Droomfiets
Quoten: Origineel geplaatst door Tyr W op 16 Oktober 2004
Quoten: Origineel geplaatst door ponsteen op 16 Oktober 2004
Toch vind ik het een heel gaaf ding...
D'r zit een raar gezwel onderaan de zadelpen. Verder wel mooi futuristisch. De vorm doet me een heel klein beetje denken aan de Koga's van het nederlands olympisch team.
Koga's van NL Olympisch team zijn geen Koga's, maar gebouwd door een Australische framebouwer, kijk maar op cyclingnews.com...
Quoten: Origineel geplaatst door ponsteen op 16 Oktober 2004
Toch vind ik het een heel gaaf ding...
D'r zit een raar gezwel onderaan de zadelpen. Verder wel mooi futuristisch. De vorm doet me een heel klein beetje denken aan de Koga's van het nederlands olympisch team.
Koga's van NL Olympisch team zijn geen Koga's, maar gebouwd door een Australische framebouwer, kijk maar op cyclingnews.com...
Genoeg gepraat, het is weer eens tijd voor wat foto's:
de nieuwe Carbon AXM van Merckx:
Quoten: Origineel geplaatst door mensma op 18 Oktober 2004
Tigerrrrrrrr!
Tigerrrrrrrr!
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Tyr W op 19 Oktober 2004
Tigerrrrrrrr!
Echt mooi!!! En Remi dit is een leuke topic!!
postamble();
Tigerrrrrrrr!
Echt mooi!!! En Remi dit is een leuke topic!!
postamble();
Ridley Rides Up!
Nou mensen, een erg leuke topic, maar dan moeten er wel foto's worden geplaatst! Bij deze nog een paar beauty's:
De Opera Leonardo (ontworpen door Pinarello):
Colnago C50:
Ik hoop dat de boel wat op gang komt, het blijft mooi werk je te vergapen aan al dat moois!
De Opera Leonardo (ontworpen door Pinarello):
Colnago C50:
Ik hoop dat de boel wat op gang komt, het blijft mooi werk je te vergapen aan al dat moois!
De nieuwe De Rosa Tango.
Ik vind het wel goed van De Rosa dat deze droomfiets nou eens niet volle bak met Record en bijv. Hyperons is afgemonteerd, maar met de middenklasse-onderdelen Centaur en Zonda (Uiteraard van ...ok, ik houd me in )
drieenvijftigelf
Quoten: Origineel geplaatst door Campy op 20 Oktober 2004
De nieuwe De Rosa Tango.
Ik vind het wel goed van De Rosa dat deze droomfiets nou eens niet volle bak met Record en bijv. Hyperons is afgemonteerd, maar met de middenklasse-onderdelen Centaur en Zonda (Uiteraard van ...ok, ik houd me in )
Ik vind dit alles behalve een droomfiets. Verschrikkelijke vormen en een lelijke/goedkope kleurstelling. Hij is voor mij wat "over the top". Maar ja, smaken verschillen. Ik zou trouwens uperhaupt nooit een De Rosa kopen, wie bedenkt het nu om een hartje in het logo te stoppen?! (voor de rest vind ik het overigens mooie fietsen, kijk maar eens naar de De Rosa King, eerder in dit topic gezet).
De nieuwe De Rosa Tango.
Ik vind dit alles behalve een droomfiets. Verschrikkelijke vormen en een lelijke/goedkope kleurstelling. Hij is voor mij wat "over the top". Maar ja, smaken verschillen. Ik zou trouwens uperhaupt nooit een De Rosa kopen, wie bedenkt het nu om een hartje in het logo te stoppen?! (voor de rest vind ik het overigens mooie fietsen, kijk maar eens naar de De Rosa King, eerder in dit topic gezet).
En voor de komende week de laatste van mij. (lang leve cyclingnews.com!)
De Storck Scenario c.0.9 (frame 55cm: 985 gram) met AZ Lightness carbon remmen:
De Storck Scenario c.0.9 (frame 55cm: 985 gram) met AZ Lightness carbon remmen:
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Campy op 20 Oktober 2004
Kijk hier eens wat een mooie droom....helm!
Er zit geen gram teveel aan zo te zien. zo'n helm wil ik wel graag op me hebben.
Inderdaad een droom helm met zo'n helm op komen we niet meer aan fietsen toe. Daarom denk ik dat deze Cinelli, uiteraard afgemonteerd met Campa je aandacht weer even op de fiets doet richten.
postamble();
Kijk hier eens wat een mooie droom....helm!
Er zit geen gram teveel aan zo te zien. zo'n helm wil ik wel graag op me hebben.
Inderdaad een droom helm met zo'n helm op komen we niet meer aan fietsen toe. Daarom denk ik dat deze Cinelli, uiteraard afgemonteerd met Campa je aandacht weer even op de fiets doet richten.
postamble();
Ridley Rides Up!