wat te doen met schaafwonden?
-
- Forum-lid
waarschijnlijk een vriendelijke 14 derin gepompt... kon ook de 52 zijn
aint no mountain high enough
- borgmonster
- Forum-lid
Weet je zeker dat het geen 53 was? Misschien moest je even de afdrukken vergelijken. Dat doen ze bij CSI ook.
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
-
- Forum-lid
junioren mogen max 52 rijden aight
aint no mountain high enough
nu net terug uit de alpen ben ik ook 2 keer gevallen (al hield ik het bij mijn ouders op 1 keer )
wat schaafwonden aan het rechterbeen en op de heup waren het gevolg. Ik heb er gewoon water overheen laten lopen om er vervolgens met besopte handen keihard overheen te raggen. Het is ff doorbijten, maar daarna is ie wel mooi schoon. Vervolgens laten opdrogen in de zon, ontsmet met betadine en er één of andere spray overheen gespoten. Die spray prikte als de neten, dus dat zal wel werken. Als finishing touch een snelverband eromheen en klaar was kees! Nu zit ik alleen nog thuis met jeukende korsten.
wat schaafwonden aan het rechterbeen en op de heup waren het gevolg. Ik heb er gewoon water overheen laten lopen om er vervolgens met besopte handen keihard overheen te raggen. Het is ff doorbijten, maar daarna is ie wel mooi schoon. Vervolgens laten opdrogen in de zon, ontsmet met betadine en er één of andere spray overheen gespoten. Die spray prikte als de neten, dus dat zal wel werken. Als finishing touch een snelverband eromheen en klaar was kees! Nu zit ik alleen nog thuis met jeukende korsten.
no pain no gain
-
- Forum-lid
opgraving van de eeuw zo te zien
maar.......bij schaafwonden is vaseline is je grootste vriend!!!
maar.......bij schaafwonden is vaseline is je grootste vriend!!!