Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Eneco Tour

klaasjuh
Forum-lid

klaasjuh 22 aug 2006 01:24

volgens mij isdieastana renner koen de kort ik ben oiok nog geweestnog zakje en bidsoonsgescoort en pijulbordjes leuke souvenies:P:P

Vallen doet niet zeer,,<br>
Alleen het neerkomen wel :P

casran
Forum-lid HC

casran 22 aug 2006 01:29

Quoten: Origineel geplaatst door klaasjuh op 21 Augustus 2006

volgens mij isdieastana renner koen de kort ik ben oiok nog geweestnog zakje en bidsoonsgescoort en pijulbordjes leuke souvenies:P:P

kanjezonzinnogonduidelijkerschrijvenaf ento ehoofdlettersgebruiken enspaties opdejuisteplaatsis hopelijknietteveelgevraagd ;);)
En mocht je mijn zin -terecht- moeilijk kunnen lezen: ik bedoelde "LEER DUIDELIJK SCHRIJVEN!" (met spaties, hoofdletters en interpunctie: iedereen die ouder is dan 10 jaar wordt toch echt verondersteld dat te kunnen).
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

marten
Forum-lid

marten 22 aug 2006 18:13

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 21 Augustus 2006

kanjezonzinnogonduidelijkerschrijvenaf ento ehoofdlettersgebruiken enspaties opdejuisteplaatsis hopelijknietteveelgevraagd ;);)
En mocht je mijn zin -terecht- moeilijk kunnen lezen: ik bedoelde "LEER DUIDELIJK SCHRIJVEN!" (met spaties, hoofdletters en interpunctie: iedereen die ouder is dan 10 jaar wordt toch echt verondersteld dat te kunnen).

dan heb je zn signature nog niet gelezen

mac94
Forum-lid

mac94 22 aug 2006 19:36

Hmm, in elk geval een nieuwe plaats in NL leren kennen. Westerwijtwerd, ten noordoosten van Groningen. Ik vermoed dan ook dat bovenstaand bericht in een lokaal dialect is geschreven.
Se non e vero, e ben trovato.

race1d
Forum-lid

Gebruikersavatar race1d 22 aug 2006 23:25

Zfles als je een zin met alle wrodoen dklaoorear sjhicfrt kan je het smos bteer lzeen. Als je maar de eserte en de ltatase lteter op zjin patlas laat satan.
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne

mac94
Forum-lid

mac94 22 aug 2006 23:53

Quoten: Origineel geplaatst door race1d op 22 Augustus 2006

Zfles als je een zin met alle wrodoen dklaoorear sjhicfrt kan je het smos bteer lzeen. Als je maar de eserte en de ltatase lteter op zjin patlas laat satan.

Inderdaad, alleen snap ik niet zo goed wat satan hiermee van doen heeft.

klaasjuh
Forum-lid

klaasjuh 23 aug 2006 00:06

Sorry, dat ik mijn spelling niet in orde heb maa ik kan het wel maa ik heb er geen zin in. En Westerwijtwerd is mooi man mooi tegen de wind in beuken en het heeft maa liefst 200 inwoners en omstreken. Maar mijn spatie balk doet het soms niet goed dus vandaar die rare taal.
dus is dit beter?
groet het spellingwonder

casran
Forum-lid HC

casran 23 aug 2006 00:37

Quoten: Origineel geplaatst door klaasjuh op 22 Augustus 2006

Sorry, dat ik mijn spelling niet in orde heb [komma] maa[r] ik kan het wel maa[r] ik heb er geen zin in. En Westerwijtwerd is mooi [komma] man[punt] mooi tegen de wind in beuken en het heeft maa[r] liefst 200 inwoners en omstreken. Maar mijn spatie balk doet het soms niet goed dus vandaar die rare taal.
[hoofdletter]dus is dit beter?

Los van het feit dat je geen volzinnen schrijft en je zinsstructuur op niet veel lijkt, slaag je er zelf nu niet in een correct stukje tekst te zetten. Droevig!
En als je geen zin hebt om ook maar een beetje duidelijk te schrijven, waarom zouden wij dan zin moeten hebben om je post te lezen om te zien of er iets zinnig in staat?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

klaasjuh
Forum-lid

klaasjuh 23 aug 2006 18:07

wie zegt dat je me post moet leze

mac94
Forum-lid

mac94 23 aug 2006 18:37

Laten we de clown uit het noorden maar negeren.
Interessanter was de finale vandaag, benieuwd welk staartje dit gaat krijgen. De naamgenoot van Schumacher in de F1 heeft in het verleden ook dit soort streken uitgehaald en is daar soms (1994) wel mee weg gekomen. We'll see.

sjezer
Forum-lid

sjezer 23 aug 2006 18:47

Wat me opvalt is dat als ik de Redout beklim (8 minuten van viaduct tot boven) het sneller lijkt, dan als de profs naar boven vlammen en ik op de bank zit. Kennen jullie dit gevoel? Ik zou de profs never nooit niet kunnen volgen (nog geen 3 meter), maar de Redoute geeft indruk dat het niet erg hard gaat...

mac94
Forum-lid

mac94 23 aug 2006 18:55

Hmm, in de herhaling lijkt de oorzaak van de problemen wederom te liggen bij een toeschouwer. Ik weet niet of Schumacher echt veel te verwijten valt. Wil de toeschouwer in kwestie zich even melden?

Plaats reactie