Terugroepacties TIME RXS/RXE
Quoten: Origineel geplaatst door Balenaar op 03 November 2006
Ik heb ook Time Carbon pedalen, zou ik deze ook kunnen terug brengen?
Moeten wij nu aan jou gaan vragen wat voor soort Time carbon pedalen jij hebt en dan voor jou dit topic gaan doorlezen en de time site bezoeken of heb je zelf al enig initiatief tot kennisverrijking ondernomen?
Edit: Ooooo wacht, je bedoeld zeker of je je geld terug kan krijgen?
Moeten wij nu aan jou gaan vragen wat voor soort Time carbon pedalen jij hebt en dan voor jou dit topic gaan doorlezen en de time site bezoeken of heb je zelf al enig initiatief tot kennisverrijking ondernomen?
Edit: Ooooo wacht, je bedoeld zeker of je je geld terug kan krijgen?
-
- Forum-lid HC
Quote: Origineel geplaatst door Balenaar op 03 November 2006
Het is maar hoe je het bekijkt. Als je kunt lopen kun je ook naar de trein of bus lopen, dan ga je naar de dichstbijzijnde stad toe alwaar je naar een time dealer toegaat om je pedalen af te geven. denk dat dat wel moet lukken toch
Het is maar hoe je het bekijkt. Als je kunt lopen kun je ook naar de trein of bus lopen, dan ga je naar de dichstbijzijnde stad toe alwaar je naar een time dealer toegaat om je pedalen af te geven. denk dat dat wel moet lukken toch
-
- Forum-lid
Inmiddels heeft er dus een advertentie in Fiets gestaan. Een paar dingen die mij opvielen:
"De gebruikers mogen hun fiets niet meer gebruiken als ze met deze pedalen zijn uitgerust." Zou dat wellicht iets zijn wat ik altijd nog zelf bepaal? Het is hooguit zo dat Codagex geen verantwoording neemt voor gevolg schade, maar ik bepaal nog altijd zelf of ik met deze pedalen doorfiets of niet.
In de advertentie stond niet bij, wie de importeur is, waar je de pedalen heen moet zenden en hoe en wanneer je ze weer terug krijgt.
Ook mijn locale fm is nauwlijks door Codagex geinfomeerd hierover (een van Nederlands grootste Race en MTB zaken)
De pedalen die na 21 juni door Time geleverd zijn???? Hoe weet ik als ik een maand geleden deze pedalen gekocht heb of deze voor of na 21 juni door Time geleverd zijn. Dit is dus zinloos om dit te vermelden.
Kortom,
een buitengewoon slecht opgestelde tekst
een buitengewoon slecht gecoordineerde actie
een buitengewoon slechte afwikkeling
Typisch Codagex!!!
"De gebruikers mogen hun fiets niet meer gebruiken als ze met deze pedalen zijn uitgerust." Zou dat wellicht iets zijn wat ik altijd nog zelf bepaal? Het is hooguit zo dat Codagex geen verantwoording neemt voor gevolg schade, maar ik bepaal nog altijd zelf of ik met deze pedalen doorfiets of niet.
In de advertentie stond niet bij, wie de importeur is, waar je de pedalen heen moet zenden en hoe en wanneer je ze weer terug krijgt.
Ook mijn locale fm is nauwlijks door Codagex geinfomeerd hierover (een van Nederlands grootste Race en MTB zaken)
De pedalen die na 21 juni door Time geleverd zijn???? Hoe weet ik als ik een maand geleden deze pedalen gekocht heb of deze voor of na 21 juni door Time geleverd zijn. Dit is dus zinloos om dit te vermelden.
Kortom,
een buitengewoon slecht opgestelde tekst
een buitengewoon slecht gecoordineerde actie
een buitengewoon slechte afwikkeling
Typisch Codagex!!!
Pinarello wint toch de tour
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Mijn pedalen zijn na bijna 3 weken eindelijk aangekomen bij Codagex... Kan ik ze over een maand achterna gaan zitten waar m'n pedalen gebleven zijn. Dan zijn ze ze nog zoveel weken kwijt, dan moeten ze opgestuurd worden dat duurt weer zoveel werken gaat natuurlijk eerst naar een verkeerde dealer...
Kortom ik heb alle vertrouwen erin dat Codagex dit uitstekend oplost als altijd
Kortom ik heb alle vertrouwen erin dat Codagex dit uitstekend oplost als altijd
-
- Forum-lid HC
@paris carbon staat toch in de advertentie dat je kunt zien aan eeb goude stip of je goede pedalen hebt. Verder ook mijn pedalen bij de fm afgeleverd. Hij zou de pedalen gewoon meegeven aan de vertegenwoordiger, zodat het hem ook geen geld kost (wat hij dus ook al verbazingwekkend vond). Dus ik hoop maar dat ik in februari weer op de racefiets kan trainen voor de AGR
Ik heb mijn pedalen ook bij mijn fm afgegeven en volgens hem is de reparatie tijd slechts 2 à 3 weken. Vond dit erg optimistisch, maar we wachten af. Ik heb op mijn pedalen geen serienummer ofzo staan, dus ik kan niet controleren of de pedalen die onder mijn naam terugkomen ook van mij zijn. Heb ze dus een beetje gemerkt, maar blijft afwachten natuurlijk...
