Fiets van het jaar !
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 02 Januari 2006
ik mis ook nog de TCR Advanced. (en de advanced die (nog) niet te koop is)
het gaat wel om de 2005 modellen
ik mis ook nog de TCR Advanced. (en de advanced die (nog) niet te koop is)
het gaat wel om de 2005 modellen
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
Quoten: Origineel geplaatst door Trek OCLV op 02 Januari 2006
Lijstje met genomineerde:
Pinarello F4:13
De Rosa King
Colnago C50 1
Spin Intro
BMC SLC01 1
De Rosa Protos
Pinarello Paris Carbon
Gios Carbon
Isaac Kelvin
Trek Madone SSL
Cervelo Soloist Carbon
Canyon F10
Zijn jullie het hier mee eens? dan kan je dit bericht kopieren en dan je punten toekennen aan je favo fiets, daarna alles optellen en kijken wie de winnaar is.
Ik stel ook voor om gewoon te tellen met stemmen en niet met punten, nu staat er 1 punt bij BMC (van mij) en als jij hier ook op wilt stemmen maak je van die 1 gewoon een 2, zo houd je het lekker overzichtelijk
Pinarello F4:13
De Rosa King
Colnago C50 1
Spin Intro
BMC SLC01 1
De Rosa Protos
Pinarello Paris Carbon
Gios Carbon
Isaac Kelvin
Trek Madone SSL
Cervelo Soloist Carbon
Canyon F10
Zijn jullie het hier mee eens? dan kan je dit bericht kopieren en dan je punten toekennen aan je favo fiets, daarna alles optellen en kijken wie de winnaar is.
Ik stel ook voor om gewoon te tellen met stemmen en niet met punten, nu staat er 1 punt bij BMC (van mij) en als jij hier ook op wilt stemmen maak je van die 1 gewoon een 2, zo houd je het lekker overzichtelijk
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......
Pinarello F4:13 1
De Rosa King
Colnago C50 1
Spin Intro
BMC SLC01 1
De Rosa Protos
Pinarello Paris Carbon 1
Gios Carbon
Isaac Kelvin
Trek Madone SSL
Cervelo Soloist Carbon
Canyon F10
Ik stel ook voor om gewoon te tellen met stemmen en niet met punten, nu staat er 1 punt bij BMC (van mij) en als jij hier ook op wilt stemmen maak je van die 1 gewoon
De Rosa King
Colnago C50 1
Spin Intro
BMC SLC01 1
De Rosa Protos
Pinarello Paris Carbon 1
Gios Carbon
Isaac Kelvin
Trek Madone SSL
Cervelo Soloist Carbon
Canyon F10
Ik stel ook voor om gewoon te tellen met stemmen en niet met punten, nu staat er 1 punt bij BMC (van mij) en als jij hier ook op wilt stemmen maak je van die 1 gewoon
Quoten: Origineel geplaatst door JJvG op 02 Januari 2006
De Rosa King
Colnago C50 2
Spin Intro
BMC SLC01 1
De Rosa Protos
Pinarello Paris Carbon 1
Gios Carbon
Isaac Kelvin
Trek Madone SSL
Cervelo Soloist Carbon
Canyon F10
De Rosa King
Colnago C50 2
Spin Intro
BMC SLC01 1
De Rosa Protos
Pinarello Paris Carbon 1
Gios Carbon
Isaac Kelvin
Trek Madone SSL
Cervelo Soloist Carbon
Canyon F10
Alleen maar Campa en niets anders!
Quoten: Origineel geplaatst door nly Campa op 02 Januari 2006
De Rosa King
Colnago C50 2
Spin Intro
BMC SLC01 1
De Rosa Protos
Pinarello Paris Carbon 1
Gios Carbon
Isaac Kelvin
Trek Madone SSL
Cervelo Soloist Carbon
Canyon F10 1
De Rosa King
Colnago C50 2
Spin Intro
BMC SLC01 1
De Rosa Protos
Pinarello Paris Carbon 1
Gios Carbon
Isaac Kelvin
Trek Madone SSL
Cervelo Soloist Carbon
Canyon F10 1
Lijstje met genomineerden:
Pinarello F4:13 2
De Rosa King
Colnago C50 2
Spin Intro
BMC SLC01 1
De Rosa Protos
Pinarello Paris Carbon 2
Gios Carbon
Isaac Kelvin
Trek Madone SSL
Cervelo Soloist Carbon 1
Canyon F10 1
Pinarello F4:13 2
De Rosa King
Colnago C50 2
Spin Intro
BMC SLC01 1
De Rosa Protos
Pinarello Paris Carbon 2
Gios Carbon
Isaac Kelvin
Trek Madone SSL
Cervelo Soloist Carbon 1
Canyon F10 1
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
-
- Forum-lid
Ik vind 2 pina's en 2 de rosa's erover. Ik zou van elk merk 1 model selecteren en daaruit een lijstje opstellen. In de lijst die er nu staat zullen velen vinden dat er fietsen ontbreken. Ik zou eerst bv 1 week een lijst van 10 laten samenstellen door iedereen en daaruit dan de 10 meest voorkomende selecteren. En dan kan er over gegaan worden tot de definitieve stemming.
Excuse me while I kiss the sky
Quoten: Origineel geplaatst door Ridley rijder op 02 Januari 2006
Ik vind 2 pina's en 2 de rosa's erover. Ik zou van elk merk 1 model selecteren en daaruit een lijstje opstellen. In de lijst die er nu staat zullen velen vinden dat er fietsen ontbreken. Ik zou eerst bv 1 week een lijst van 10 laten samenstellen door iedereen en daaruit dan de 10 meest voorkomende selecteren. En dan kan er over gegaan worden tot de definitieve stemming.
Mee eens, zet daarvoor in de plaats bijvoorbeeld de de Specialized S-Works Tarmac SL en de Scott CR1.
Mee eens, zet daarvoor in de plaats bijvoorbeeld de de Specialized S-Works Tarmac SL en de Scott CR1.
Quoten: Origineel geplaatst door Daikin op 02 Januari 2006
Pinarello F4:13 3
De Rosa King
Colnago C50 2
Spin Intro
BMC SLC01 1
De Rosa Protos
Pinarello Paris Carbon 2
Gios Carbon
Isaac Kelvin
Trek Madone SSL
Cervelo Soloist Carbon 1
Canyon 1
Zo klopt het weer
De Rosa King
Colnago C50 2
Spin Intro
BMC SLC01 1
De Rosa Protos
Pinarello Paris Carbon 2
Gios Carbon
Isaac Kelvin
Trek Madone SSL
Cervelo Soloist Carbon 1
Canyon 1
Zo klopt het weer
Alleen maar Campa en niets anders!
De Rosa King
Colnago C50 2
Spin Intro
BMC SLC01 1
De Rosa Protos
Pinarello Paris Carbon 2
Gios Carbon
Isaac Kelvin
Trek Madone SSL
Cervelo Soloist Carbon 1
Canyon 1Look 585 1Litespeed GhisalloDeze laatste twee fietsen mogen toch ook een kans krijgen om fiets van het jaar te worden??
De Rosa King
Colnago C50 2
Spin Intro
BMC SLC01 1
De Rosa Protos
Pinarello Paris Carbon 2
Gios Carbon
Isaac Kelvin
Trek Madone SSL
Cervelo Soloist Carbon 1
Canyon 1Look 585 1Litespeed GhisalloDeze laatste twee fietsen mogen toch ook een kans krijgen om fiets van het jaar te worden??
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!