer kopwerk dan de minderen; mijn ervaring is, dat je dan altijd wel de rijen gesloten kunt houden gedurende 1,5 tot 2 uur. Tot woensdag! Ik breng nog twee mensen mee.
ik weet niet of het hem nog wordt woensdag, lig momenteel op bed met een griepje. ik laat nog wel van me horen.
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.
-
- Forum-lid
@Kikkie
Beterschap! Ik zit ook nog te wachten op een bevrijdend bericht dat ik woensdagavond niet nodig ben op 't werk. Laten we morgenmiddag maar even de balans opmaken hier.
Beterschap! Ik zit ook nog te wachten op een bevrijdend bericht dat ik woensdagavond niet nodig ben op 't werk. Laten we morgenmiddag maar even de balans opmaken hier.