Jan Janssen Classic 2006
-
- Forum-lid
here here! zo wie zo moet iedereen zich niet zo druk maken om anderen , en gewoon genieten, van de fiets, de heuvels en het weer.
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
Als je in een wedstrijd 29 km/u haalt , dan zullen ze daar roepen "Ga maar een toertocht rijden !!" als men jou aan de finish terug ziet.
29 km/u gemiddeld valt voor een toertocht nog best mee , dat ze af en toe wat harder rijden , dat moet geen problemen geven , als ze anderen maar niet hinderen of in gevaar brengen.
29 km/u gemiddeld valt voor een toertocht nog best mee , dat ze af en toe wat harder rijden , dat moet geen problemen geven , als ze anderen maar niet hinderen of in gevaar brengen.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
Beste squadra
schrik wel een beetje van je felle reactie
wie weet was mijn post wat te enthousiast...
maar ja gebeurt ook niet iedere dag dat alles lekker loopt. De eerdere tochten dit jaar (AGR, TBT, SRC etc) heb ik meestal in m'n eentje gefietst, is toch anders.....
Ik ben erg van de veiligheid en hou er ook niet van om op smalle paadjes medeweggebruikers voorbij te racen.
Maar op het stuk waar ik het over heb was 't overzichtelijk en breed genoeg.
En ook ik vind het fijn om op zo'n toertocht om me heen te kijken en van de omgeving te genieten en dat heb ik dan ook volop gedaan, op dat stukje van zeg 20km na
En inderdaad, met 29 gem. heb ik op wedstrijdjes helemaal niets te zoeken (bovendien al veel te oud )
enfin, zand erover en dank voor steun uit andere posts
schrik wel een beetje van je felle reactie
wie weet was mijn post wat te enthousiast...
maar ja gebeurt ook niet iedere dag dat alles lekker loopt. De eerdere tochten dit jaar (AGR, TBT, SRC etc) heb ik meestal in m'n eentje gefietst, is toch anders.....
Ik ben erg van de veiligheid en hou er ook niet van om op smalle paadjes medeweggebruikers voorbij te racen.
Maar op het stuk waar ik het over heb was 't overzichtelijk en breed genoeg.
En ook ik vind het fijn om op zo'n toertocht om me heen te kijken en van de omgeving te genieten en dat heb ik dan ook volop gedaan, op dat stukje van zeg 20km na
En inderdaad, met 29 gem. heb ik op wedstrijdjes helemaal niets te zoeken (bovendien al veel te oud )
enfin, zand erover en dank voor steun uit andere posts
Quote: Origineel geplaatst door raphaël op 19 Juni 2006
En ook ik vind het fijn om op zo'n toertocht om me heen te kijken en van de omgeving te genieten.
Je had schitterende vergezichten onderweg , jammer geen wilde haan gezien , al stonden er borden met "WildRooster" erop , op sommige plaatsen.
En ook ik vind het fijn om op zo'n toertocht om me heen te kijken en van de omgeving te genieten.
Je had schitterende vergezichten onderweg , jammer geen wilde haan gezien , al stonden er borden met "WildRooster" erop , op sommige plaatsen.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
Was weer een hele mooie tocht, dit keer de 150 km gedaan. Wel vermoeiend net een week na LiMo ...
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne
Ik heb dit jaar voor het eerst de jjc gefietst. Een werkelijk fantastisch koers. Kan iemand mij alleen uitleggen waarom werkelijk niemand een fietsbel (dat kleine zwarte lichte belletje) op zijn fiets heeft gemonteerd. Levensgevaarlijke situaties doen zich voor tijdens de koers. 2 keer van nabij een valpartij meegemaakt dat een snelle coureur met hoge snelheid op een fietspad een heel peloton zonder bel wilde passeren. Niet gelukt dus. Ongelofelijk. Verder niets dan lof over deze mooie koers.
Vind het heel erg knap dat iemand op het vlakke 57 km/h haalt. Ik fiets al jaren en dan in de a-categorie van een gerenomeerde wielerclub en wij halen die 57 km/h van z'n leven niet. Of de kilometerteller is kaduk of we hebben hier te maken met een uitzonderlijk talent!!!!!
Vind het heel erg knap dat iemand op het vlakke 57 km/h haalt. Ik fiets al jaren en dan in de a-categorie van een gerenomeerde wielerclub en wij halen die 57 km/h van z'n leven niet. Of de kilometerteller is kaduk of we hebben hier te maken met een uitzonderlijk talent!!!!!