Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

FIETS november

wibo
Forum-lid

wibo 09 nov 2005 01:00

Wat zou Fiets eigenlijk verdienen aan dit forum? Aan ons dus ...
Vr. gr.  van wibo, "late herintreder"

rolandt
Forum-lid

rolandt 09 nov 2005 01:31

Quoten: Origineel geplaatst door wibo op 09 November 2005

Wat zou Fiets eigenlijk verdienen aan dit forum? Aan ons dus ...
Vr. gr.  van wibo, "late herintreder"

Niets denk ik, hoe zouden ze aan dit gratis forum geld overhouden dan?Of het moet komen doordat niet-abbo-forumleden eens een abbo'tje op Fiets nemen? Zal toch bijna niet gebeuren lijkt me; zo goed zijn de verhalen over het blad hier immers niet.

jimbo
Forum-lid

jimbo 09 nov 2005 01:56

Moet je niet onderschatten.
Ik ben ook eerst gaan zoeken naar info op het net. Dan kom je bij dit forum en neem je een proef abonnement. Natuurlijk ben ik niet maatgevend, maar ik ben ook niet zoveel anders dan anderen beginners.

Dan is er nog het directe geld van de reclame in de marge op dit forum.

Al bij al heeft het eerste nummer me nog niet overtuigd. Helaas is het bij veel bladen zo, ze sluiten vaak niet helemaal aan bij wat je zoekt.

En veel gedrukte media, in alle disciplines, zitten met hetzelfde probleem. Internet. Eerst was je aangewezen op de gedrukte media om aan info te komen over een onderwerp. Nu is dat niet meer zo. Alles wordt en is al uitgebreid besproken op de diverse site's. De vraag is dan ook of de gedrukte media nog een lange toekomst heeft.

CC, agr 100; limo 100

diogenes
Forum-lid

diogenes 09 nov 2005 10:10

Ik vroeg mij af: leest iemand eigenlijk ooit de columns? En indien ja, wat vinden jullie daarvan?

Gr, Diogenes
Velgenfluisteraar

Florezido

pepijn
Forum-lid

pepijn 09 nov 2005 10:14

Fiets November 2005:
Wat moet ik met een advertentie van de Donald Duck????
Of de mooiste agenda van Nederland???
Moet erg wennen aan de nieuwe lay out vind deze wat kinderlijk en de inhoud van deze maand leek een herhaling van eerdere informatie.
Maar goed ik blijf mijn blad wel trouw.
Pepijn

speric
Forum-lid HC

speric 09 nov 2005 11:09

Quoten: Origineel geplaatst door Diogenes op 09 November 2005

Ik vroeg mij af: leest iemand eigenlijk ooit de columns? En indien ja, wat vinden jullie daarvan?Gr, Diogenes

Nou, ik ben er net mee begonnen omdat ik het blad zo zenel uit had, dacht zal ik toch eens gaan lezen, maar nee. Zo gezocht en bedacht...|laat dan iedereen een column maken onder de abbonee's, zal vast wel meer dan 10 leuke tussen zitten, maar dit.... over dat fiets meisje hester bijv.. waar slaat dat nou op ...
das mijn mening dan..

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 09 nov 2005 11:44

Quoten: Origineel geplaatst door thunderroad op 08 November 2005

83 bladzijden....de helft reclame.....de helft domme columns...de helft ingezonden brieven en weer voor de zoveelste keer een empella bonfire getest ......ze hebben echt inspiratie daar......dat voor 4,30 euro ......was er maar een alternatief NL fietsblad

Beter oplettne hier... verhouding tekst/advertentie is vast gegeven!!
Less is bore

_pfw_
Forum-lid

_pfw_ 09 nov 2005 11:50

Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 09 November 2005

Quoten: Origineel geplaatst door thunderroad op 08 November 2005

83 bladzijden....de helft reclame.....de helft domme columns...de helft ingezonden brieven en weer voor de zoveelste keer een empella bonfire getest ......ze hebben echt inspiratie daar......dat voor 4,30 euro ......was er maar een alternatief NL fietsblad

Beter oplettne hier... verhouding tekst/advertentie is vast gegeven!!

