Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

xerografia wielen

snoopy
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 apr 2007 15:19

snoopy 05 apr 2007 15:34

Beste mensen , heb verleden week deze wielen gekocht XW4 inmiddels een 400 km mee gereden , hier mijn bevindingen
Rit 150 km Ludo Peeters in Braschaat  geen probleem
Trainingsritten Olen waar toch snelheid continu tegen 40 per uur ligt 80 km gemmideld 34 , ...wielen geen probleem bollen heel goed.naven miche
1x door gek te doen 47 per uur in een putdeksel  zat achter vrachtwagen ,en zag niks.was een deftige knal had schrik dat de spaken rond mijn oren vlogen , maar niets te voelen zitten nog allemaal strak
Conclusie , had een beetje schrik zoals jullie , tot hier toe zijn ze voor mij perfect , en zijn het hele mooie wielen  , een mooi alternatief als je de prijs bekijkt . ik had geen zin om 1000 euro te betalen als wielertoerist . ik zal volgende week de foto' s op mijn hobby site zetten kunnen jullie allen een kijkje nemen.
oh ja betaling en mensen voor afhandeling goederenmooi in doos verpakt  de mensen waren correct en vriendelijk , heb ze afgehaald .en ik vind dat je deze mensen zeker een kans mag geven.
Er staat 1 jaar garantie op.
dit is geen reklame hoor , wel voor mijn hobby sitje  dus volgende week zet ik ze er op samen met mijn Bianchi
groetjes hoop dat jullie er iets aan hadden
 
 http://users.telenet.be/vossenberggezever.be/

maus_1990
Forum-lid
Berichten: 1216
Lid geworden op: 26 aug 2006 16:23

maus_1990 05 apr 2007 18:11

Afbeelding

Gebruikersavatar
de zwarten
Forum-lid HC
Berichten: 4227
Lid geworden op: 17 dec 2006 22:17

Gebruikersavatar de zwarten 05 apr 2007 18:19

Quoten: Origineel geplaatst door maus_1990 op 05 April 2007


link opnieuw dan:
 
http://images2.fotopic.net/?iid=ymof9s& ... ty=80&nore

funky outfits...
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

intersantos
Forum-lid
Berichten: 1313
Lid geworden op: 12 mei 2005 21:24

intersantos 05 apr 2007 19:04

Quoten: Origineel geplaatst door de zwarten op 05 April 2007

funky outfits...

Ha, ha! Wie is die tweede, Joe of Averell Dalton...?

kuiper
Forum-lid
Berichten: 2041
Lid geworden op: 13 nov 2005 15:17
Locatie: Wateringen
Contact

kuiper 05 apr 2007 20:19

De schoffel is er zojuist weer doorheen gehaald, graag on-topic blijven.
Anders gaat er wat mij betreft gewoon weer (helaas) een slotje op.

Voor Klachten, vragen of suggesties betreft het forum kan je hier terecht: http://www.fiets.nl/forum/display_forum ... ForumID=39

dream-plus
Forum-lid
Berichten: 610
Lid geworden op: 20 okt 2004 23:51

dream-plus 06 apr 2007 00:37

Quoten: Origineel geplaatst door intersantos op 05 April 2007


Quoten: Origineel geplaatst door de zwarten op 05 April 2007

funky outfits...

Ha, ha! Wie is die tweede, Joe of Averell Dalton...?

Even serieus, volgens mij Rob Disseldorp.

meeuh
Forum-lid
Berichten: 685
Lid geworden op: 14 jan 2006 12:55

meeuh 06 apr 2007 14:50

Quoten: Origineel geplaatst door snoopy op 05 April 2007


Beste mensen , heb verleden week deze wielen gekocht XW4 inmiddels een 400 km mee gereden , hier mijn bevindingen
Rit 150 km Ludo Peeters in Braschaat  geen probleem
Trainingsritten Olen waar toch snelheid continu tegen 40 per uur ligt 80 km gemmideld 34 , ...wielen geen probleem bollen heel goed.naven miche
1x door gek te doen 47 per uur in een putdeksel  zat achter vrachtwagen ,en zag niks.was een deftige knal had schrik dat de spaken rond mijn oren vlogen , maar niets te voelen zitten nog allemaal strak
Conclusie , had een beetje schrik zoals jullie , tot hier toe zijn ze voor mij perfect , en zijn het hele mooie wielen  , een mooi alternatief als je de prijs bekijkt . ik had geen zin om 1000 euro te betalen als wielertoerist . ik zal volgende week de foto' s op mijn hobby site zetten kunnen jullie allen een kijkje nemen.
oh ja betaling en mensen voor afhandeling goederenmooi in doos verpakt  de mensen waren correct en vriendelijk , heb ze afgehaald .en ik vind dat je deze mensen zeker een kans mag geven.
Er staat 1 jaar garantie op.
dit is geen reklame hoor , wel voor mijn hobby sitje  dus volgende week zet ik ze er op samen met mijn Bianchi
groetjes hoop dat jullie er iets aan hadden
 
 http://users.telenet.be/vossenberggezever.be/

Waar staan ze ergens?

intersantos
Forum-lid
Berichten: 1313
Lid geworden op: 12 mei 2005 21:24

intersantos 07 apr 2007 13:16

Quoten: Origineel geplaatst door Kuiper op 05 April 2007

De schoffel is er zojuist weer doorheen gehaald, graag on-topic blijven.Anders gaat er wat mij betreft gewoon weer (helaas) een slotje op. Voor Klachten, vragen of suggesties betreft het forum kan je hier terecht: http://www.fiets.nl/forum/display_forum ... ForumID=39

Is Kuiper moderator? Als dat zo is, is zijn rol hierin wel heel dubieus.

kuiper
Forum-lid
Berichten: 2041
Lid geworden op: 13 nov 2005 15:17
Locatie: Wateringen
Contact

kuiper 07 apr 2007 15:21

Quote: Origineel geplaatst door intersantos op 07 April 2007

Is Kuiper moderator? Als dat zo is, is zijn rol hierin wel heel dubieus.

Ik leef hier enkel de forum-regels na, als het zwaar off-topic is het wat mij betreft makkelijk in ieder topic dan ook de schoffel er doorheen.

intersantos
Forum-lid
Berichten: 1313
Lid geworden op: 12 mei 2005 21:24

intersantos 07 apr 2007 15:54

Maar wel dubieus, dat je mij dan een e-mail stuurt waarin je meld dat je naar aanleiding van de in dit topic door mij getoonde interesse, mij deze zelfde wielen ook kunt/wil verkopen. Op zich prima en attent, maar ik vind dan wel dat je het niet kunt maken om in dit topic te gaan snoeien. Lijkt in ieder geval op belangenverstrengeling van jou als moderator en verkoper...

anno
Forum-lid
Berichten: 372
Lid geworden op: 08 jul 2006 15:34

anno 07 apr 2007 16:24

zullen we het nou ontopic houden?
Anders gaat het topic straks weer dicht en er zijn een aantal mensen geintereseerd in deze wielen.
@snoopy, dat klinkt iig goed! hoe 'klinken' de wielen?

Plaats reactie