Thompson Maestro
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5616
- Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41
Misschien wel, maar inderdaad ook ik maak mij daar niet druk om !!!
Zoals ik al eerder zei, je weet dat je voor bepaalde merken meer moet betalen. Terwijl je voor minder geld een "no name" frame koopt dat kwalitatief misschien even goed is.
Zoals ik al eerder zei, je weet dat je voor bepaalde merken meer moet betalen. Terwijl je voor minder geld een "no name" frame koopt dat kwalitatief misschien even goed is.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Quoten: Origineel geplaatst door colnagofreak op 23 Januari 2006
Misschien wel, maar inderdaad ook ik maak mij daar niet druk om !!!
Zoals ik al eerder zei, je weet dat je voor bepaalde merken meer moet betalen. Terwijl je voor minder geld een "no name" frame koopt dat kwalitatief misschien even goed is.
Dat ben ik helemaal met je eens. Het voorbeeld is Red Bull.
Misschien wel, maar inderdaad ook ik maak mij daar niet druk om !!!
Zoals ik al eerder zei, je weet dat je voor bepaalde merken meer moet betalen. Terwijl je voor minder geld een "no name" frame koopt dat kwalitatief misschien even goed is.
Dat ben ik helemaal met je eens. Het voorbeeld is Red Bull.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Dat gedoe allemaal over Taiwan. Enig idee achter wat voor apparaat je nu zit en waar dat ding vandaan komt. Ieder chipje is in China of daar in de buurt op een enorme wafer gebakken. En vervolgens is de boel door een paar robots en goedkope arbeiders in elkaar gedaan
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5616
- Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 23 Januari 2006
Dat gedoe allemaal over Taiwan. Enig idee achter wat voor apparaat je nu zit en waar dat ding vandaan komt. Ieder chipje is in China of daar in de buurt op een enorme wafer gebakken. En vervolgens is de boel door een paar robots en goedkope arbeiders in elkaar gedaan
Goh, zit jij erachter ik zit ervoor
Dat gedoe allemaal over Taiwan. Enig idee achter wat voor apparaat je nu zit en waar dat ding vandaan komt. Ieder chipje is in China of daar in de buurt op een enorme wafer gebakken. En vervolgens is de boel door een paar robots en goedkope arbeiders in elkaar gedaan
Goh, zit jij erachter ik zit ervoor
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
- Berichten: 23
- Lid geworden op: 02 nov 2005 21:44
De 4:13 Pina frames worden in Taiwan gemaakt maar de "typische" Pina achterbrug en afwerking (tevens laking) gebeurt in Italië bij Pina zelf.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5616
- Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41
Quoten: Origineel geplaatst door ChiChi op 24 Januari 2006
Wie is Luc en op grond waarvan zegt ie dit?
Luc De Smet is de zaakvoerder Thompson Nv
Ja, dat zou ik ook zeggen als ik de zaakvoerder van Thompson was!!!
Wie is Luc en op grond waarvan zegt ie dit?
Luc De Smet is de zaakvoerder Thompson Nv
Ja, dat zou ik ook zeggen als ik de zaakvoerder van Thompson was!!!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
ik heb geen bijdrage, maar voor die prijs van fiets kan je ook even kijken naar de prorac viper. Met dit frame rijd heeel veeel volk, en ik ken niemand met problemen. Je heb keuze van over de 20 designs, en je bent zeker dat je er niets, of weinig mee voor gaat hebben.
Over de Thompson is vrijwel nog niets bekend, dus ben je beter af (volgens mij...) met een frame dat bekender is.
Dat is mijn mening, ik zou de thompson niet kopen, dan zou ik eerder de prorace nemen.
greets
Over de Thompson is vrijwel nog niets bekend, dus ben je beter af (volgens mij...) met een frame dat bekender is.
Dat is mijn mening, ik zou de thompson niet kopen, dan zou ik eerder de prorace nemen.
greets
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>
<br>
<br>