Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

Corima Aero’s

rezne
Forum-lid
Berichten: 1907
Lid geworden op: 09 jul 2006 16:27

rezne 14 jan 2007 15:27

ik laat de corima's door mijn fietsenmaker bestellen (waarschijnlijk) dus ik val denk ik buiten de 'groep'. Kijk overigens ook eens naar de nieuwe Aero +   echt top wielen!
Als het echter echt loont om ze elders te bestellen ben ik natuurlijk wel geïnteresseerd.
Waar zouden we ze eventueel kunnen gaan bestellen?
En is iedereen echt nog geïnteresseerd in de Corima's?
Groetn Rezne
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

schamperd
Forum-lid
Berichten: 191
Lid geworden op: 16 aug 2004 23:42

schamperd 14 jan 2007 19:48

ik ben zeker geintereseerd.
krijg eind volgende week me fiets en moet/wil dan wel eerst de wielen die er in de fiets zitten verkopen.

opzich wil ik best een mail stuuren of er wat aan de prijs gedaan kan worden als er 4 sets besteld worden.
denk alleen dat het stiekum net andere sets zijn mijn voorkeur gaan (vanwege budget) uit naar de gewone aero's ik zie hier ook al aero + staan.
mischien moet dan eerst ff duidenlijk worden wat iedereen wil bestellen. (en dan niet van jha als ze 50€ goedkoper zijn dan doe ik mee) want daar kun je niet veel mee.
niet zeuren maar trappen

juul
Forum-lid
Berichten: 101
Lid geworden op: 11 okt 2006 12:56

juul 14 jan 2007 20:32

HEEFT ER IEMAND AL IETS BESTELD BIJ WWW.BIKEIMPERIUM.DE ?
IS DE LEVERING SNEL? HEBBEN ZE ALLES OP VOORRAAD? (ZEKER ALS IEDEREEN ER NU GAAT BESTELLEN)? ZIJN ZE KLANTVRIENDELIJK OF DOEN ZE LASTIG?
 

rezne
Forum-lid
Berichten: 1907
Lid geworden op: 09 jul 2006 16:27

rezne 14 jan 2007 20:38

JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN!!
Volgens mij is er nog niets besteld. Maar volgens mij zijn er op dit forum genoeg mensen die al wel eens via die winkel besteld hebben, vraag maar eens wat rond.
Groeten Rezne
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

schamperd
Forum-lid
Berichten: 191
Lid geworden op: 16 aug 2004 23:42

schamperd 29 jan 2007 21:33

hallo.
ik had even een vraagje ik ben me wielen aan het bestellen. nu kom ik in het betalingsgedeelte en nu staat er dat je alleen maar kan betalen met een giro die uit duitslandafkomstig is (teminste als ik het goed gelezen heb)








Hinweis: Bitte beachten Sie, dass das Lastschriftverfahren nur von einem deutschen Girokonto aus möglich ist 

 Kontoinhaber: 
 

 BLZ: 


 Kontonummer: 
 

 Bank: 






Hinweis:

Wenn Sie aus Sicherheitsbedenken keine Bankdaten über das Internetübertragen wollen, können Sie B color=#0000ff hier/B, ein Dokument herunterladen,das Sie bitte ausgefüllt an uns faxen.
 
nu zijn er hier wel wat mensen die hier wat gehaald hebben en hoe hebben jullie dit betaald?
mvgr J.Beumer










 

















 
niet zeuren maar trappen

lyot
Forum-lid
Berichten: 179
Lid geworden op: 28 mar 2005 15:10

lyot 29 jan 2007 23:22

ik heb wat liggen mailen met die mensen en dan uiteindelijk, gebruik makend van hun IBAN en BIC code een internationale overschrijving gedaan (die gegevens vind je ook op hun website). De bestelling zou ondertussen onderweg zijn.

schamperd
Forum-lid
Berichten: 191
Lid geworden op: 16 aug 2004 23:42

schamperd 30 jan 2007 20:15

oke dan bedankt voor de info.
ik ben inmiddel ook in het stadium van wat mailen beland (wel lastig als je dislectisch bent).
voo rde gene die aero,s wilen bestellen zo komen volgende week weer binnen bij bikeimperium.
 
niet zeuren maar trappen

juul
Forum-lid
Berichten: 101
Lid geworden op: 11 okt 2006 12:56

juul 30 jan 2007 20:16

Je moet inderdaad betalen met behulp van IBAN en BIC. Ze accepteren alleen betalingen vooraf vanuit het buitenland.
Op dit moment is het bijna 3 weken geleden dat ik betaald heb voor een setje Corima Aero's en ik heb nog steeds niets ontvangen.
Maar te hopen dat het goed komt!!
 
 

rezne
Forum-lid
Berichten: 1907
Lid geworden op: 09 jul 2006 16:27

rezne 30 jan 2007 23:00

ook niets van een bevestiging gekregen, of een indicatie van de verwachte levertijd?
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

juul
Forum-lid
Berichten: 101
Lid geworden op: 11 okt 2006 12:56

juul 31 jan 2007 08:52

Jawel, dat wel.
Zodra je hun een vraag stelt via de mail krijg je ook altijd antwoord terug. Eerst zeiden ze dat de levering vertraging had opgelopen, omdat ze een zogenaamde "inventarisweek" hadden. Daarna zeiden ze dat ik te weinig betaald had, omdat mijn bank 15 euro's aan kosten had berekend. Vorige week donderdag kreeg ik een mailtje van hun dat de wielen verzonden waren, maar ik heb ze nog niet ontvangen. Misschien vandaag...misschien morgen...en anders maar weer eens mailen.

lyot
Forum-lid
Berichten: 179
Lid geworden op: 28 mar 2005 15:10

lyot 31 jan 2007 09:26

volgens mijn bestelstatus zouden die van mij vorige week donderdag zijn verstuurd. Hier echter nog niets ontvangen. Ik hou jullie wel op de hoogte

speric
Forum-lid HC
Berichten: 4875
Lid geworden op: 28 okt 2005 17:22

speric 31 jan 2007 11:04

Quoten: Origineel geplaatst door lyot op 31 Januari 2007

volgens mijn bestelstatus zouden die van mij vorige week donderdag zijn verstuurd. Hier echter nog niets ontvangen. Ik hou jullie wel op de hoogte

dan krijg je ze vandaag !

Plaats reactie