Je topsnelheid!
-
- Forum-lid
Leuke snelheden klimgeit
Probeer eens de Gulpenerberg naar Partij af te dalen, makkelijk de 80 te halen. Wel uitkijken beneden voor de boerderij en de weg van links.
/edit: oeps, ben mezelf een beetje aan het papegaaien...
Probeer eens de Gulpenerberg naar Partij af te dalen, makkelijk de 80 te halen. Wel uitkijken beneden voor de boerderij en de weg van links.
/edit: oeps, ben mezelf een beetje aan het papegaaien...
-
- Forum-lid
Op het vlakke eigenlijk nooit echt maximaal gegaan, maar toch wel 50-55 km/uur gehaald. Het is altijd leuk om met harde wind in zeeland te gaan fietsen...wind mee dan
Dalend: 67 km/uur na afloop van de AGR [2004] terug naar de parkeerplaats. Weet ff niet welke afdaling...
@ bikeadd1ct: Die afzink bij de Gulpener, is dat ook zoals je afdaalt in de AGR? Want daar kan je idd hard vanaf, alleen als je niet weet of er bochten komen hou ik me meestal wat in...
Dalend: 67 km/uur na afloop van de AGR [2004] terug naar de parkeerplaats. Weet ff niet welke afdaling...
@ bikeadd1ct: Die afzink bij de Gulpener, is dat ook zoals je afdaalt in de AGR? Want daar kan je idd hard vanaf, alleen als je niet weet of er bochten komen hou ik me meestal wat in...
Mijn fiets is bezeten!
Quoten: Origineel geplaatst door klimgeit op 13 Juli 2005
op het vlakke met dikke windkracht 8 mee langs het water 71 km/h.
afdaling Timmelsjoch (oos) 105 km/h
in limburg momenteel nog niet boven de 75 km/h geweest
We hebben bijna 'if falco' onder ons.
op het vlakke met dikke windkracht 8 mee langs het water 71 km/h.
afdaling Timmelsjoch (oos) 105 km/h
in limburg momenteel nog niet boven de 75 km/h geweest
We hebben bijna 'if falco' onder ons.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
-
- Forum-lid
topsnelheid rechte weg mountainbike-54.5
topsnelheid rechte weg racefiets-59.0
topsnelheid helling mountanbike(zuid-limburg vaals-epen)-72.0
topsnelheid helling racefiets(viaduct)-55
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door giantgiantman op 14 Juli 2005
Negatieve topsnelheden? Rij je achteruit?
Negatieve topsnelheden? Rij je achteruit?
Mijn fiets is bezeten!
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door T2300 op 14 Juli 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Eddie Bouncer op 14 Juli 2005
Dat is de brakkeberg, daar kun je we lde 80 km/h halen!
Zou kunnen, onthou de namen nooit zo...Hij eindigt iig met een haakse bocht naar links bij een restaurant aan je rechterzijde. De afdaling zat ook in de AGR 2003, die toen vanaf Landgraaf startte. Toen was er nog een fietsmaat het struikgewas ingevlogen...
Quoten: Origineel geplaatst door Eddie Bouncer op 14 Juli 2005
Dat is de brakkeberg, daar kun je we lde 80 km/h halen!
Zou kunnen, onthou de namen nooit zo...Hij eindigt iig met een haakse bocht naar links bij een restaurant aan je rechterzijde. De afdaling zat ook in de AGR 2003, die toen vanaf Landgraaf startte. Toen was er nog een fietsmaat het struikgewas ingevlogen...
Mijn fiets is bezeten!
Quote: Origineel geplaatst door klimgeit op 13 Juli 2005
op het vlakke met dikke windkracht 8 mee langs het water 71 km/h.afdaling Timmelsjoch (oos) 105 km/hin limburg momenteel nog niet boven de 75 km/h geweest
Hahaha, doet me denken aan die fietstocht op IJsland.
Toen hadden we zoiets tegen, 8-9 met flinke extra vlagen.
Op een MTB bergafwaarts in de eerste versnelling 28-28t, en dan ook flink bergafwaarts. Mijn maatje werd toen door een fikse windvlaag opgetilt en zijdelings weer op de weg neergekwakt.
Die zelfde tocht trouwens net onder de 80 km/u gereden, tijdens een afdaling op grind met een volgepakte MTB. Toen hadden we nog geen koters............
op het vlakke met dikke windkracht 8 mee langs het water 71 km/h.afdaling Timmelsjoch (oos) 105 km/hin limburg momenteel nog niet boven de 75 km/h geweest
Hahaha, doet me denken aan die fietstocht op IJsland.
Toen hadden we zoiets tegen, 8-9 met flinke extra vlagen.
Op een MTB bergafwaarts in de eerste versnelling 28-28t, en dan ook flink bergafwaarts. Mijn maatje werd toen door een fikse windvlaag opgetilt en zijdelings weer op de weg neergekwakt.
Die zelfde tocht trouwens net onder de 80 km/u gereden, tijdens een afdaling op grind met een volgepakte MTB. Toen hadden we nog geen koters............
Met de nieuwe fiets op vakantie geweest: 79 km/h van de Ventoux af. (op het lekkerste stuk zat er een duitser voor me die niet aan de kant ging )
Vlak weet ik niet zo goed....zal wel iets van 58/59 zijn met wind mee.
Wat is het hardst ooit gehaald op een "normale" racefiets? Door Salvodelli oid? 110 km/h??
Vlak weet ik niet zo goed....zal wel iets van 58/59 zijn met wind mee.
Wat is het hardst ooit gehaald op een "normale" racefiets? Door Salvodelli oid? 110 km/h??
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox