Forum sfeer
-
- Forum-lid
ik heb er ook nooit wat van gemerkt! en als je vind dat je onheus behandelt word dan laat je dat weten, en dan lost dat wel weer op. toch..............
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 27 Februari 2006
Ik vind dat het er hier altijd netjes en beschaafd aan toe gaat. Er worden nooit mensen uitgescholden. (zou ook absoluut niet moeten gebeuren, anders... ). En een beetje stevige discussies moet toch kunnen, daarvoor is het immers een forum. Als we het allemaal met elkaar eens zouden zijn kunnen we er net zo goed een fotoboek van kunnen maken of iets dergelijks.
ben het deze keer volledig met je eens,
heb trouwens al genoten van onze "kleine woordenwisselingen" met jou en casran in de betreffende topics"
Ik vind dat het er hier altijd netjes en beschaafd aan toe gaat. Er worden nooit mensen uitgescholden. (zou ook absoluut niet moeten gebeuren, anders... ). En een beetje stevige discussies moet toch kunnen, daarvoor is het immers een forum. Als we het allemaal met elkaar eens zouden zijn kunnen we er net zo goed een fotoboek van kunnen maken of iets dergelijks.
ben het deze keer volledig met je eens,
heb trouwens al genoten van onze "kleine woordenwisselingen" met jou en casran in de betreffende topics"
RIDLEY the speed weapon
Quoten: Origineel geplaatst door Colnago/G op 28 Februari 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 28 Februari 2006
Quoten: Origineel geplaatst door T.Trapper op 27 Februari 2006
Zal ik D'Artagnan spelen ?
Missen we nog een Milady.
Mag ik dat zijn...please please please!!
FF on topic...ook ik kan me niet vinden in de woorden van de topic starter. Ik vind dat we hier op het forum absoluut geen last hebben van korte lontjes.
Ik ben iemand die nooit zo op de voorgrond treedt maar op dit forum wil ik me nog wel eens "laten gaan".. Ik voel me hier vertrouwd.
Dat kan ook met leeftijd te maken hebben.
Zou dat het zijn?
FF on topic...ook ik kan me niet vinden in de woorden van de topic starter. Ik vind dat we hier op het forum absoluut geen last hebben van korte lontjes.
Ik ben iemand die nooit zo op de voorgrond treedt maar op dit forum wil ik me nog wel eens "laten gaan".. Ik voel me hier vertrouwd.
Zou dat het zijn?
'T is toch een topforum hier!Valt me wel op dat veel lui van hier ook op wielertoerist zitten, één fietsforum, plus nog wat andere dingetjes op internet, kost mij al genoeg tijd..........
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox
Zou dat het zijn? Denk het wel!
Zou dat het zijn? Denk het wel!
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......
Quote: Origineel geplaatst door Cas* op 28 Februari 2006
'T is toch een topforum hier!
Valt me wel op dat veel lui van hier ook op wielertoerist zitten, één fietsforum, plus nog wat andere dingetjes op internet, kost mij al genoeg tijd..........
Ach, pc thuis, pc op het werk en met een labtop van de baas nog eens hier en daar in loggen onderweg.
Valt me wel op dat veel lui van hier ook op wielertoerist zitten, één fietsforum, plus nog wat andere dingetjes op internet, kost mij al genoeg tijd..........
Ach, pc thuis, pc op het werk en met een labtop van de baas nog eens hier en daar in loggen onderweg.
CC, agr 100; limo 100
Quote: Origineel geplaatst door Cas* op 28 Februari 2006
Ieder heeft denk ik zijn voorkeur, op het ene forum ligt de nadruk wat meer op het ene en op het andere forum weer wat op het andere.
Waar je je eigen het meeste thuis voelt kijk je toch het meeste.
Ieder heeft denk ik zijn voorkeur, op het ene forum ligt de nadruk wat meer op het ene en op het andere forum weer wat op het andere.
Waar je je eigen het meeste thuis voelt kijk je toch het meeste.
Quoten: Origineel geplaatst door Hovie op 27 Februari 2006
Dit kan er toe leiden dat nieuwe of niet (schriftelijk) mondigen niet meer durven te vragen of te reageren op een post.
Wow,wat een reactie.
Maar ik durf nog steeds.
Er is een sterke positieve samenhang zodra de groep word aangesproken.
doe graag mee.
een waaier is beter dan alleen door de wind.
Dit kan er toe leiden dat nieuwe of niet (schriftelijk) mondigen niet meer durven te vragen of te reageren op een post.
Wow,wat een reactie.
Maar ik durf nog steeds.
Er is een sterke positieve samenhang zodra de groep word aangesproken.
doe graag mee.
een waaier is beter dan alleen door de wind.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Quote:
Cassie, ben jij ook HIER nu al betrokken bij de woordenwisselingen??
Maar zonder gekheid: de sfeer is op beide forums prima in mijn ogen. Soms zitten er wat pittige discussies bij, maar dat moet kunnen. "Buitenstaanders" die nu alleen even dat ene topic op WT lezen weten eigenlijk niet waar het over gaat. Een forum is net het echte leven: je moet mensen een beetje kennen om te weten hoe ze dingen bedoelen. Dat is in real life niet anders.
En sommige vragen zijn echt HEEEEEEl goed op te lossen door even de zoekfunctie te gebruiken. Als iemand aangeeft iets te hebben gezocht en niet kon vinden zal er altijd iemand hier (of op WT) opstaan om hem of haar te helpen.
Cassie, ben jij ook HIER nu al betrokken bij de woordenwisselingen??
Maar zonder gekheid: de sfeer is op beide forums prima in mijn ogen. Soms zitten er wat pittige discussies bij, maar dat moet kunnen. "Buitenstaanders" die nu alleen even dat ene topic op WT lezen weten eigenlijk niet waar het over gaat. Een forum is net het echte leven: je moet mensen een beetje kennen om te weten hoe ze dingen bedoelen. Dat is in real life niet anders.
En sommige vragen zijn echt HEEEEEEl goed op te lossen door even de zoekfunctie te gebruiken. Als iemand aangeeft iets te hebben gezocht en niet kon vinden zal er altijd iemand hier (of op WT) opstaan om hem of haar te helpen.
Less is bore
Ik vind dat er ook niets mis is met de sfeer hier. Ik kan me wel voorstellen dat je het idee krijgt dat er nogal bot op elkaar gereageerd wordt als je ironie en sarcasme niet herkent ...
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne
Mis? Lijkt me niet. Op hoeveel forums werken mensen zich uit de naad voor een stelletje onbekende om een leuk pakkie te maken? Ik heb er nog niet veel gezien (1tje pas). Het zal dus allemaal wel meevallen met de sfeáh
wiel·ren·ner (de ~ (m.))<br>
1 hardrijder op de fiets => pedaalridder, pedaleur, renner
1 hardrijder op de fiets => pedaalridder, pedaleur, renner