Limburgs mooiste
Quote: Origineel geplaatst door SpEric op 08 Juni 2006
Wat is dat toch met " wel niet " ?
Zolang er geen / tussen staat hoef je niet te kiezen of toch wel.
Nooit gehoord dat men die 2 woorden achter elkaar gebruikt zonder de / er tussen ??
Zolang er geen / tussen staat hoef je niet te kiezen of toch wel.
Nooit gehoord dat men die 2 woorden achter elkaar gebruikt zonder de / er tussen ??
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
-
- Forum-lid
@Race1nd: plan is om rond 8.00u te vertrekken. Ik heb natuurlijk het voordeel dat ik wat dichterbij woon.....Ik fiets waarschijnlijk in het shirt van het cluppie van school:blauw/geel met de De Pedaalridders van het St. Janscollege.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)
Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 08 Juni 2006
Quoten: Origineel geplaatst door who cares op 08 Juni 2006
Wel niet vergeten je in te smeren met die brandende zon op je huid. anders straks net zo rood als en .
Schrijver bedoelt waarschijnlijk 'evenwel' 'Je moet evenwel niet vergeten ...'
Wel niet vergeten je in te smeren met die brandende zon op je huid. anders straks net zo rood als en .
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Quoten: Origineel geplaatst door Il Grasso op 09 Juni 2006
ik begrijp het wel, maar het staat zo tegenstrijdig.
Vergeet wel niet dat je de inschrijvein meer neemt bijv.
ik ken het alleen van: wat denk je wel niet !!
ik begrijp het wel, maar het staat zo tegenstrijdig.
Vergeet wel niet dat je de inschrijvein meer neemt bijv.
ik ken het alleen van: wat denk je wel niet !!
-
- Forum-lid HC
Was een erg zware dag, mede door de wind en de warmte!!!Was wederom weer een heel mooi parcours, met in totaal 36 benoemde beklimmingen. Was zwaarder dan de AGR in april. Verder was de sfeer en de verzorging perfect!! Genoeg watertappunten e.d. hier kan de organisatie van de AGR nog wat van leren. De teller stond na de finish in Megaland precies op 250,85 km. Had het toen echt wel gehad , maar toch weer een geslaagde fietsdag
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Het was inderdaad een erg zware dag, maar voldoende waterpunten. Al had ik de eerste post met die hitte graag eerder dan 50 km gezien. Mijn bidons waren al leeg.
Ik heb er weer van genoten. Leuk om die forumshirts voorbij te zien komen (zie andere topic)
Ik heb er weer van genoten. Leuk om die forumshirts voorbij te zien komen (zie andere topic)
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne
-
- Forum-lid
LM was idd weer mooi. Wel erg druk die eerste 50 km, daarna leek het zich beter verspreid te hebben. Vond de 150 in dit concept minder zwaar dan vorig jaar.Nog wat meegemaakt: na het beklimmen van de Orenberg (route 150 km) snel even thuis een plaspauze gehouden. Nog geen 100 meter buiten de bebouwde kom van Cadier en Keer staat een vrouw met een scootermobiel om hulp te roepen. Wij stoppen, maar we zien niet direkt wat er aan de hand is. Blijkt haar man, eveneens onderweg in scootermobiel, te zijn geschrokken van een fietser en pardoes van het fietspad af 3 meter lager de struiken in te zijn gereden. Er waren uiteindelijk 6 man nodig om die scooter omhoog te sjouwen en 2 man voor de man zelf. De man bleek alleen een paar schrammen te hebben. Dus toen maar weer terug naar huis met die mensen tegen de stroom fietsers in en die man een beetje gekalmeerd en wat pleisters geplakt.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)
Gister ook de 250 van LM gereden. Was voor mij eerste keer dat ik LM reed. Prachtige route, leuk om eens een andere route te rijden dan de AGR en Mergelland. En het was gezellig druk. Avond ervoor al op de camping, druk en gezellig.
Nog even staan kijken bij een motorfiets met ingenieuze fietsdragerconstructie achterop.
Jammer dat de pasta om 19u al nagenoeg op was.....(kost wel €10.) Er waren genoeg douches, maar wel erg weinig toiletten (dat moet toch beter kunnen).
Had gelukkig geen last van de warmte, maar 250km blijft een heel eind en was aan het eind goed moe(gek he).
Uiteindelijk een bruto tijd van 10u30 en netto 9u23. Je ziet: de controles en fourages namen nogal wat tijd, maar vond het af & toe ook wel lekker om even te pauzeren.
Was blij met de water & fourage punten, alleen minder met de aansluiting tussen de blauwe en rode lus. Stonden met kleine 100man opeens op de oranjelus. Dan is het even zoeken naar de zandweg....
vreemd dat de foto's alleen in de hal waren af te halen. Die heb ik gemist (of weet iemand of ze toch op 't Net staan?)
Al met al een geslaagde dag en weer een mooie training voor de Maratona.
Nog even staan kijken bij een motorfiets met ingenieuze fietsdragerconstructie achterop.
Jammer dat de pasta om 19u al nagenoeg op was.....(kost wel €10.) Er waren genoeg douches, maar wel erg weinig toiletten (dat moet toch beter kunnen).
Had gelukkig geen last van de warmte, maar 250km blijft een heel eind en was aan het eind goed moe(gek he).
Uiteindelijk een bruto tijd van 10u30 en netto 9u23. Je ziet: de controles en fourages namen nogal wat tijd, maar vond het af & toe ook wel lekker om even te pauzeren.
Was blij met de water & fourage punten, alleen minder met de aansluiting tussen de blauwe en rode lus. Stonden met kleine 100man opeens op de oranjelus. Dan is het even zoeken naar de zandweg....
vreemd dat de foto's alleen in de hal waren af te halen. Die heb ik gemist (of weet iemand of ze toch op 't Net staan?)
Al met al een geslaagde dag en weer een mooie training voor de Maratona.