Favoriete Kleding...?
@Big-Rosa: Die slijtplekken zitten niet op z'n zitvlak, maar iets hoger: nog boven de zeem. Heel vreemd dus. En ja, als de wind pal tegen is, zit ik er wel eens pal achter. En nee, daar word ik niet zo vrolijk van. En ja, dan zit ik liever achter 'n leuke meid in 'n Assos-outfit. Zit je toch in een andere slipstream, als je het mij vraagt.
Quote: Origineel geplaatst door tjappie1 op 29 Maart 2007
Descente kleding Rules!
Ik heb een koersbroek van descente en die bevalt me uitstekend. Daarvoor had ik een broek van AGU, maar na één seizoen was daar alle rek en vorm wel uit.
Descente kleding Rules!
Ik heb een koersbroek van descente en die bevalt me uitstekend. Daarvoor had ik een broek van AGU, maar na één seizoen was daar alle rek en vorm wel uit.
Weet er iemand hoe en waar je een Equipe Assos broek kan laten herstellen? Vandaag gevallen en groot gat in het ene en een kleiner gaatje in het andere paneel. De rest, waaronder het zeem is intact. Ik vind het zonde om zo'n dure broek(die zijn geld echt wel waard is) na 2 ritten te moeten weggooien.
Iemand raad? Zou een stikster of een naai-atelier zoiets herstellen? Of doet de importeur dat?
Iemand raad? Zou een stikster of een naai-atelier zoiets herstellen? Of doet de importeur dat?