Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Aansprakelijkheid na valpartij

timo002
Forum-lid

timo002 09 jun 2006 12:44

Volgens mij is hier van doen met een één of andere cabaretier die het niet lukt om door te breken. Dit is echt om te lachen hoor hoe meneer zicht gedraagt. Waarschijnlijk een drie dubbele gespleten persoonlijkheid. Hunter, Moia en Moia die zich voordat als z’n opa…… tssss, hij had zulke goede ouders…
Succes is niet voor altijd, en falen is niet fataal.

moia
Forum-lid

moia 09 jun 2006 18:05

Waar slaat dit op
Ik ken Hunter nog uit mijn jeugd
Villareal CF

hunter
Forum-lid

hunter 09 jun 2006 18:08

Klopt, er is niks mis met Moia en ik denk dat hij de waarheid spreekt.
ijsjes te koop

colnagog
Forum-lid

colnagog 09 jun 2006 22:31

Quoten: Origineel geplaatst door Moia op 09 Juni 2006

Waar slaat dit op
Ik ken Hunter nog uit mijn jeugd

Gespleten persoonlijkheid?
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

cascarsi
Forum-lid

cascarsi 09 jun 2006 22:59

ik snap niet dat jullie allemaal reageren op die mafkees, ik dacht dat dit topic aansprakelijkheid na valpartij is
ontopic: kun je als je door slecht wegdek ten val komt de gemeente aanklagen???
als ik dat had geweten had ik ze verleden jaar aangeklaagt, omdat ik toen door slecht wegdek ten val ben gekomen ( gaten, losse stenen enz) en toen een gebroke schouder had en voor 150 euro schade.

pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen

bandit
Forum-lid

bandit 09 jun 2006 23:29

Quoten: Origineel geplaatst door cascarsi op 09 Juni 2006

ik snap niet dat jullie allemaal reageren op die mafkees, ik dacht dat dit topic aansprakelijkheid na valpartij is
als ik dat had geweten had ik ze verleden jaar aangeklaagt, omdat ik toen door slecht wegdek ten val ben gekomen ( gaten, losse stenen enz) en toen een gebroke schouder had en voor 150 euro schade.

Slecht wegdek is een relatief begrip, dat is het probleem. Veel hangt af van of je bekend bent met de situatie (kom je er vaker), staat het wel of niet aangegeven, heb je je snelheid aangepast.
Bijvoorbeeld: een slechte klinkerweg van 500 meter, waar je na 250 meter met 35 per uur onderuit gaat = weinig kans van slagen.
2e voorbeeld: een geasfalteerd fietspad, waar een gat in is geslagen (bijvoorbeeld door riolering) = verantwoordelijkheid gemeente.
En dan zit je nog met de bereidwilligheid van de Juridisch Beleidsmedewerker, heb ik gemerkt. Ik vind mijn gevalletje ook een duidelijk verhaal, maar hij ziet dat anders. Hij heeft zoiets van "kom maar", en dus moet ik mijn gelijk via de rechter halen.
Bekijk mijn site: Zitvlees.nl!

moia
Forum-lid

moia 12 jun 2006 19:06

Quoten: Origineel geplaatst door Bandit op 09 Juni 2006

Quoten: Origineel geplaatst door cascarsi op 09 Juni 2006

Slecht wegdek is een relatief begrip, dat is het probleem. Veel hangt af van of je bekend bent met de situatie (kom je er vaker), staat het wel of niet aangegeven, heb je je snelheid aangepast.
Bijvoorbeeld: een slechte klinkerweg van 500 meter, waar je na 250 meter met 35 per uur onderuit gaat = weinig kans van slagen.
2e voorbeeld: een geasfalteerd fietspad, waar een gat in is geslagen (bijvoorbeeld door riolering) = verantwoordelijkheid gemeente.
En dan zit je nog met de bereidwilligheid van de Juridisch Beleidsmedewerker, heb ik gemerkt. Ik vind mijn gevalletje ook een duidelijk verhaal, maar hij ziet dat anders. Hij heeft zoiets van "kom maar", en dus moet ik mijn gelijk via de rechter halen.

IK HEB TOCH MIJN EXCUSES AANGEBIED
Villareal CF

whocares
Forum-lid

whocares 12 jun 2006 19:24

Quote: Origineel geplaatst door Moia op 12 Juni 2006

Je hoeft niet te schreeuwen ( dat doe je door alleen maar hoofdletters te gebruiken ) en bovendien is het aangeboden en niet aangebied.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

moia
Forum-lid

moia 13 jun 2006 09:49

Quoten: Origineel geplaatst door who cares op 12 Juni 2006

Quote: Origineel geplaatst door Moia op 12 Juni 2006

Dit is mijn fout geweest , vergeet alles wat er staat
Kennnen we het nu weer gewoon over de normale topic hebben?Je hoeft niet te schreeuwen ( dat doe je door alleen maar hoofdletters te gebruiken ) en bovendien is het aangeboden en niet aangebied.
Villareal CF

Plaats reactie