Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Wat doe jij ernaast?

johanandijk
Forum-lid

johanandijk 14 jan 2011 21:27

;)
trainen als een beest vreten als een dykwerker. http://www.twitter.com/jjberga" onclick="window.open(this.href);return false;

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 14 jan 2011 21:30

Johan, waar heb je die goudvis uit het water gehaald?
Less is bore

laulau
Forum-lid

laulau 14 jan 2011 21:39

Dat is een beste vis idd :)
Cube AMS Comp 2010

Next: Specialized Roubaix òf Bianchi Via Nirone C2C ??

johanandijk
Forum-lid

johanandijk 14 jan 2011 21:51

Flevonice Biddinghuizen ;) nou ja in een kilometer van daar dan:) het veluwemeer.
trainen als een beest vreten als een dykwerker. http://www.twitter.com/jjberga" onclick="window.open(this.href);return false;

fizik
Forum-lid

fizik 15 jan 2011 09:23

[quote="Robbebopper"][quote="raMniv"]Leuk om te weten wat anderen ernaast doen. Wat ik zoal doe:

Ben leerkracht op een basisschool (groep 8, voor de ouderen de 6de klas haha)
Geef 2 keer per week volleybaltraining en op zaterdag een wedstrijd.
Voor de rest sportschool en zo af en toe heerlijk een paar films kijken.

Marvin[/quote]

Hee, een collega. Ook groep 8. Ik werk al voor het tiende jaar op een klein dorpsschooltje in de Peel. Omdat de school zo klein is heb ik jaren met een driedubbele combinatiegroep gewerkt. De laatste jaren heb ik het luxe, met groep 7/8.
Ik kom altijd met mijn enige hobby op het werk. Kinderen in mijn groep kunnen mijn fietsverslaving wat minder waarderen. Behalve als ik trakteer bij een prestatie waar ik persoonlijk erg tevreden over ben.
[/quote]

Tsjonge, een forum waar je zomaar twee mannelijke collega's tegenkomt. Leuk! Ik werk zelf als directeur op een basisschool van zo'n 250 leerlingen. Dat is een leuke en drukke baan.

In mijn vrije tijd besteed ik zoveel mogelijk tijd aan mijn kinderen (0, 3 en 5). Verder besteed ik naast mijn fietshobby nog wat tijd aan muziek maken. Ik ben lid van een fanfare en daar speel ik schuiftrombone.

roy73
Forum-lid

roy73 15 jan 2011 09:53

[quote="johanandijk"]vis graag op grote snoeken van uit mijn visboot.

Afbeelding[/quote]

Je mag je boot weleens snoeien:D
Specialized Tarmac Sworks SL4, Specialized Sworks ht, Project 346 Basman en een opoefiets.....

Twitter Facebook

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 15 jan 2011 12:39

[quote="fizik"][quote="Robbebopper"][quote="raMniv"]Leuk om te weten wat anderen ernaast doen. Wat ik zoal doe:

Ben leerkracht op een basisschool (groep 8, voor de ouderen de 6de klas haha)
Geef 2 keer per week volleybaltraining en op zaterdag een wedstrijd.
Voor de rest sportschool en zo af en toe heerlijk een paar films kijken.

Marvin[/quote]

Hee, een collega. Ook groep 8. Ik werk al voor het tiende jaar op een klein dorpsschooltje in de Peel. Omdat de school zo klein is heb ik jaren met een driedubbele combinatiegroep gewerkt. De laatste jaren heb ik het luxe, met groep 7/8.
Ik kom altijd met mijn enige hobby op het werk. Kinderen in mijn groep kunnen mijn fietsverslaving wat minder waarderen. Behalve als ik trakteer bij een prestatie waar ik persoonlijk erg tevreden over ben.
[/quote]

Tsjonge, een forum waar je zomaar twee mannelijke collega's tegenkomt. Leuk! Ik werk zelf als directeur op een basisschool van zo'n 250 leerlingen. Dat is een leuke en drukke baan.

In mijn vrije tijd besteed ik zoveel mogelijk tijd aan mijn kinderen (0, 3 en 5). Verder besteed ik naast mijn fietshobby nog wat tijd aan muziek maken. Ik ben lid van een fanfare en daar speel ik schuiftrombone. [/quote]

Nou, op zich is het niet toevallig om op een forum als dit, twee collega's "tegen te komen". Wat inderdaad wel toevallig is, is dat het allebei mannelijke collega's zijn;)
En dat die twee dan allebei in groep 8 werken, en die derde directeur is, dat is dan weer niet toevallig.

hond
Forum-lid

hond 16 jan 2011 12:39

[quote="johanandijk"] Geef les bij Brandweer aspiranten in levensreddende handelingen en vis graag op grote snmoeken van uit mijn visboot.
[/quote]
Wat ik op die foto zie is allesbehalve een levensreddende handeling, volgens mij vindt een snoek het niet fijn om boven water getild te worden (net als dat een mens het vervelend vindt als je z'n hoofd onder water houdt).

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 16 jan 2011 12:53

Ik weet wie de nieuwe Divo is! :-)
"Try not. Do or do not......there is no try"

trudie
Forum-lid

trudie 16 jan 2011 13:10

LOL:D

kool486
Forum-lid

kool486 16 jan 2011 13:12

[quote="Hond"][quote="johanandijk"] Geef les bij Brandweer aspiranten in levensreddende handelingen en vis graag op grote snmoeken van uit mijn visboot.
[/quote]
Wat ik op die foto zie is allesbehalve een levensreddende handeling, volgens mij vindt een snoek het niet fijn om boven water getild te worden (net als dat een mens het vervelend vindt als je z'n hoofd onder water houdt).

[/quote]
gebruikelijk zetten echte sportvissers na vangen en foto het visje weer terug in het water.
die snoek vindt het niet lekker boven water, maar kan even later weer vrolijk verder zwemmen en ziellige kleinere visjes consumeren. het is maar hoe je het beziet.
Funny the way it is

tommeke14
Forum-lid

tommeke14 17 jan 2011 19:43

Mijn hobby naast het wielrennen is in het bestuur van een studentenwielrenvereniging zitten. Als secretaris. Dingen organiseren en een beetje socializen op borrels is mijn ding naast het fietsen.

Verder: Socializen met vrienden/vriendinnen, op stap gaan, klussen aan m´n fietsen, WOII, zeilen, skien. Wielrennen blijft nummer 1.

Plaats reactie