Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Canyon F10 PRO SL

niklas2
Forum-lid

niklas2 18 jan 2006 17:29

Quoten: Origineel geplaatst door zombie op 18 Januari 2006

ehm, je hebt hier een rij-impressie van TOUR kunnen lezen, daar moet je normaal gezien toch al héél wat uit kunnen halen.gebruikerservaringen zijn zelden objectief. zo zal ik mijn Isaac hoogstwaarschijnlijk beter vinden dan ie uiteindelijk is...(tov van anderen dan)Denk wat TOUR zegt in zijn commentaar 'erop' is, al de rest is persoonlijk afwegen en dat kan je enkel zelf doen...
succes

Bedankt! Ik heb nog steeds het voornemen om voor de F10 te gaan, weet alleen niet welke het precies gaat worden. Dus met een beetje geluk staat er over een tijdje een impressie van een echte berijder...nl van mezelf.

de schoonheidsprijs zal ik wellicht niet winnen met de F10, en dat strookt dan wel mooi met de berijder ;-)
en dan nu de volgende hete kwestie (ander draadje wellicht in ander subforum) : wordt het dan een gewoon cranckstel of een compact? Ik neig naar het laatste....
Ambitie: veel
Tijd: te weinig

staph
Forum-lid

staph 11 mar 2006 16:39

Quoten: Origineel geplaatst door Niklas2 op 18 Januari 2006

Quoten: Origineel geplaatst door zombie op 18 Januari 2006

ehm, je hebt hier een rij-impressie van TOUR kunnen lezen, daar moet je normaal gezien toch al héél wat uit kunnen halen.gebruikerservaringen zijn zelden objectief. zo zal ik mijn Isaac hoogstwaarschijnlijk beter vinden dan ie uiteindelijk is...(tov van anderen dan)Denk wat TOUR zegt in zijn commentaar 'erop' is, al de rest is persoonlijk afwegen en dat kan je enkel zelf doen...
succes

Bedankt! Ik heb nog steeds het voornemen om voor de F10 te gaan, weet alleen niet welke het precies gaat worden. Dus met een beetje geluk staat er over een tijdje een impressie van een echte berijder...nl van mezelf.

de schoonheidsprijs zal ik wellicht niet winnen met de F10, en dat strookt dan wel mooi met de berijder ;-)
en dan nu de volgende hete kwestie (ander draadje wellicht in ander subforum) : wordt het dan een gewoon cranckstel of een compact? Ik neig naar het laatste....

Heb je de F10 al en zo ja wat zijn je (rij)ervaringen?

niklas2
Forum-lid

niklas2 11 mar 2006 22:09

Quote: Origineel geplaatst door staph op 11 Maart 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Niklas2 op 18 Januari 2006Quoten: Origineel geplaatst door zombie op 18 Januari 2006 ehm, je hebt hier een rij-impressie van TOUR kunnen lezen, daar moet je normaal gezien toch al héél wat uit kunnen halen.
gebruikerservaringen zijn zelden objectief. zo zal ik mijn Isaac hoogstwaarschijnlijk beter vinden dan ie uiteindelijk is...(tov van anderen dan)
Denk wat TOUR zegt in zijn commentaar 'erop' is, al de rest is persoonlijk afwegen en dat kan je enkel zelf doen...succesBedankt! Ik heb nog steeds het voornemen om voor de F10 te gaan, weet alleen niet welke het precies gaat worden. Dus met een beetje geluk staat er over een tijdje een impressie van een echte berijder...nl van mezelf. de schoonheidsprijs zal ik wellicht niet winnen met de F10, en dat strookt dan wel mooi met de berijder ;-)en dan nu de volgende hete kwestie (ander draadje wellicht in ander subforum) : wordt het dan een gewoon cranckstel of een compact? Ik neig naar het laatste....

Heb je de F10 al en zo ja wat zijn je (rij)ervaringen?

Ik heb de F1o besteld. De goede recensies in de bladen hebben zo hun effect gehad.....een uiterst lange levertijd van 3 maanden. Ik hoop de eerste rij-ervaringen in begin mei te kunnen opdoen.

rrene
Forum-lid

rrene 21 jun 2006 16:30

niklas heb je je frame al? 60 dus. Als je niet te ver wegwoont van amsterdam hoor ik graag even. kan ik kijken of ik een 58 of 60 moet hebben

niklas2
Forum-lid

niklas2 21 jun 2006 17:00

Quoten: Origineel geplaatst door RRene op 21 Juni 2006

niklas heb je je frame al? 60 dus. Als je niet te ver wegwoont van amsterdam hoor ik graag even. kan ik kijken of ik een 58 of 60 moet hebben

Ik heb mijn F10 al lang.  Zie ook de Canyon site hier op dit subforum.

Kijk in mijn profiel, dan zie je dat ik in Zeist woon.

Plaats reactie