La Marmotte 2006
Nog een leuke link waar je je indentificatienummer kan opvragen, of die van bekenden! Indien je verder ook de geboortedatum invult zie je ook welk racenummer men heeft en de adresgegevens!
http://www.sportcommunication.com/newsi ... p?langue=2
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
weet iemand als je inschrijft via enroue of je je startnr toegestuurd krijgt of aan de alpe zelf moet afhalen?
kun je je startnr. nog verplaatsen naar het volgend jaar?
kun je je startnr. nog verplaatsen naar het volgend jaar?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zefl ophalen op de AdH, samen met je tijdchip. En startnr. is editiegebonden.
Less is bore
Hallo,
Hebbenn jullie ook zo'n zeik huisarts of?
Ik ben verhuist en mijn huidige arts kent mij nog niet zo goed en wil dus niet het gezondheidsverklaring tekenen.
Doen die van jullie ook zo moeilij of.
Ik moet eerst naar sma toe en daarna tekend ze pas.
Kan je hem ook zonder rijden of krijg je dan geen nummer.
Ik ben al ingeschreven dus.
Roy
Ik ben verhuist en mijn huidige arts kent mij nog niet zo goed en wil dus niet het gezondheidsverklaring tekenen.
Roy
Quoten: Origineel geplaatst door Roy1975 op 14 Juni 2006
Hallo,
Roy
Ik vind het wel begrijpelijk dat je huisarts niet tekent. Eigenlijk wel een goede zaak ook (je kunt immers niet tekenen voor iets dat je niet weet).
Je kunt wel meedoen zonder gezondheidsverklaring, maar je wordt niet opgenomen in de uitslag. Op het forum van wielertoerist.nl staat meer hierover.
Hallo,
Roy
Ik vind het wel begrijpelijk dat je huisarts niet tekent. Eigenlijk wel een goede zaak ook (je kunt immers niet tekenen voor iets dat je niet weet).
Je kunt wel meedoen zonder gezondheidsverklaring, maar je wordt niet opgenomen in de uitslag. Op het forum van wielertoerist.nl staat meer hierover.
Mijn huisarts (die ik al mijn hele leven heb) tekende zonder gezeur. Even hart luisteren, longen checken, bloeddruk etc.
Zo'n gezondheidsverklaring is ook eigenlijk best wel dikke kul natuurlijk, zeker als hij zo vaag is. 'Geschikt om wielrennen over lange afstanden te beoefenen', wat wil dat zeggen? Dat je geen diabetes, epilepsie, longemfyseem ofzo hebt? Dat je rust-ECG in orde is? Dat je ECG bij max. inspanning in orde is?
Zo'n gezondheidsverklaring is ook eigenlijk best wel dikke kul natuurlijk, zeker als hij zo vaag is. 'Geschikt om wielrennen over lange afstanden te beoefenen', wat wil dat zeggen? Dat je geen diabetes, epilepsie, longemfyseem ofzo hebt? Dat je rust-ECG in orde is? Dat je ECG bij max. inspanning in orde is?
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Precies dat bedoel ik ,
Of een echte keuring verplichten waar iedereen gelijk gekeurt dient te worden of niet zo'n zeik keuring.
Maar ja ik laat me nu gewoon keuren en dan zien julie mij gewoon bij de start.
Trouwens is het ook mogelijk om tijdens het ophaeln van je startbewijs je keuing te laten zien of dien je hem echt eerst te faxen??
Bedankt allemaal en zie jullie op de Alp.
Roy
Of een echte keuring verplichten waar iedereen gelijk gekeurt dient te worden of niet zo'n zeik keuring.
Maar ja ik laat me nu gewoon keuren en dan zien julie mij gewoon bij de start.
Trouwens is het ook mogelijk om tijdens het ophaeln van je startbewijs je keuing te laten zien of dien je hem echt eerst te faxen??
Bedankt allemaal en zie jullie op de Alp.
Roy
Hé wat raar
Op de site van En Rout staat mijn rugnummer wel, maar op de site van sportcommunication niet, terwijl die naam van iemand die tegelijk met mij heeft ingeschreven daar wel staat
Op de site van En Rout staat mijn rugnummer wel, maar op de site van sportcommunication niet, terwijl die naam van iemand die tegelijk met mij heeft ingeschreven daar wel staat
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"