Pantani
-
- Forum-lid
Pantani een krijger van het oude soort, een idool en klimmer van uitzonderlijke klasse maar helaas ook maar een mens van vlees en bloed met zijn zwaktes. De roem en liefde maakte hem kappot. Ik was/ben groot fan ik heb na het nieuws van zijn dood een paar slechte dagen gehad was er echt kappot van.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
ilfalco2004 schreef:Pantani een krijger van het oude soort, een idool en klimmer van uitzonderlijke klasse maar helaas ook maar een mens van vlees en bloed met zijn zwaktes. De roem en liefde maakte hem kappot. Ik was/ben groot fan ik heb na het nieuws van zijn dood een paar slechte dagen gehad was er echt kappot van.
Kan me er iets bij voorstellen, maar waarom is je forumnaam dan "il falco", en niet il elefantino (is in mijn beleving wat aan de nagatieve kant) of il pirato?
-
- Forum-lid HC
Jan W.F. schreef:There is no greater sorrow than to recollect happy times, while in misery (D.A.)
Jan W.F.: offtopic, waarom Dante?
What makes the boat go faster?
Livio Livius schreef:Jan W.F. schreef:There is no greater sorrow than to recollect happy times, while in misery (D.A.)
Jan W.F.: offtopic, waarom Dante?
Tja, waarom, hele goede vraag, heeft ook een bepaalde achtergrond, en ja, je kent mijn situatie een beetje,
doe eens een suggestie.
moet er even bij zeggen dat ik momenteel bezig ben met Franz Liszt's Dante Sonate, minder bekend onder haar (correcte) benaming Dante Fantasie; Après une Lecture de Dante, Fantasia quasi Sonata. Je weet dat ik piano speel....
Dario schreef:Ach, had Armstrong echt nog gekund dan had hij Pantani natuurlijk nooit laten winnen; gewoon stukje toneel om dan de grootmoedige uit te hangen: die arrogantie!
Ja, over de spurt kun je nog discussieren of hij hem al dan niet liet winnen maar de laatste km heeft LA Pantani er 2 keer vruchteloos proberen af te rijden ( zie video).
Pantani is die laatste km wel bijna gestorven om bij LA te kunnen blijven en dan zeggen "dat hij zijn overwinning gekregen heeft"? Komaan zeg.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
kim schreef:pantani....
Een van mijn grootste helden
Ik heb van zijn solo's bergop genoten
Dit vraagt om dubbelzinnigheid maar ik zal het niet doen.
Ook ik heb genoten van de man alleen door alle D perikelen er om heen herinner ik me daar meer van dan van z'n prestaties op zich. En das jammer.
Niets is wat het lijkt..
Ik luister nooit naar doping gezever
Als ze er over beginnen zap ik naar de belg
en heeft de belg het er over zap ik weer terug
Ik kijk wielrennen en niet medisch centrum west
en als ze allemaal gebruiken blijft het toch nog man tegen man gevecht waarbij er een sterker is dan ander
Als ze er over beginnen zap ik naar de belg
en heeft de belg het er over zap ik weer terug
Ik kijk wielrennen en niet medisch centrum west
en als ze allemaal gebruiken blijft het toch nog man tegen man gevecht waarbij er een sterker is dan ander
Jan Ullrich !
van 1mrt '94 tot 1 mei '94 heeft hij dan volgens mij wel een goede kuur gevolgd als ik het zo zie.. in 2 maanden je hematokriet met 14%? (weet de meting niet precies hoe dat gaat met punten, procenten oid) omhoog... en dat het jaar erna weer hetzelde ongeveer doen,,,