Ik koop het blad juist voor de advertenties. Ik vind eigenlijk dat er te veel artikelen in staan.

ponsteen
Forum-lid

Gebruikersavatar ponsteen 09 nov 2005 14:08

Mijn mening:
* De opmaak vind ik erg prettig. De vaste rubrieken in rode balk, vooral ook de bredere kolommen (leest veel rustiger), de bladspiegel is mooi vol. Een rubriek als volle bak aan het begin is heerlijk: veel nieuwtjes, mooie foto's. De nieuwe tabelletjes zijn weliswaar mooi, maar niet duidelijk genoeg. Je moet constant met je oog terug naar de eerste kolom. Wel goed om ze dicht naast elkaar te zetten.
* Onderwerpen: 45 % is erg leuk. Haakt goed aan op ons forum, waar duidelijk veel mensen een obsessie hebben voor steile weggetjes (ik ook). Ga daar vooral mee door. Sven Nijs had idd iets uitgebreider kunnen zijn. De basis moet er zijn, aangezien heel wat mensen veldrijden niet echt kennen, maar iets over tactieken enzo was leuk geweest. Wel een goed artikel met goed tekstondersteunende foto's. De MTB test vond ik erg goed. Goede observaties, duidelijk de minpunten benadrukkend, goede info over rijkarakter, mooie foto's. Alleen de 1e pagina met foto's: laat mij de fietsen zien, die kerels kunnen me niet zoveel schelen. Fietsdragers: Goede test hoor, maar ik wordt er niet warm of koud van. Praktische tests horen in andere bladen...
* Verder: De 105 test is prima. Niet opzienbarend. Duidelijk de minpunten genoemd (dat gaat nu dus heel prima!!!). Ontzettend gaaf verhaaltje over dat kereltje achterop bij zijn vader. Ik wil ook een eigen kind achter mijn racefiets (fiets heb ik al, voor het kind moet ik nog sparen). Gezien en getest is altijd leuk. Moet eigenlijk LANGER zijn. Laat maar mooie, onbetaalbare producten zien. Tune-onderdelen. Standplaats Granada: meer foto's!!!! Plaatsing van de grote foto is niet mooi; mooier zijn twee kleinere foto's die de tekst breken. Column van Maurits was trouwens beter dan de column waar hij op reageert... Sorry voor Eshter, volgende keer beter??
* Ik blijf fiets een leuk blad vinden. Ik houd als racer veel van verhalen over geveerde voorvorken en prachtige systemen. Wat ik een beetje mis tegenwoordig, is de rubriek trainingsgewijs. Nu zit dat bij mekaar in het vragenstelhoekje. Mag echt uitgebreider. Lokte in het verleden veel discussie los. Denk maar aan de CASRAN - Coulthard discussie. Je geeft daarmee de groep serieuze amateurs meer van hun gading. Daar hoort natuurlijk ook het materiaal bij: Carbon wielen om wedstrijden mee te rijden, welk materiaal voor een criterium, hoe kom je als tieneramateur aan een betaalbare tijdritfiets... Dat soort dingen.

toor
Forum-lid

toor 09 nov 2005 14:22

Gelukkig hebben ze wel een bijzonder leuk en actief forum, met allemaal lieve mensen met goeie ideeen en ook nog zonder advertenties! Of worden die geblockt door de pop-up-blocker? En dat voor helemaal NIETS!! Alleen daarom moeten jullie lid blijven of Fiets kopen!!!
En sommige krijgen dan ook nog voor bijna niets een heel leuk pakkie d'rbij!
wiel·ren·ner (de ~ (m.))<br>
1 hardrijder op de fiets => pedaalridder, pedaleur, renner

speric
Forum-lid HC

speric 09 nov 2005 14:43

Quoten: Origineel geplaatst door Toor op 09 November 2005

Gelukkig hebben ze wel een bijzonder leuk en actief forum, met allemaal lieve mensen met goeie ideeen en ook nog zonder advertenties! Of worden die geblockt door de pop-up-blocker? En dat voor helemaal NIETS!! Alleen daarom moeten jullie lid blijven of Fiets kopen!!!
En sommige krijgen dan ook nog voor bijna niets een heel leuk pakkie d'rbij!

we weten onderhand allemaal wie dat wordt 
Maar het klopt ook dit wordt mogelijkgemaakt door de abbo's...

Plaats reactie