Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

welke carbon wielen ???

janee
Forum-lid

janee 17 dec 2005 16:13

Ik verkoop soms zonder bon, daar er dan geen bon is. Dit maakt verder helemaal niet uit want
1. als je een bon hebt kan je na een valpartij o.i.d. toch nergens iets vergoed krijgen. een fabeltje dus wat je vertelt. Maar:
2. het materiaal dat ik verkoop is in orde en dat kan je gewoon zelf zien of van je van mij part zelfs uittesten! de prijs is ook meestal half de nieuwprijs dus  voor de koper. 
Ik heb toch al redelijk wat spullen verkocht en nooit klachten gehad. (Behoudens 1x met een velg, overigens buiten mijn schuld om, die ik teruggekocht heb)
ps. verder loop je onzin te wauwen over die hyperons want die heb ik daar helemaal niet vandaan.
DM-LM-ORM

janee
Forum-lid

janee 17 dec 2005 17:10

Sharkman is dat Rob Veldt die laatst een set gebruikte Hyperons te koop had staan voor de schappelijke prijs van EUR850?
Maar die de koper wel verplichtte er 4 (!) volstrekt waardeloze (!) tubes voor de schappelijke prijs van EUR75 per stuk (wat een giller) er bij te kopen, zodat de wielen toch nog EUR1150 waren?
Kijk ik zie gelijk in dat dat volstrekt waardeloze tubes zijn en leg er een nieuw setje EVO CXen om. Bonnetje of geen bonnetje, ik zou toch liever voor een set koersklare wielen kiezen.
Hopelijk de kopers ook... 
DM-LM-ORM

sharkman
Forum-lid

sharkman 17 dec 2005 20:11

Helaas niet, ik heb naar Nederland nog nooit Hyperons verkocht (aangezien ik voor een lagere prijs corima kan leveren en voor de prijs van Hyperons lightweights lever.....) en aangezien ik Tufo verspreid (en conti doorlever) heb ik echt niet de behoefte om waardeloze tubes mee te leveren.
Jammer Janee, probeer het nog eens en nu met betere argumenten......
Trouwens stuur de productcodes van je Hyperons (staat op de servicekaart) maar eens door, ik kan je (via mijn cotacten bij Campa) binnen enkele dagen laten zien dat ze wel van Team Telekom komen......

madone5.9
Forum-lid

madone5.9 18 dec 2005 18:18

Weet iemande de normale winkelprijzen van de bontrager xxx lite en de x lite aero?

pjotr
Forum-lid

pjotr 18 dec 2005 19:51

En wat zijn die prijzen van de corima's??
Anti-Spacers!

sharkman
Forum-lid

sharkman 18 dec 2005 19:54

xxx lite is lastig er zijn een reeks versies op de markt en in Nederland krijg je meestal de ouder versie (met zwarte spaken en alu naven), kosten meestal zo'n 1000 tot 1300 euro. De nieuwere oclv 110 ook geleverd onder 120 heeft de Hügi 240 S in carbon en die zou waarschijnlijk tussen de 1100 en 1500 zitten.....
De draadversie laat ik buiten beschouwing: duur en ik heb mijn twijfels over de duurzaamheid (ca. 1800+ Euro)
Dan is er nog de 55, officieel zijn die nog niet uitgeleverd maar gezien het geclaimde gewicht en de uitvoering denk ik dat één van de forumleden er nu toch op rondfietst....... (adviesprijs 3000 Euro) 
voor de X lite aero carbon is 1000 tot 1100 euro (of iets meer bij je favoriete handelaar om de hoek) een aardige richtprijs (is een volledig ander wiel en niet vergelijkbaar met de XXX lite, de aolus, wel vergelijkbaar is een XXX lite met een Hed velgkap)

madone5.9
Forum-lid

madone5.9 18 dec 2005 21:06

die xxx lite bij salden zullen dus waarschijnlijke nog de oude versie zijn dan?

casran
Forum-lid HC

casran 18 dec 2005 21:23

Quoten: Origineel geplaatst door janee op 17 December 2005

ps. verder loop je onzin te wauwen over die hyperons want die heb ik daar helemaal niet vandaan.

Janee, ik was niet van plan mij nog verder hierin te moeien. Ik heb de vraag gesteld die op mijn lippen lag en die ik dacht te mogen stellen; hoewel je de vraag niet leuk bleek te vinden, heb ik je gemaild dat je dit als een kans kon zien om duidelijk "de kwaliteit en betrouwbaarheid van de zaken die je verkoopt te onderstrepen" (sic)... Aan jou de keuze of je dat op die manier doet of om je heen wilt schoppen.
Hierop wil ik wel antwoorden.Je ontkent hier dat je Hyperons van Telekom kwamen, maar je mailde me thans letterlijk op 6 september dat dit de herkomst van het wiel was: "Ze zijn ex Team Telekom, gehaald in Belgie"!!! Je spreekt jezelf dus tegen. Mails vallen voor mij onder briefgeheim, maar als je 't me toelaat wil ik hier letterlijk je mail posten.

www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

sharkman
Forum-lid

sharkman 18 dec 2005 21:39

Misschien kan de moderator (hebben wie die hier??) hier een eind aan dit draadje maken......
In duitsland was er een forumlid dat zichzelf "garagenhändler" noemde en een bak ellende over zich heen kreeg (uiteindelijk 500+ postings) waarvan er 10 steekhoudend waren en de rest het standpunt enkel onderstreepten.
Als je inkoopt zonder garantie van de producent kun je deze ook niet bieden en daar gaat uiteindelijk de koper zelf mee accoord..... (enkel zou ik er net als op E-bay bijzetten dat je particulier bent en daarom ook geen garantie kunt geven, is een stuk duidelijker en scheelt bij letsel een hoop procedures.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 18 dec 2005 23:48

zal ik doen Robert. Dit gaat niets meer toevoegen..
Als iemand goede reden heeft dat weer open moet lees ik het wel in m'n mailbox.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Plaats reactie