assos kleding...
-
- Forum-lid
Velo, ik heb het niet over "het goede leven" (al geldt het daar ook voor), maar voornamelijk over forse "musculatuur".
Frank,
Dat had ik gelezen, maar ik bedoelde meer naar het gegeven op zich.
De reden is bij jouw anders dan wat meestal de oorzaak is vandaar mijn meer algemene opmerking.
Dat had ik gelezen, maar ik bedoelde meer naar het gegeven op zich.
De reden is bij jouw anders dan wat meestal de oorzaak is vandaar mijn meer algemene opmerking.
Staal, je blijft rijden ....
http://vintageveloblog.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vintageveloblog.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- daniel1975
- Forum-lid HC
De maatvoering is inderdaad huilen. Je moet echt passen. Ik heb mijzelf gisteren een Airblock LL kado gedaan, nog in de aanbieding bij Van Herwerden voor 100,-. Wel de broek met de gele streep, maar dat past perfect bij de Gaul!-outfit.
Less is bore
Daniel1975 schreef:De maatvoering is inderdaad huilen. Je moet echt passen. Ik heb mijzelf gisteren een Airblock LL kado gedaan, nog in de aanbieding bij Van Herwerden voor 100,-. Wel de broek met de gele streep, maar dat past perfect bij de Gaul!-outfit.
Hier ook de ervaring dat je echt moet passen voor de juiste maat.
Welke broek heb jij nou precies Daniel? Op de site van Assos kom ik niet verder dan een Airblock LL die geheel geel is: klik
Ziet er mooi uit. Wel een broek zonder zeem als ik het goed gelezen heb.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het is idd de broek zonder zeem, was prettiger na passen. Deze foto klopt niet, het windblockerdeel is zwart bij mij. Loopt dus een brede zwarte baan vanaf de heupen over de bovenbenen via de knie naar halfverwege de schenen. De geheel gele broek vind ik echt niet mooi, zelfs niet voor half geld
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zo druk zijn die shirts toch niet? In combi met de zwart-gele Assos kan dat prima. Ik hou ook niet van die drukke outfits.
(leuke stelling: 9 vd 10 fietsers rijdt voor lul in de veel te drukke slager-bakker-cafeomdehoek-outfits...)
(leuke stelling: 9 vd 10 fietsers rijdt voor lul in de veel te drukke slager-bakker-cafeomdehoek-outfits...)
Less is bore
Sorry, ik was niet helemaal scherp. Ik was niet duidelijk. Inderdaad is het Gaul-shirt zeker niet druk. Ik doelde nog op de volledig gele outfits van de Assos-site, waarvan ik de link plaatste. En daarom gaf ik aan dat ik de titan-versies van Assos beter bij mij passen.Daniel1975 schreef:Zo druk zijn die shirts toch niet? In combi met de zwart-gele Assos kan dat prima. Ik hou ook niet van die drukke outfits.
Ik heb bijna gelijktijdig een assos en een descente broek gekocht.
De Assos had na de eerste rit al slijtage, de descente heb ik het hele seizoen gebruikt en nog als nieuw (zefde zadel etc, geen slijtage). Persoonlijk vindt ik de zeem van m'n descente ook fijner, bij de Assos wordt het zaakje nogal "doof".
De Assos had na de eerste rit al slijtage, de descente heb ik het hele seizoen gebruikt en nog als nieuw (zefde zadel etc, geen slijtage). Persoonlijk vindt ik de zeem van m'n descente ook fijner, bij de Assos wordt het zaakje nogal "doof".
I Am SpeCiAliZed
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat is dus het verschil in bouw tussen mensen. De een kan bijv. prima op een SLR zitten, de ander totaal niet.
Less is bore
Het goede van Assos vind ik dat de kleding gemaakt wordt in de houding waarop je op de fiets zit. Veel fietskledingmerken doen dit niet. Als je rechtop staat (in de winkel) en je past dan zit het goed. Maar als je op de fiets zit dan trekt de kleding aan alle kanten. Bijvoorbeeld in de oksels of trekt het rugpand omhoog. Assos kleding trekt juist als je rechtop staat. Daar moet je wel erg in hebben ij het passen.
Beter alleen op de fiets dan eenzaam op de tandem.