cyclewear.nl
FSC_87 schreef:Ik ben van plan om bij cyclewear een aantal dingen te bestellen:
- Windbreaker
- Armstukken
- Beenstukken
Nu is mijn vraag of iemand ervaring heeft met deze artikelen en hoe het zit met de maatgeving ervan?
Beenstukken zijn prima en de maten zijn normaal. Hou de maat aan die je altijd aanhoudt.
http://www.passion4bike-guido.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Yeps. Cyclewear doet overigens niet moeilijk over ruilen dus als je ze niet goed past kun je altijd terugsturen. Ter referentie: ik (1.82m met bbl 87) heb maat M beenstukken.
FSC_87 schreef:Ja ik heb nog geen been- / armstukken dus daarom zit ik een beetje te dobben over de maatvoering.
Moet ik dan zelfde maat aanhouden als in normale kleding?
havana schreef:Yeps. Cyclewear doet overigens niet moeilijk over ruilen dus als je ze niet goed past kun je altijd terugsturen. Ter referentie: ik (1.82m met bbl 87) heb maat M beenstukken.
No, heb maat XL (benen) / XXL (buikje
![Sad :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
Pfiew! Die Agu brillen zijn wel erg goedkoop!
Ik ga bijna twijfelen of ze wel echt zijn…
Maar aan de reacties hier op het forum te zien zit het wel goed met Cyclewear.
Toch maar eens bestellen dan.
Ik ga bijna twijfelen of ze wel echt zijn…
Maar aan de reacties hier op het forum te zien zit het wel goed met Cyclewear.
Toch maar eens bestellen dan.
http://www.1world2wheels.org/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Heb net een bestelling binnen, het spul is helaas te groot, met name het shirt. Ik heb aan Agu shirt, maat M, maar die is vrij krap. Ik heb een All Active shirt besteld, maat L, maar die is echt veels te groot, dus ook M. Maar aangezien die L erg groot is, vraag ik me af of een M ook niet nog te groot is. Het shirt is te lang en te ruim van voren, lijkt wel gemaakt voor iemand met een buikje.
Iemand ervaringen met zowel Agu en All Active kleding?
Iemand ervaringen met zowel Agu en All Active kleding?
-
- Forum-lid
Ok, ik ga het wel terugsturen, maar ik twijfel nu tussen S of M. Van Agu is m'n fietsshirt M en m'n zweetshirtje L, heb beiden nu van All Active L, maar die zijn dus te groot. Zal ik nu om M of L vragen? Anderen mensen die zowel Agu als All Active hebben??
BVD!
BVD!