Quoten: Origineel geplaatst door Chief op 24 Juni 2005
Het is misschien ook wel kort door de bocht Scepticus. Helaas merk ik dat veel mensen over bepaalde dingen hun oordeel al klaar hebben, zonder dat ze er iets van weten of het zelf geprobeerd hebben. Daar zal ik zelf ook wel tussen zitten maar probeer altijd zo open mogelijk naar iets te kijken. Ligt een ligfiets wel lekkerder? kan je er niet mee klimmen? en dat kan alleen door jezelf beantwoord worden nadat je er zelf ervaring mee hebt opgedaan. (en dan bedoel ik niet 5 minuten op de ligfiets van je buurman's zwager oid) Mijn vorige post was niet om kwaad bloed te zetten overigens, meer om te laten zien wat ik hier lees op het forum.
O en Lowracer, als je vaak op de markt van ligfietsplaza kijkt, kan je niet om jouw aanbiedingen heen! Wat je zelf zegt is ook altijd nog een optie; de boel verder tunen, alleen denk ik dat er bij jou niet niet veel meer mogelijk is. Misschien een 3 spaaks carbon woorwieltje? Wie ik ben? Sjef, fietsgek en tunegek, je kan me ook vinden op ligfiets.net
Als men niet om m'n aanbiedingen heen kan, waarom zijn er dan weinig of geen reacties?
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
1700 € voor een m5 lowracer met carbon stuur, carbon hoofdsteun, carbon kettingrand is nu niet schrikbarend veel, toch? Wat je zegt over dat 3-spaaks voorwieltje, ik heb het in februari besteld, ik wacht er nog steeds op. Dat dit een maandje kan duren, tot daar toe, maar 4 maanden? tja.. Wat je Baron betreft, wat vindt je van de nieuwe Baron x-low? Ik vind em niet erg knap, het vorige model vond ik knapper. En welke opties heb jij dan nog in gedachten? Ikzelf had in gedachten nog een carbon voorvork en stoeltje, maar dan zit ik met de fiets hoogstens op een kilo of 11.5, terwijl die tica op 8.7 uitkomt.. Scheelt toch nog steeds een hoop! Ach.. dromen mag hé?
![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)