Waar rijden de profs in 2007 op?
Quoten: Origineel geplaatst door MarkZ op 13 November 2006
weer ff on-topic.
Cofidis rijdt komend jaar op Time met Campa onderdelen
Ook campa wielen?
greets
weer ff on-topic.
Cofidis rijdt komend jaar op Time met Campa onderdelen
Ook campa wielen?
greets
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Quoten: Origineel geplaatst door Scighera op 13 November 2006
... DIt is ook het geval bij SrM: ze halen meer winst uit gewoon verkoop aan ploegen dan aan sponsering
Bij mijn weten haal je uit sponsoring geen (directe) winst. Overigens zit de grootste opbrengst bij SRM bij niet-competitie-renners.
... DIt is ook het geval bij SrM: ze halen meer winst uit gewoon verkoop aan ploegen dan aan sponsering
Bij mijn weten haal je uit sponsoring geen (directe) winst. Overigens zit de grootste opbrengst bij SRM bij niet-competitie-renners.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Dus gewoon lui die het "leuk" vinden om zo'n ding te kopen??
yup
Ik ken er redelijk wat die het gewoon voor de show willen
greets
Ik ken er redelijk wat die het gewoon voor de show willen
greets
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Dit onderwerp is blijkbaar aan het doodbloeden, terwijl we haast december zijn en de ploegvoorstellingen toch stilaan naderen. Ik veronderstel dat de meeste profteams nu toch moeten weten met welk materiaal ze over een goede maand gaan rijden. Echt geen nieuws onder de zon?
-
- Forum-lid
Ik denk dat de meeste wijzigingen al genoemd zijn, veel teams blijven natuurlijk op hetzelfde materiaal als voorheen rijden dus om die nou allemaal op te gaan noemen...
Over de Pro Tour ploegen is inderdaad zowat alles gezegd. Maar hoe zit het met de continentale teams? Mensen die in het milieu zitten zullen daarover toch ook een en ander weten? Blijft bv. Jartazi op Motta rijden en Jong Vlaanderen op Fondriest? Ik denk ook aan ploegen als Skill (voorbije seizoen Koga), Acqua & Sapone (waarop reden die trouwens in 2006?), LPR (Guerciotti in 2006), Profel (nog Prorace?), enz.
Quoten: Origineel geplaatst door bikeboss op 26 November 2006
Over de Pro Tour ploegen is inderdaad zowat alles gezegd. Maar hoe zit het met de continentale teams? Mensen die in het milieu zitten zullen daarover toch ook een en ander weten? Blijft bv. Jartazi op Motta rijden en Jong Vlaanderen op Fondriest? Ik denk ook aan ploegen als Skill (voorbije seizoen Koga), Acqua & Sapone (waarop reden die trouwens in 2006?), LPR (Guerciotti in 2006), Profel (nog Prorace?), enz.
Wat de Belgische betreft zal Jartazi wellicht veranderen.
En Jong Vlaanderen rijdt al lang niet meer op Fondriest, nadat dit bedrijf in financiële moeilijkheden kwam... eigenlijk hebben ze maar weinig erop gereden: fietsen vaak te laat geleverd (tot een maand na aanvang van het seizoen) en halverwege het jaar zijn ze al overgeschakeld.
Wat de Belgische betreft zal Jartazi wellicht veranderen.
En Jong Vlaanderen rijdt al lang niet meer op Fondriest, nadat dit bedrijf in financiële moeilijkheden kwam... eigenlijk hebben ze maar weinig erop gereden: fietsen vaak te laat geleverd (tot een maand na aanvang van het seizoen) en halverwege het jaar zijn ze al overgeschakeld.
Quoten: Origineel geplaatst door meeuh op 27 November 2006
kwa uitzicht... ik zeg niet da ze slecht zijn, het zijn gewoon 'kloefen' van naven: ...
Mja, als het zo minuscuul is als de American Classic voornaaf, ziet het er ook niet uit, vind ik... en Chris King is ook massief. Ziet er lekker stevig uit, me dunkt.
kwa uitzicht... ik zeg niet da ze slecht zijn, het zijn gewoon 'kloefen' van naven: ...
Mja, als het zo minuscuul is als de American Classic voornaaf, ziet het er ook niet uit, vind ik... en Chris King is ook massief. Ziet er lekker stevig uit, me dunkt.