Quoten: Origineel geplaatst door Zwino op 18 Februari 2007
Quoten: Origineel geplaatst door Pietr op 18 Februari 2007
Knappe fiets, ik ben benieuwd of deze fiets ook "lekkerder" rijdt en dus doet waarvoor Cannondale hem heeft gebouwd.
Je hoeft je niet te schamen om op zo'n fiets rond te rijden, ik ben benieuwd hoe die bevalt. Heb jij nu de alu of de carbon versie?
Dit is de Ultegra carbon versie.
Kost deze fiets, nu je hem zelf in elkaar zet, minder dan wanneer je hem als een complete fiets bestelt? Of vind je het gewoon een leuk project?
Cannondale Synapse
Hum ... nu ik de post herlees, lijkt het idd of ik hem zelf in elkaar steek, maar dat is absoluut niet zo. De foto is genomen bij m'n FM, waar hij klaar staat om verder afgewerkt te worden, door m'n FM wel te verstaan.
Trouwens, als ik het goed lees op de cannondale site van dit forum, zijn losse cannondale frames peperduur. Dus ik denk niet dat het goedkoper zou zijn om 'm zelf op te bouwen.
Trouwens, als ik het goed lees op de cannondale site van dit forum, zijn losse cannondale frames peperduur. Dus ik denk niet dat het goedkoper zou zijn om 'm zelf op te bouwen.
Worden ook los geleverd maar vaak ik het een stuk goedkoper om een complete fiets te slopen als een los frame te bestellen. Ik denk dat dit een complete fiets was, bij een los frame wordt namelijk de eerder genoemde bracketbus meegeleverd.
Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 19 Februari 2007
Worden ook los geleverd maar vaak ik het een stuk goedkoper om een complete fiets te slopen als een los frame te bestellen. Ik denk dat dit een complete fiets was, bij een los frame wordt namelijk de eerder genoemde bracketbus meegeleverd.
Ik vermoed ook dat ze een complete fiets hebben geleverd. Het Si crankstel lag er nog naast toen ik toekwam, en de fm was net de bandjes van de Ksyriums aan het overplaatsen op de wielen die ik besteld heb.
Ik vermoed ook dat ze een complete fiets hebben geleverd. Het Si crankstel lag er nog naast toen ik toekwam, en de fm was net de bandjes van de Ksyriums aan het overplaatsen op de wielen die ik besteld heb.
Quoten: Origineel geplaatst door Pietr op 19 Februari 2007
Wanneer is de fiets klaar?
Ik hoop deze week. Woensdag is sluitingsdag, dus ik hoop hem donderdag te mogen afhalen. Dan krijgt m'n baas gegarandeerd te horen dat ik vrijdag een dagje verlof neem
Wanneer is de fiets klaar?
Ik hoop deze week. Woensdag is sluitingsdag, dus ik hoop hem donderdag te mogen afhalen. Dan krijgt m'n baas gegarandeerd te horen dat ik vrijdag een dagje verlof neem
Weersverwachting voor vrijdag (bron: Teletekst, 20-2-07, 9:28):
kans op zon: 10; kans op regen: 70; minimumtemperatuur: 7 graden; maximumtemperatuur: 10 graden; windkracht: zuid 5.
Niet echt lekker voor de vuurdoop. Hopelijk valt het allemaal mee, de temperatuur is in ieder geval niet slecht.
kans op zon: 10; kans op regen: 70; minimumtemperatuur: 7 graden; maximumtemperatuur: 10 graden; windkracht: zuid 5.
Niet echt lekker voor de vuurdoop. Hopelijk valt het allemaal mee, de temperatuur is in ieder geval niet slecht.
Scott Addict SE
Bulls Copperhead 3
Bulls Copperhead 3
Quoten: Origineel geplaatst door Pietr op 20 Februari 2007
Héhé, da's minder goed dan bij ons. Woon vlakbij Brussel en zit op een dik uur rijden (wagen, wel te verstaan) van de Ardennen. En daar verwachten ze volgens VRT teletekst zo'n 10 graden met af en toe een opklaring.En anders wordt het zaterdag, no problema ...
Héhé, da's minder goed dan bij ons. Woon vlakbij Brussel en zit op een dik uur rijden (wagen, wel te verstaan) van de Ardennen. En daar verwachten ze volgens VRT teletekst zo'n 10 graden met af en toe een opklaring.En anders wordt het zaterdag, no problema ...
Tijdens de fiets test dagen in Velp, georganiseerd door Fiets heb ik op een Sinapse gereden. Fietse heel goed.
Ik wil mn frame, CAAD5, inruilen voor deze maar ik weet niet of dit een verstandige deal wordt.
Misschien hebben jullie goede suggesties?
Ik wil mn frame, CAAD5, inruilen voor deze maar ik weet niet of dit een verstandige deal wordt.
Misschien hebben jullie goede suggesties?
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
-
- Forum-lid
heb mij een synapse besteld
na wat twijfelen tussen scott en van nicholas
is het uiteindelijk een cannondale geworden
eens benieuwd hoe deze zal rijden
na wat twijfelen tussen scott en van nicholas
is het uiteindelijk een cannondale geworden
eens benieuwd hoe deze zal rijden
all we do is surf(real surfing)and ride the bike