Voorkeursdatum forum toertocht
-
- Forum-lid
Hoe hard denkt iedereen wel niet dat we moeten gaan fietsen? Het wordt toch geen ploegentijdrit over 100 km?
Mijn fiets is bezeten!
Eerste tocht met een hele grote groep hielden we 28 a 30 aan als kruissnelheid. De langzaamsten konden zo achterin nog net meepeddelen. De tweede tocht waren we met een kleiner, sneller groepje. Daar reden we steeds iets boven de 30 (en kopwerk door ongeveer 4 mensen, ook zwaar). We rijden dus zo hard als de langzaamsten nog leuk vinden. Uitzondering: alles wat omhooggaat. Daar is het ieder voor zich...
Quote: Origineel geplaatst door Eddie Bouncer op 29 Maart 2006
Hoe hard denkt iedereen wel niet dat we moeten gaan fietsen? Het wordt toch geen ploegentijdrit over 100 km?
Dat was wel de bedoeling hoor .
We rijden gewoon het tempo dat voor de langzaamste haalbaar is, de snellere mogen de benen op de heuveltjes even strekken.
En 25 per uur in een groep moet je zeker lukken Jimbo! Het stelt echt geen bal voor en zoals Cor01 al aangaf zitten we nu pas in het begin van het seizoen, over een paar maanden heb je al meer kilometers gereden en gaat het makkelijker.
Quote: Origineel geplaatst door ponsteen op 29 Maart 2006
De langzaamsten konden zo achterin nog net meepeddelen.
De langzamere kunnen beter naar voren, dan hoeven ze na de bochten minder hard te gaan om weer aan te sluiten. De snellere kunnen dan achterin de gaten met een wat hogere snelheid dichtrijden.
Dat was wel de bedoeling hoor .
We rijden gewoon het tempo dat voor de langzaamste haalbaar is, de snellere mogen de benen op de heuveltjes even strekken.
En 25 per uur in een groep moet je zeker lukken Jimbo! Het stelt echt geen bal voor en zoals Cor01 al aangaf zitten we nu pas in het begin van het seizoen, over een paar maanden heb je al meer kilometers gereden en gaat het makkelijker.
Quote: Origineel geplaatst door ponsteen op 29 Maart 2006
De langzaamsten konden zo achterin nog net meepeddelen.
De langzamere kunnen beter naar voren, dan hoeven ze na de bochten minder hard te gaan om weer aan te sluiten. De snellere kunnen dan achterin de gaten met een wat hogere snelheid dichtrijden.
Helaas ken ik mijn schema slechts een maand vooruit. Wel zou ik evt. een dag vrij kunnen vragen, maar dat moet dan toch al gauw een maand of twee vantevoren. Ik wacht wel af wat er uitkomt. Als ik kan lijkt het me leuk om mee te doen.
Harde wind is meestal tegen.
2de kerstdag dan maar doen
Of komt eerst Pasen er nog aan....ben niet zo goed in die feestdagen?!
Ik neem aan dat de trage rakkers onder ons ook gewoon mee doen en geen gezeik met dat kan ik niet bij houden en blabla bla. Marconi (onze VUTter) ging vorig jaar mee en die heeft het rete naar zijn zin gehad....als ik voor hem mag spreken!
Dus geen gelul trappen op die pedalen!.............nu nog een datum
Of komt eerst Pasen er nog aan....ben niet zo goed in die feestdagen?!
Ik neem aan dat de trage rakkers onder ons ook gewoon mee doen en geen gezeik met dat kan ik niet bij houden en blabla bla. Marconi (onze VUTter) ging vorig jaar mee en die heeft het rete naar zijn zin gehad....als ik voor hem mag spreken!
Dus geen gelul trappen op die pedalen!.............nu nog een datum
M@zzel