Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Bontrager 172gr stuur

christiaan
Forum-lid

christiaan 16 okt 2006 19:36

ik rij al enkele maanden met dit stuur en voeld goed aan. is mooi en past beter bij mijn stuurpen. is te bezichtigen op mijn fiets trek site.

wezep
Forum-lid

Gebruikersavatar wezep 17 okt 2006 15:06

Quoten: Origineel geplaatst door christiaan op 16 Oktober 2006

ik rij al enkele maanden met dit stuur en voeld goed aan. is mooi en past beter bij mijn stuurpen. is te bezichtigen op mijn fiets trek site.

Neem aan dat je het carbonne stuurpen van Bontrager bedoeld? RaceXXXLite? Deze stuurpen heb ik ook, dus dat gaat mooi passen.
Nu heb ik nog het standaard RaceLite stuur: dit ivm een opzet stuur van Oval. aangezien ik van de winter een tijdritframe ga opbouwen kan ik op m'n gewone racefiets een carbon stuur zetten. Heb namelijk altijd begrepen dat een carbon stuur met opzetstuur niet mogelijk is.
BTW wat kost dit stuur normaal in Nederland en heb jij het ook gewogen? klopt het een beetje met de opgave van Bontrager?
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity

christiaan
Forum-lid

christiaan 17 okt 2006 16:57

heb het gekocht van een vriend voor 100 euro en gewicht klopt. te bezichtigen op treksite pag.14.

wezep
Forum-lid

Gebruikersavatar wezep 20 okt 2006 12:08

Heb mijn stuur nu ook binnen. Dat ding is echt licht!! 174 gram voor de 42cm versie. Dat scheelt weer 70 gram :) Normaal zou ik een dergelijk stuur nooit kopen: adviesprijs van 400 dollar, maar kon deze een stukje goedkoper krijgen, samen met een RaceXXXLite carbon stuurpen. Dit is een 9cm uitvoering (te klein voor mij, maar raak deze wel kwijt aan een kennis) en weegt 152 gram.
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity

Plaats reactie