Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 08 November 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Chub op 08 November 2005
Quoten: Origineel geplaatst door L.A.N.C.E. op 07 November 2005
TrudieL.A.N.C.E. Cor01JimboBig RosaJanusAntoniTS-biker (toch?)ChubSperic_______________
586949984van TellingenZeist
tenminste is dat o.k. Trudie ?
Natuurlijk is dat oké!!! (Ik ben niet boos, alleen maar verdrietig )
Forumkleding voor de winnaar
TrudieL.A.N.C.E. Cor01JimboBig RosaJanusAntoniTS-biker (toch?)ChubSperic_______________
En is er iets dat ik kan doen om dat gevoel bij je weg te nemen ?
He Big Rosa!! Nogmaals hartstikke bedankt!!
Maar je had eerlijk gezegd beter kunnen wachten tot er echt groen licht was. Want als het nu niet doorgaat dan moet TS het weer terug gaan storten..
Maar echt tof dat je zo enthousiast bent erover!!
Maar je had eerlijk gezegd beter kunnen wachten tot er echt groen licht was. Want als het nu niet doorgaat dan moet TS het weer terug gaan storten..
Maar echt tof dat je zo enthousiast bent erover!!
Nu BigRosa toch al heeft gestort kunnen we mischien de balans opmaken.
Set kost € 98,00
Wesley betaald zelf € 25,00
Big Rosa heeft al € 5,00 overgemaakt
Blijft over 98 - 25 - 5 = 68
Als we dit delen door de 10 mensen die nog niet hebben betaald is dit dus € 6,80 pp.
Wat doe we? Ik denk lappen maar, dan kan de bestelling de deur uit.
Set kost € 98,00
Wesley betaald zelf € 25,00
Big Rosa heeft al € 5,00 overgemaakt
Blijft over 98 - 25 - 5 = 68
Als we dit delen door de 10 mensen die nog niet hebben betaald is dit dus € 6,80 pp.
Wat doe we? Ik denk lappen maar, dan kan de bestelling de deur uit.
Specialized Tarmac SL6 Disc
Jan Janssen Vector
Jan Janssen Vector
Het is gelukt (zucht...)
Vandaag ff naar Hopmans gereden, wat denk je ....... @ $#@ *$#, juist gesloten. Balen, op de terugweg dan maar langs Herwerden. Mooie zaak, en... alles kunnen passen. Ik kon het al raden, beide maat 10. Maar nu heb ik zekerheid.
Betaling is reeds halverwege Belgie, en de 5 euries voor Wesley halverwege Zeist.... 5 ontwerpkosten, we zijn er allemaal blij mee, ik hoop dat anderen dit voorbeeld zullen volgen en ook op deze wijze hun waardering willen overbrengen.
Rondrijden in het ontwerp van een ander is pas echt leuk als de ontwerper er zelf ook in kan rijden.
(wat een statement ) ben de lange rit alweer vergeten....
Vandaag ff naar Hopmans gereden, wat denk je ....... @ $#@ *$#, juist gesloten. Balen, op de terugweg dan maar langs Herwerden. Mooie zaak, en... alles kunnen passen. Ik kon het al raden, beide maat 10. Maar nu heb ik zekerheid.
Betaling is reeds halverwege Belgie, en de 5 euries voor Wesley halverwege Zeist.... 5 ontwerpkosten, we zijn er allemaal blij mee, ik hoop dat anderen dit voorbeeld zullen volgen en ook op deze wijze hun waardering willen overbrengen.
Rondrijden in het ontwerp van een ander is pas echt leuk als de ontwerper er zelf ook in kan rijden.
(wat een statement ) ben de lange rit alweer vergeten....
Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 09 November 2005
Het is al over. Ik had vandaag een rotdag op kantoor. Nu ik weer op dit forum ben en alleen maar leuke berichten lees van leuke mensen, denk ik "ach, het is maar werk".
Het is al over. Ik had vandaag een rotdag op kantoor. Nu ik weer op dit forum ben en alleen maar leuke berichten lees van leuke mensen, denk ik "ach, het is maar werk".
Quoten: Origineel geplaatst door Antoni op 09 November 2005
Iemand nog nagedacht over m'n voorstel van een paar posts eerder?
big rosa heeft id al gestort, hou mijn 5 euro er ook vanaf en je komt op 88 euro.Als Wesley id zijn goede wil wil laten zien dan is er nog 63 euro bijeen te rapen.Stort jullie bijdrage maar bij SpEric !
Iemand nog nagedacht over m'n voorstel van een paar posts eerder?
big rosa heeft id al gestort, hou mijn 5 euro er ook vanaf en je komt op 88 euro.Als Wesley id zijn goede wil wil laten zien dan is er nog 63 euro bijeen te rapen.Stort jullie bijdrage maar bij SpEric !