BIORACER ontwerp Forumshirt !!!
-
- Forum-lid
Ziet er echt goed uit...!!!! Waarom is het nog niet besteld..kom op..TEMPO!!!
Quoten: Origineel geplaatst door Rolandt op 09 December 2005
@Cas, heb je je maten nou al doorgegeven?
Jep, net gedaan. Sorry dat 't effe duurde, was effe druk met wat minder leuke dingen en verder pc's waar ik niet bij kon of geen Excel op zit.'T is nu geregeld.
@Cas, heb je je maten nou al doorgegeven?
Jep, net gedaan. Sorry dat 't effe duurde, was effe druk met wat minder leuke dingen en verder pc's waar ik niet bij kon of geen Excel op zit.'T is nu geregeld.
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox
-
- Forum-lid HC
Nu nog weer 12 weken wachten Wat duurt dat lang zeg
-
- Forum-lid
Over 12 weken is het waarschijnlijk niet veel warmer
Mijn fiets is bezeten!
-
- Forum-lid
Kee dan Cor01 fietst bij de forumtocht in feb/maart ter gelegenheid van ontvangst van het forumshirt gelijk in korte broek en de rits van het shirt volledig open
Ik zag vorige week nog een deerne in een korte broek fietsen Gekkenhuis! Ze had wel genoeg massa m.i. om warm te blijven Maar toch, het was 4 graden oid. Ergens ook wel weer respect [even indekken voor als ze ook rondwaart op dit forum ]
Ik zag vorige week nog een deerne in een korte broek fietsen Gekkenhuis! Ze had wel genoeg massa m.i. om warm te blijven Maar toch, het was 4 graden oid. Ergens ook wel weer respect [even indekken voor als ze ook rondwaart op dit forum ]
Mijn fiets is bezeten!
Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 10 December 2005
Bestel maar gauw, dan izzie hopelijk voor de AGR binnen!! Inschrijving AGR trouwens vanaf HEDEN!!
Bestel maar gauw, dan izzie hopelijk voor de AGR binnen!! Inschrijving AGR trouwens vanaf HEDEN!!
wiel·ren·ner (de ~ (m.))<br>
1 hardrijder op de fiets => pedaalridder, pedaleur, renner
1 hardrijder op de fiets => pedaalridder, pedaleur, renner
-
- Forum-lid
Ik ken iemand die het hele seizoen in korte broek fietst dan ben je echt niet goed wijs zeg.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die