Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Bontrager XXX lite carbon Aerobar

casran
Forum-lid HC

casran 24 okt 2006 12:06

Ik heb gisteren een nieuw tijdritstuur besteld. Ik hoop dat het ten laatste binnen een maand toekomt (wellicht zal het vroeger zijn). Op dat moment wordt mijn huidige Bontrager aerobar verkocht.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

ilko
Forum-lid

ilko 24 okt 2006 12:29

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 24 Oktober 2006

Ik heb gisteren een nieuw tijdritstuur besteld. Ik hoop dat het ten laatste binnen een maand toekomt (wellicht zal het vroeger zijn). Op dat moment wordt mijn huidige Bontrager aerobar verkocht.

Wat vraag je ervoor? Is dat met S-bends?

auke
Forum-lid

auke 24 okt 2006 12:33

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 24 Oktober 2006

Bij een goed bod eerst aan mij verkopen Casran ;-)
Wellicht ga ik ook nog wel voor de Aerus, idd, nadeel geintegreerde stuurpen, maar voordeel is wel de prijs, zag hem voor $185 staan (zal wel ex BTW zijn en alleen voor de USA), maar ook de Aerus zadelpen lijkt me wel wat, dus misschien een combi aankoop; importeur zit in Almere:
http://www.triconsultancy.com/index.html

casran
Forum-lid HC

casran 24 okt 2006 12:37

Quoten: Origineel geplaatst door Ilko op 24 Oktober 2006

Wat vraag je ervoor? Is dat met S-bends?

Moet ik nog even becijferen... mailen dus. Ik verkoop hem met de gewone extensions (die ongebruikt zijn); met s-bends kan, maar dat is ietsje duurder dan (die heb ik er zelf surplus nog eens moeten bijkopen!). Wordt liefst ook verkocht met een stuurpen Bontrager XXX Lite Carbon in 110mm.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 24 okt 2006 12:55

<offtopic>
Heb je nog meer foto's van die bike? Vind ik wel lache om te zien

wezep
Forum-lid

Gebruikersavatar wezep 24 okt 2006 13:22

Quoten: Origineel geplaatst door havana op 24 Oktober 2006

<offtopic>
Heb je nog meer foto's van die bike? Vind ik wel lache om te zien

Even zoeken: deze fiets is al diverse keren voorbijgekomen op dit forum maar ook op WW.
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity

amazza
Forum-lid

amazza 24 okt 2006 13:37

MIsschien heb ik het gemist/ eroverheen gekeken; maar welk stuurtje ga/heb je aangeschaft Casran? Wellicht het Xentis stuurtje?

kuiper
Forum-lid
Contact

kuiper 24 okt 2006 23:30

Alé Casran schaft zelfde stuur als mij aan nadat ik zei dat ik hem had besteld
Casran graag nog niet op reageren wat voor Tijdritstuur je heb besteld zou graag een foto met de naam erbij willen posten zodra ik hem binnen heb verwacht hem morgen.
Amazza het is in iedergeval geen Xentis stuur.

amazza
Forum-lid

amazza 24 okt 2006 23:41

Je geheimzinnigheid gecombineerd met de stand van de zon, maan en sterren zeg ik; Walser

(ok,ok, ik heb gewoon je site gecheckt )

Daar zie ik graag foto's van. Ik zit er zelf ook aan te denken 1 aan te schaffen. Quanta kosta?

(En is maar beter ook dat het geen Xentsi stuur is. Dat ding schijnt zo flexy als wat te zijn. Zo leek het wel iig.)

kuiper
Forum-lid
Contact

kuiper 25 okt 2006 00:01

€ 520 incl. verzendk. bestelproces gaat als volgt:
#1 Je mailt of belt hem
#2 Hij reageert en zegt of hij kan leveren, indien hij kan leveren zegt hij wanneer hij denkt het te kunnen
#3 Zodra het stuur af is en bij de Spuiterij is geweest mailt hij je met bankgegevens
#4 Je maakt het geld over
#5 Vervolgens komt het stuur je kant op.
voor de rest neem alleen contact met hem op als je wilt kopen, hij heeft het DRUK zat, is eenmans bedrijf

Hoe kom je dan op me site heb hem al een tijdje niet meer bij me profiel staan
wel netjes dat ik gewoon bewonderaars heb op het forum die met site checken

amazza
Forum-lid

amazza 25 okt 2006 00:05

Ik weet het. Ik zal de laatste zijn die hem onnodig gaat lastig vallen. Ik zie jouw foto's en ervaringen (en die van casran) tegemoet. Daarop zal mijn keuze grotendeels gebaseerd worden. (Dat en ervaringen van anderen met deze aerobar, en die van Oval,USE1 en PlanetX). De prijs is "gunstig" te noemen. In ieder geval vanuit mijn perspectief.

Dank!

-edit- bewonderaar wil ik mezelf niet noemen. Ik heb verder geen idee wie je bent. Ik kon me nog vaag herinneren dat ik wel eens op je site geweest was via hier of WW. Daarna heb ik je volledige naam uit je profiel gehaald en google deed de rest!

-edit2- het stomme is dat ik je topic op WW gewoon heb gelezen Niet mijn scherpste moment dit.

lancev7
Forum-lid

Gebruikersavatar lancev7 25 okt 2006 01:56

@kuiper/casran, ik zal de naam van het stuur niet noemen maar voor zover mij bekend heb je het merk al vaker laten vallen op dit of het ww-forum.. geeft verder nix hoor, ik zeg nix.. het is in iedergeval niet alledaags en van bijzondere kwaliteit super,
keep us updated..

Plaats reactie