Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Trudie Klop Rubriek

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 01 okt 2006 00:31

Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 30 September 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 30 September 2006

Tsjonge, tsjonge, je bent even een dag niet op het forum en er wordt nog steeds over je gesproken. Ik ben er stil van Die classic die naar mij vernoemd is lijkt me niet zo'n goed idee. Je krijgt toch pas een classic met je naam als je niet meer fietst? Nou, ik ben van plan om nog heel lang te fietsen!!!

Nee hoor! Steven Rooks rijdt ook altijd mee in z'n eigen classic.

Is die belemmering ook helemaal weg!
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 01 okt 2006 00:35

Als ik zie hoeveel mensen er op een forumtocht verschijnen, denk ik niet dat zo'n classic wat wordt.
Bij genoeg belangstellenden, maar die waren er bij de forumtocht ook, wil ik wel een route verzinnen (want die eer heb ik natuurlijk .)
Wat mij betreft doet we dit dan in het voorjaar van 2007.

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 01 okt 2006 00:38

Deal!
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 01 okt 2006 01:28

Quote: Origineel geplaatst door Trudie op 30 September 2006
Als ik zie hoeveel mensen er op een forumtocht verschijnen, denk ik niet dat zo'n classic wat wordt.
Bij genoeg belangstellenden, maar die waren er bij de forumtocht ook, wil ik wel een route verzinnen (want die eer heb ik natuurlijk .)
Wat mij betreft doet we dit dan in het voorjaar van 2007.





Wat dacht je van 18 maart 2007....? Rond de Camerig te Zuid Limburg..."als je begrijpt wat ik bedoel"...

De C.C. heet dan voortaan....T.K.C. ! 1 ding is dan zeker ...! De opkomst zal best groot zijn...
"Afstappen is geen optie"

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 01 okt 2006 11:42

Zeker weten dat de opkomst groot zal zijn

Ik zit dan echter wel met een probleem: welke outfit moet ik aan


trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 01 okt 2006 11:44

Quote: Origineel geplaatst door big rosa op 01 Oktober 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 30 September 2006Als ik zie hoeveel mensen er op een forumtocht verschijnen, denk ik niet dat zo'n classic wat wordt.
Bij genoeg belangstellenden, maar die waren er bij de forumtocht ook, wil ik wel een route verzinnen (want die eer heb ik natuurlijk .)
Wat mij betreft doet we dit dan in het voorjaar van 2007.
Als ik vrij ben van "dienst" ben ik er op cker bij! enne aan Trudy de eer om een route te bepalen ehh.. zullen we starten bij Joop! en als afsluiting bij de bonte haas een bakkie doen met z,n allen, ik zal dan wel een speech houden na afloop voor Trudy, (nog nooit een speech gehouden maar dat zien we dan wel weer, ik donder 10 glazen bier in m,n mik en lul de hele middag aan elkaar)



Hé Big R, kan jij gedachten lezen!!!! Ik zat zelf ook te denken aan verzamelen bij Joop. De bonte haas ken ik niet, is dat die tent op de hoek bij de Zweth, als je dus richting Wateringen gaat?

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 01 okt 2006 12:05

Quote: Origineel geplaatst door big rosa op 01 Oktober 2006
Jeetje Trudy! zit je er nu al op, ik dacht dat ik nog ff vrij spel had hmm... je ziet maar maar ik ben van de partij volgend jaar! als het weer en het werk het toelaat. Zo de eerste TK Classic,.ehh...de BR classic zal nog wel ff op zich laten wachten. Maar ik ben niet jaloers aangelegd hoor!! ben je gek===


als je weet dat je een eigen topic hebt, ben je reuze nieuwsgierig naar wat er nu weer geschreven is. Ik slaap er haast niet van.

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 01 okt 2006 12:21

als je weet dat je een eigen topic hebt, ben je reuze nieuwsgierig naar wat er nu weer geschreven is. Ik slaap er haast niet van.


Ja zo heeft beroemd zijn ook nadelen. Maar dat weegt niet op tegen de voordelen!! Een speech van de Big One krijgt niet iedereen!! Stel wel voor dat het na het fietsen gaat plaatsvinden. Ben namelijk bang dat als hij voor het fietsen begint te lullen wij niet meer aan fietsen toekomen.....
En ... ik ben er bij! 
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

Plaats reactie