Wat vinden jullie van me bike?
Quoten: Origineel geplaatst door wenda op 16 Februari 2006
Nouja nouja, ik weet dat ik toch gelijk heb, maar voor de lieve forumvrede laat ik dat niet zo merken he. Kijk, ik wacht nog steeds op een mailtje van de winkel dus ik ben nog niet verloren.......
Wen
Haha, super. Ik geloof niet dat ik ooit zo'n koppig persoon tegen ben gekomen!
Nouja nouja, ik weet dat ik toch gelijk heb, maar voor de lieve forumvrede laat ik dat niet zo merken he. Kijk, ik wacht nog steeds op een mailtje van de winkel dus ik ben nog niet verloren.......
Wen
Haha, super. Ik geloof niet dat ik ooit zo'n koppig persoon tegen ben gekomen!
-
- Forum-lid
Mijn fiets is bezeten!
Laten we ff on topic blijven....
Mooie fiets Wenda....een vriend van me heeft zelfde frame (met iets andere afmontage) bevalt hem prima en idd perfecte lakafwerking. Voor dat geld heb je een goede deal gedaan. mss op termijn andere voorvork maar dat heeft geen haast.
Leuk dat je bij Bike sport geslaagd bent.
ps was die racefiets toevallig een Time....degene die rechts van toonbank staat?
greetz Janus mannimo
@bigrosa.....hoe bevalt de Klein nu?
Mooie fiets Wenda....een vriend van me heeft zelfde frame (met iets andere afmontage) bevalt hem prima en idd perfecte lakafwerking. Voor dat geld heb je een goede deal gedaan. mss op termijn andere voorvork maar dat heeft geen haast.
Leuk dat je bij Bike sport geslaagd bent.
ps was die racefiets toevallig een Time....degene die rechts van toonbank staat?
greetz Janus mannimo
@bigrosa.....hoe bevalt de Klein nu?
ik fiets ook