Forumtocht in het westen.
-
- Forum-lid
Het maakt niet zo heel veel uit... maar als ik op vakantie ben (van 10 juli tot en met de 17/18 juli) dat lukt het natuurlijk niet om mee te gaan. Hoe leuk het me ook lijkt... terugkomen van de vakantie vindt ik toch wel een beetje te veel van het goede!
Ik heb het de komende tijd wat druk, dus vandaar dat ik me niet met de datum bemoei. Maar als ik kan dan ben ik er zeker bij!
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne
Datum: zondag 10 juli. Er is nog geen concrete route, maar het is zeker dat het in omgeving Zoetermeer plaatsvind. Er zal zeer wrs een pauze tussendoor plaatsvinden (zodat de minder 'begaafden' ff bij kunnen komen ). De starttijd is ook nog niet concreet, maar zal zo rond 10:30 liggen. (het vroegste tijdstip waarop ik zelf op NS Zoetermeer kan zijn ).
Als mensen die dan komen ff reageren.
Als mensen die dan komen ff reageren.
koelie joelie!
-
- Forum-lid
heb ff snel gekeken...
2h rijden enkel...
pfffffff... toch beetje ver om een paar uurtjes op de fiets te zitten.
zal nog wat geduld hebben tot er eentje in t zuiden wordt ingericht. Da's wel te doen.
2h rijden enkel...
pfffffff... toch beetje ver om een paar uurtjes op de fiets te zitten.
zal nog wat geduld hebben tot er eentje in t zuiden wordt ingericht. Da's wel te doen.
Ik heb hem in mijn agenda staan. Ik moet tzt nog even kijken of het uitkomt, maar een zondag is meestal wel handig.
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne
- daniel1975
- Forum-lid HC
Helaas, maar dan zit ik "jammergenoeg" in Frankrijk. Volgende keer beter!
Less is bore