Alles over vakanties op én met de fiets

Standplaats: Barcelonnette (Frankrijk)

gaisdergerman
Forum-lid
Berichten: 2862
Lid geworden op: 11 jan 2008 12:05

gaisdergerman 03 aug 2010 15:11

Was een spelfoutje. Heb vrijdag col de varche gereden. Eigenlijk wilde ik alleen uit gaan rijden maar uiteindelijk toch nog even col de vars meegepikt. Benen waren trouwens echt niets meer waard maar gelukkig was de col niet zo zwaar.

dummy
Forum-lid
Berichten: 183
Lid geworden op: 19 jun 2007 12:42

dummy 03 aug 2010 15:14

Bedoel je nou de Col de Vars of de Col de Larche?

gaisdergerman
Forum-lid
Berichten: 2862
Lid geworden op: 11 jan 2008 12:05

gaisdergerman 03 aug 2010 15:25

[quote="dummy"]Bedoel je nou de Col de Vars of de Col de Larche?[/quote]

Vars (foutje)

weakneck
Forum-lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 aug 2010 00:09

weakneck 03 aug 2010 16:02

Col de Vars is vanuit Barcelonette veel mooier fietsen dan vanuit Guillestre, vond ik....wel eerste stuk weer over die vervelende D900;

Col d'Agnel is trouwens prachtig, vooral na de splitsing linksaf bij het dorpje Ville Vieille (lekkere bakker daar!).
Laatste 8 km pittig, koud en wij hadden keihard wind tegen...
dio

z.osoloist
Forum-lid
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 apr 2009 23:36

z.osoloist 04 sep 2010 21:21

Ik ben op zoek naar goede accomodatie rond Barcelonette. Voorkeur voor vakantie huisje of appartement. Camping-stacaravan is ook welkom.

Ik lees graag over jullie positieve onderkomens.
Ik ben in mijn sas, uitkijkend vanaf mijn balkon over de Gaasperplas!

Gebruikersavatar
csteenbe
Forum-lid
Berichten: 3130
Lid geworden op: 01 aug 2006 12:24

Gebruikersavatar csteenbe 04 sep 2010 21:37

[quote="Z.O Soloist"]Ik ben op zoek naar goede accomodatie rond Barcelonette. Voorkeur voor vakantie huisje of appartement. Camping-stacaravan is ook welkom.

Ik lees graag over jullie positieve onderkomens.[/quote]

Kijk hier eens, eenvoudige huisjes en een beetje verouderd maar functioneel en een leuke camping http://www.loisirsubaye.com/
YFood !!!

lien
Forum-lid
Berichten: 155
Lid geworden op: 10 mei 2010 13:28

lien 06 sep 2010 12:05

[quote="Z.O Soloist"]Ik ben op zoek naar goede accomodatie rond Barcelonette. Voorkeur voor vakantie huisje of appartement. Camping-stacaravan is ook welkom.

Ik lees graag over jullie positieve onderkomens.[/quote]

Ik heb een aantal jaar geleden op camping Rioclar in Méolans-Revel, ongeveer 10 km vóór Barcelonette, een stacaravan gehuurd. Prima locatie voor mooie fietstochten in de richting van Barcelonette of richting Lac de Serre-Ponçon. Volgens mij verhuren ze op de camping ook chalets. Meer informatie: www.rioclar.com.

Gebruikersavatar
dapoker
Forum-lid
Berichten: 559
Lid geworden op: 09 apr 2010 21:37

Gebruikersavatar dapoker 16 sep 2010 16:49

Zo... net terug uit Castellane.
Mijn broer heeft daar een camping en dus een dagje op pad geweest. Eerst met de wagen naar Colmars om vanuit daar het rondje Champs, Cayolle en Allos te doen.

http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/?p=275
Voor een, tikje raar, verslag klik hierboven

Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;

z.osoloist
Forum-lid
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 apr 2009 23:36

z.osoloist 16 sep 2010 23:02

csteenbe en Lien

Bedankt voor jullie input in deze. Hebben jullie ook daadwerkelijk op deze campings verbleven? zoja hoe was jullie ervaring aldaar?
Ik ben in mijn sas, uitkijkend vanaf mijn balkon over de Gaasperplas!

lien
Forum-lid
Berichten: 155
Lid geworden op: 10 mei 2010 13:28

lien 17 sep 2010 15:25

[quote="Z.O Soloist"]csteenbe en Lien

Bedankt voor jullie input in deze. Hebben jullie ook daadwerkelijk op deze campings verbleven? zoja hoe was jullie ervaring aldaar?[/quote]

Mijn ervaring op camping Rioclar was prima. Ik ben daar eind augustus geweest en de camping was toen redelijk rustig. De stacaravans staan ruim uit elkaar met veel ruimte er om heen. De camping heeft een kleine campingwinkel en een restaurant waar je lekkere pizza's kan eten :). Ik vond het een prima locatie al zit je wel wat verder van Barcelonette vandaan.

gbjhillman
Forum-lid
Berichten: 251
Lid geworden op: 15 jan 2009 14:14

gbjhillman 17 sep 2010 15:26

[quote="Z.O Soloist"]csteenbe en Lien

Bedankt voor jullie input in deze. Hebben jullie ook daadwerkelijk op deze campings verbleven? zoja hoe was jullie ervaring aldaar?[/quote]

http://www.eurocampings.net/nl/europa/f ... he-108483/

2 weken geleden gestaan; superrustig en mooi.
� De toestand in de bergen *

Plaats reactie