Voor alle discussies en vragen over mountainbiken in het algemeen.

IJzig koud de winter in!! MTB project

ts-biker
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 17 sep 2006 15:26

De kleurstellingen zijn niet echt mijn ding, maar gelukkig dat smaken verschillen hé

t.trapper
Forum-lid

t.trapper 17 sep 2006 15:29

Quoten: Origineel geplaatst door TS-Biker op 17 September 2006

De kleurstellingen zijn niet echt mijn ding, maar gelukkig dat smaken verschillen hé

Klopt, zou ook niet mijn keuze zijn, maar het lijkt wel prima professioneel werk en uniek is het zeker.

wesley
Forum-lid

Gebruikersavatar wesley 17 sep 2006 17:27

Het is inderdaad niet echt een geweldige kleurstelling in mijn ogen.. Vooral die zwarte plekken zijn niet echt mijn smaak.

Uniek is hij zeker!!

daveke
Forum-lid

daveke 18 sep 2006 00:25

Uniek is het absoluut!

De naam en de tribals zijn werkelijk prachtig op de witte ondergrond, hele mooie kleurcombinatie ook!

Echter, die zwarte vlekken en die ijsklontjes vind ik dan net weer té. Dat doet naar mijn mening afbreuk aan het geheel.
Science of Performance!

timo002
Forum-lid

timo002 18 sep 2006 14:12

Als ik het goed begrijp laat je je frame helemaal in Australie spuiten? Waarom in godsnaam zover weg. In nederland zijn volgens mij ook airbrushers genoeg die dit net zo goed kunnen! Wat ben je in godsnaam wel niet aan verzendkosten kwijt! En de kans is groot dat je frame beschadigd aankomt in Nederland.
Verder een super project!!! Ziet er allemaal erg top uit. Zelf heb ik m'n naam op op m'n frame staan ipv een merknaam van het frame. Maar dit is gewoon met een stikker gedaan in een standaard lettertype!
Succes is niet voor altijd, en falen is niet fataal.

bo11gevers
Forum-lid

bo11gevers 18 sep 2006 20:16

Quoten: Origineel geplaatst door Timo002 op 18 September 2006

Als ik het goed begrijp laat je je frame helemaal in Australie spuiten? Waarom in godsnaam zover weg. In nederland zijn volgens mij ook airbrushers genoeg die dit net zo goed kunnen! Wat ben je in godsnaam wel niet aan verzendkosten kwijt! En de kans is groot dat je frame beschadigd aankomt in Nederland.

Ik heb hem naar Australië gestuurd omdat de prijs om het te laten airbrushen ver beneden de prijs lag van een goede spuiter in België/Nederland, ik had ook al enkele werken gezien van Rolf Ruiter en deze zagen er echt geweldig uit!! Qua verzendingskosten viel dat allemaal goed mee omdat ik het heb kunnen verzenden via mijn vaders bedrijf, beschadiging lijkt bijna onwaarschijnlijk door de bombproof verpakking hoewel ik al enkele mooie voorbeelden gezien heb van mooie frames die er na verzending ineens niet meer zo mooi uitzagen Oh ja niet aankomen in Nederland maar wel in België

timo002
Forum-lid

timo002 19 sep 2006 12:25

Ach ja, zo kun je ook nog zeggen dat je frame in Australie is geweest. Het ziet er inderdaad wel extreem gaaf uit. In mijn geboorteplaats zit ook een bedrijf dat airbrush doet. Ze doen niet veel fietsen, voornamelijk auto's. Maar hun werk is ook behoorlijk goed, geloof dat het bij hun 250 a 300 euro is voor een airbrush over je hele bike. Ze hebben onder andere onderstaande bespoten:

bo11gevers
Forum-lid

bo11gevers 24 sep 2006 20:58

Hallo iedereen,
Ik wou jullie eventjes vertellen dat mijn frame klaar is en dat hij morgen opgestuurd wordt!!! Dus nog ongeveer twee weekjes geduld uitoefenen en het is zover!! Morgen stuurt Jürgen Kaiser van xx-light-bikes.de nog enkele onderdelen op zoals:
-Blauwe Alu boutjes en kettingbladboutjes(Extralite)
-Titanium boutjes
-Extralite Ultrastar

- Witte Tune Speedneedle zadel

-Extralite extrabolt 8 (alu v-brake nokken)

-Blauwe Tune snelspanners
Mijn fietsje is bijna compleet!!!
Tot de volgende!!!!

Livio Livius
Forum-lid HC

Livio Livius 25 sep 2006 00:59

Quote: Origineel geplaatst door Timo002 op 19 September 2006
Ach ja, zo kun je ook nog zeggen dat je frame in Australie is geweest. Het ziet er inderdaad wel extreem gaaf uit. In mijn geboorteplaats zit ook een bedrijf dat airbrush doet. Ze doen niet veel fietsen, voornamelijk auto's. Maar hun werk is ook behoorlijk goed, geloof dat het bij hun 250 a 300 euro is voor een airbrush over je hele bike. Ze hebben onder andere onderstaande bespoten:

Timo, heb je een adres van dit bedrijf?
What makes the boat go faster?

timo002
Forum-lid

timo002 25 sep 2006 15:25

Quoten: Origineel geplaatst door Livio Livius op 24 September 2006

Timo, heb je een adres van dit bedrijf?

AS Paint in Vriezenveen.website: www.aspaint.nlEnkele voorbeelden van specail paints die ze hebben gedaan: http://www.aspaint.nl/s2e.php?content_id=7
AS staat voor André Spit, de eigenaar. Volgens mij doet hij dit soort werk.Een ander voorbeeld van wat hij op een fiets heeft gespoten:
Verder heeft een collega van mij z'n motor laten spuiten bij SpecialColor. Ben er zelf verder niet bekend mee. http://www.specialcolors.nl/

daveke
Forum-lid

daveke 30 sep 2006 20:52

Ben straks even langsgeweest bij de vriend van een nichtje van mij, die ook mijn brillenstandaard heeft gemaakt (zie kledingtopic en dan oakley). Die heeft thuis dus een paar draai en freesbanken staan en daar hebben we mijn XT-cranks de pedaalgaten 5 mm van uitgeboord zodat de belachelijk grote Q-factor 1 cm kleiner is geworden. Tesamen met het ingekorte stuur fiets mijn mtb nu zo anders! Het is echt een wonder..
Science of Performance!

Plaats reactie