Misschien ook een idee om donderdagavond op Westland Wil Vooruit knakenkoers te rijden.
Ron laat me weten wanneer steek ik ook met LW in me fiets is overigens weer terug.
Gezamelijk rit omgev. Westland, den haag.
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
-
- Forum-lid
De laatste maanden ben ik een pak minder actief geweest op het forum. Goed initiatief dit! Als jullie dit tot eind augustus en daarna ook volhouden, doe ik graag mee met een rondje fietsen. Dan zit ik nl. weer in Delft. Wie hebben er de afgelopen keer in Forum-tenue gefietst?
Mijn fiets is bezeten!
Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 09 Juli 2006
Als jullie eens in de omgeving van Zoetermeer komen ga ik graag mee, Wateringen vind ik iets te ver. Voorburg (zoals aangegeven door een ander) is wel te doen.Laat maar horen, dan rij ik zeker mee.
In Zoetermeer doe ik ook mee! Westland is ook iets te ver uit de buurt voor mij. Als ik mag kiezen: Graag in het weekend na tienen 's ochtends of 's middags. Anders door de week 's avonds na achten. (Ik houd van herentijden .)
Als jullie eens in de omgeving van Zoetermeer komen ga ik graag mee, Wateringen vind ik iets te ver. Voorburg (zoals aangegeven door een ander) is wel te doen.Laat maar horen, dan rij ik zeker mee.
In Zoetermeer doe ik ook mee! Westland is ook iets te ver uit de buurt voor mij. Als ik mag kiezen: Graag in het weekend na tienen 's ochtends of 's middags. Anders door de week 's avonds na achten. (Ik houd van herentijden .)
Evenwicht is het antwoord op alle vragen.
Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 10 Juli 2006
He Rolandt ik ben weer lekker bezig geweest lees maar ! mazzel.
He Big One, ik heb het gezien, zit hier met een big smile achter m'n computer. Wat ken jij ouwehoeren zeg! Maare, wanneer gaan we weer? Deze week kan ik niet maar volgende week ben ik er graag weer bij. Iemand al een voorstel? Nee? Volgende week woensdag 19.00 uur bij Van Rossem in Wateringen dan maar weer?
He Rolandt ik ben weer lekker bezig geweest lees maar ! mazzel.
He Big One, ik heb het gezien, zit hier met een big smile achter m'n computer. Wat ken jij ouwehoeren zeg! Maare, wanneer gaan we weer? Deze week kan ik niet maar volgende week ben ik er graag weer bij. Iemand al een voorstel? Nee? Volgende week woensdag 19.00 uur bij Van Rossem in Wateringen dan maar weer?
Ik ben even de stand van zaken kwijt. Zijn er nu nog mensen die woensdag 12 juli wel tijd en zin hebben om vanaf Van Rossem in Wateringen een rondje Westland te fietsen?? Ik hou me aanbevolen en kan zo rond 18.30 - 19.00 uur in Wateringen zijn.
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Ff off topic maar jullie hebben vast wel goede tips. Zie dat de meesten die hier reageren zo'n beetje uit de buurt van Zoetermeer-Rotterdam-Den Haag komen. Gaat namelijk om het volgende: over twee weken kom ik 's maandags op de fiets aan in deze omgeving, heb dan de eerste etappe van +/- 150 km van m'n fietsvakantie dr op zitten. Volgende dag wil ik dwars door Zeeland naar Blankenberghe in Belgie fietsen. Ben voor de overnachting op zoek naar een camping in deze omgeving. Iemand goede tips hiervoor? Moet een beetje simpel zijn want wil dr niet teveel geld aan spenderen (stel geen hoge eisen).
Gaan er die avond (24 juli) toevallig nog wat lui een rondje fietsen in de buurt? Als ik er toch ben kan ik misschien nog wel ff een stukkie meekarren! Trouwens ook nog goede tips hoe ik het beste vanaf hier door Zeeland kan crossen? Maak me een beetje zorgen over hoe ik het beste langs R'dam kom!
Gaan er die avond (24 juli) toevallig nog wat lui een rondje fietsen in de buurt? Als ik er toch ben kan ik misschien nog wel ff een stukkie meekarren! Trouwens ook nog goede tips hoe ik het beste vanaf hier door Zeeland kan crossen? Maak me een beetje zorgen over hoe ik het beste langs R'dam kom!