Italiaans frame
-
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door kristian op 09 Oktober 2006
deze bedoelde ik; te koop als frame; adviesprijs. € 1175,- incl. vork
Waar, ik zie alleen een dealer in Belgie?
deze bedoelde ik; te koop als frame; adviesprijs. € 1175,- incl. vork
Waar, ik zie alleen een dealer in Belgie?
What makes the boat go faster?
-
- Forum-lid HC
Allen,
Na het bekijken van de verschillende merken heb ik de selectie beperkt tot de volgende 3 merken: DeRosa Corum/Neo Primato, Pinarello Opera of Pegoretti. Maar het kan altijd nog wat anders worden.
Ik hoop op de BikeMotion wat van deze merken, in ieder geval DeRosa en Pinarello, van dichtbij te kunnen bekijken.
Na het bekijken van de verschillende merken heb ik de selectie beperkt tot de volgende 3 merken: DeRosa Corum/Neo Primato, Pinarello Opera of Pegoretti. Maar het kan altijd nog wat anders worden.
Ik hoop op de BikeMotion wat van deze merken, in ieder geval DeRosa en Pinarello, van dichtbij te kunnen bekijken.
-
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door kristian op 09 Oktober 2006
De Tomassini tecno is ook erg mooi. Deze werd geloof ik vorig jaar getest in Fiets. Wordt geleverd door een Nederlandse fietsenmaker: J&B bikes.
Klopt staat in 02-2006 in vergelijking met Bianchi Pinella.
http://www.tommasini.com/riviste/2006/f ... i20Tecno22
Bij mijn FL staat een Tecno. Vraag prijs is euro 900, geloof ik.
De Tomassini tecno is ook erg mooi. Deze werd geloof ik vorig jaar getest in Fiets. Wordt geleverd door een Nederlandse fietsenmaker: J&B bikes.
Klopt staat in 02-2006 in vergelijking met Bianchi Pinella.
http://www.tommasini.com/riviste/2006/f ... i20Tecno22
Bij mijn FL staat een Tecno. Vraag prijs is euro 900, geloof ik.
Quoten: Origineel geplaatst door Livio Livius op 09 Oktober 2006
Allen,
Denk niet dat je de Pinarello Opera nog kan zien op de Bike motion , daar Pinarello deze fiets niet meer maakt. De Importeur heeft er nog een paar op voorraad, die je misschien nog goedkoop kan aanschaffen ( wie weet via http://www.evertsesport.nl ). Hij is geridderd , en heeft nu ridderprijzen ( Ik zelf mijn Paris carbon aangeschaft met 800 Euro korting.)
Wat ik wel weet is dat de Pinarello Opera een prachtig frame is voor een mooie prijs. ( 3 jaar terug reed Kim Kirchen van Fassa nog op een Pinarello opera, en natuurlijk op een Dogma ).
Affin veel plezier en succes met je keuze tussen de drie frames.
Greetz Rene
Allen,
Denk niet dat je de Pinarello Opera nog kan zien op de Bike motion , daar Pinarello deze fiets niet meer maakt. De Importeur heeft er nog een paar op voorraad, die je misschien nog goedkoop kan aanschaffen ( wie weet via http://www.evertsesport.nl ). Hij is geridderd , en heeft nu ridderprijzen ( Ik zelf mijn Paris carbon aangeschaft met 800 Euro korting.)
Wat ik wel weet is dat de Pinarello Opera een prachtig frame is voor een mooie prijs. ( 3 jaar terug reed Kim Kirchen van Fassa nog op een Pinarello opera, en natuurlijk op een Dogma ).
Affin veel plezier en succes met je keuze tussen de drie frames.
Greetz Rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
-
- Forum-lid HC
Quote: Origineel geplaatst door abra op 14 Oktober 2006
Als geld geen probleem is is er voor mij maar 1 fiets de C50.Wat betreft uitstraling, qualiteit en afwerking 1 van de beste fietsen die volgens mij kunt hebben.
Het gaat inmiddels om een stalen italiaans frame. Carbon en Alu vallen af.
Als geld geen probleem is is er voor mij maar 1 fiets de C50.Wat betreft uitstraling, qualiteit en afwerking 1 van de beste fietsen die volgens mij kunt hebben.
Het gaat inmiddels om een stalen italiaans frame. Carbon en Alu vallen af.