Via wat zoeken op de website gekomen van time en daarna op website codagex http://82.215.5.162/cdx/.
Hier is te lezen wat te doen.
Of bij je fm of opsturen naar
Codagex NV
Time Recall
Zandbergen 10
2480 Dessel
Belgie.
Hoelang het duurt staat er niet bij.
Ik moet ze zelf helaas ook nog opsturen. Als ze gerepareerd zijn dan is de rode stip vervangen door een andere kleur.
Ben wel benieuwd naar de reparatietijd.
Hier is te lezen wat te doen.
Of bij je fm of opsturen naar
Codagex NV
Time Recall
Zandbergen 10
2480 Dessel
Belgie.
Hoelang het duurt staat er niet bij.
Ik moet ze zelf helaas ook nog opsturen. Als ze gerepareerd zijn dan is de rode stip vervangen door een andere kleur.
Ben wel benieuwd naar de reparatietijd.
Fietsen,schaatsen en skeeleren. Als je maar buiten bent.
-
- Forum-lid
Er wordt in het bericht over de pedalen geschreven dat er een GOUDKLEURIGE markering in de holte aan de binnenzijde van de pedaalmantel wordt aangebracht. Er staat dan bij 'zie foto hiernaast', maar ik zie nergens die betreffende foto....
Kan iemand mij vertellen waar ik deze foto op het internet kan vinden?
Kan iemand mij vertellen waar ik deze foto op het internet kan vinden?
ik ken overigens iemand die al jaren in proces ligt met TIME . Bij hem brak ooit de as van zijn pedaal nog het oude model van time (dus geen impact , waar dan weer het lipje van voor afbrak ) zoals de equipes...
Die man is daardoor over zijn stuur gegaan en heeft zijn ruggewervel gebroken( en nog een reeks kwetsuren). En kan daardoor ook al jaren niet meer werken. Hij krijgt maandelijks uitkering van de SZ en ook van TIME zelf. ( fiets nog wel aan aangepast tempo en met uiteraard ietwat vreemde positie).Er is nog steeds geen definitieve uitspraak( is la jaren aan de gang).
Desondanks ben ik een fan van de oude time pedalen. Ik rij er nog steeds mee. Ik reed er gewoon stukken sneller mee dan met de look pedalen toen ik nog koerste.
Maar ze hebben dus wel meer problemen gehad. kan dus zware gevolgen hebben.
toe ik zei dat ik die equipes zo een fantastische pedalen vond keek hij wel even bedenkelijk.
Die man is daardoor over zijn stuur gegaan en heeft zijn ruggewervel gebroken( en nog een reeks kwetsuren). En kan daardoor ook al jaren niet meer werken. Hij krijgt maandelijks uitkering van de SZ en ook van TIME zelf. ( fiets nog wel aan aangepast tempo en met uiteraard ietwat vreemde positie).Er is nog steeds geen definitieve uitspraak( is la jaren aan de gang).
Desondanks ben ik een fan van de oude time pedalen. Ik rij er nog steeds mee. Ik reed er gewoon stukken sneller mee dan met de look pedalen toen ik nog koerste.
Maar ze hebben dus wel meer problemen gehad. kan dus zware gevolgen hebben.
toe ik zei dat ik die equipes zo een fantastische pedalen vond keek hij wel even bedenkelijk.
-
- Forum-lid
Heb de site gevonden waar foto's met uitleg op staan over de reparatie / goede pedalen met gouden markering.....
http://www.timesportusa.com/
Groeten Hans
http://www.timesportusa.com/
Groeten Hans
Heb ze van het weekend ook bij mijn fm afgeleverd en die gaat ze nu terugstuen naar Codagex. Verwacht ze pas in de loop van volgend jaar ergens weer terug.....Al geven al deze Codagex verhalen nog weinig tot geen vertrouwen.
Gelukkig heb ik mijn oude Look pedalen nog, moest wel ff nieuwe plaatjes hiervoor halen.
Gelukkig heb ik mijn oude Look pedalen nog, moest wel ff nieuwe plaatjes hiervoor halen.
You can never be too Specialized
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Eric E op 29 November 2006
Heb ze van het weekend ook bij mijn fm afgeleverd en die gaat ze nu terugstuen naar Codagex. Verwacht ze pas in de loop van volgend jaar ergens weer terug.....Al geven al deze Codagex verhalen nog weinig tot geen vertrouwen.
Ik had mijn pedalen na 8 dagen terug. Donderdag opgestuurd, op vrijdasg een week later terug. Dus je hoeft ze niet zo lang kwijt te zijn.
Dreamplus.
Ik had mijn pedalen na 8 dagen terug. Donderdag opgestuurd, op vrijdasg een week later terug. Dus je hoeft ze niet zo lang kwijt te zijn.
Dreamplus.