Slooping of Klassiek frame
Persoonlijk denk ik ook niet dat het (veel) scheelt, zo lang de balhood en de zitbuis de zelfde hoek maken en de wielbasis gelijk is. Achtervork hetzelfde.Daarbij meegenomen dat je zelfde maat neemt natuurlijk.anyway wat zijn destijds de argumenten van de fabrikanten geweest om dergelijke frame te maken ?
Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 20 November 2006
Persoonlijk denk ik ook niet dat het (veel) scheelt, zo lang de balhood en de zitbuis de zelfde hoek maken en de wielbasis gelijk is. Achtervork hetzelfde.Daarbij meegenomen dat je zelfde maat neemt natuurlijk.anyway wat zijn destijds de argumenten van de fabrikanten geweest om dergelijke frame te maken ?
vnl "wegligging" ( en het feit dat "Jalabert korte beentjes had!).
vnl "wegligging" ( en het feit dat "Jalabert korte beentjes had!).
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.