Langste dagafstand
4 weken geleden BRM 400km in 14:15 (door de Jura)
2 weken geleden een BRM 600km in 22:30 uur (4000 hoogtemeters). Dat valt net binnen 1 dag .
Ik heb nog een 1600km gereden in 89 uur (1000 Miglia Italia) dus inclusief slaap (1:30 uur/nacht). Dat is 431km/dag gedurende bijna 4 dagen.
En weten jullie wat? => Dit is erg leuk
2 weken geleden een BRM 600km in 22:30 uur (4000 hoogtemeters). Dat valt net binnen 1 dag .
Ik heb nog een 1600km gereden in 89 uur (1000 Miglia Italia) dus inclusief slaap (1:30 uur/nacht). Dat is 431km/dag gedurende bijna 4 dagen.
En weten jullie wat? => Dit is erg leuk
Laatst gewijzigd door henkv op 27 jun 2011 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn trainingen op bikeplanner.com
Netjes hoor Ivo en Henk
Ben benieuwd hoe jij je voelde na afloop. Volgens mij blijf je dan nog even doorfietsen in je droom.ultra_ivo schreef:
Goed, als je een 'brevetovernachting (2-3 uurtjes geïmproviseerd plat niet meetelt kom ik meerdere keren op 1400km (London-Edinburgh-London) en een aantal keren op 1200.
Even? Na eens succesvolle PBP ben je nog maanden in een droom.apojapo schreef:Netjes hoor Ivo en Henk
Ben benieuwd hoe jij je voelde na afloop. Volgens mij blijf je dan nog even doorfietsen in je droom.ultra_ivo schreef:
Goed, als je een 'brevetovernachting (2-3 uurtjes geïmproviseerd plat niet meetelt kom ik meerdere keren op 1400km (London-Edinburgh-London) en een aantal keren op 1200.
-
- Forum-lid
348km, rondom het Ijsselmeer met 3 man (2010).
Bewogen gemiddelde, net geen 35km/h (34.9km/h ).
Totaal iets van ruim 11uur over gedaan met de pauzes erbij.
Bewogen gemiddelde, net geen 35km/h (34.9km/h ).
Totaal iets van ruim 11uur over gedaan met de pauzes erbij.
Sporters die van afzien houden kunnen maar het beste ongetraind blijven.
Doe je ook 30 juli mee aan de Le Champion versie van LBL?beren040 schreef:afgelopen zaterdag dronten - goes ruim 250 km als voorbereiding op LBL
allard
Mijn langste dagafstand ooit is 245 km, een van de eerdere edities van LBL. Dit jaar is de teller tot nu toe blijven steken op 130 km, dat zal echter als het goed is nu elk weekend meer gaan worden en dan verwacht ik dat ik op 30 juli over de 245 km heen zal gaan.
Trek Domane 4.3 2013
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019
Orbea Terra M31 2019
tinoh schreef:Doe je ook 30 juli mee aan de Le Champion versie van LBL?beren040 schreef:afgelopen zaterdag dronten - goes ruim 250 km als voorbereiding op LBL
allard
Mijn langste dagafstand ooit is 245 km, een van de eerdere edities van LBL. Dit jaar is de teller tot nu toe blijven steken op 130 km, dat zal echter als het goed is nu elk weekend meer gaan worden en dan verwacht ik dat ik op 30 juli over de 245 km heen zal gaan.
Yep heb me ingeschreven voor de 240km en wordt daar best beetje nerveus van.
Heb al wel afgelopen 6 weken driemaal meer dan 200 km gereden en paar keer de Mnt ventoux opgereden waarvan tweemaal op1 dag(bedoin en sault) Dat zou toch genoeg moeten zijn?
Allard
Denk dat je genoeg hebt getraint tot op heden. Meer dan mij in ieder geval. Ben al wel lang aan het fietsen, voor mijn doen vroeg begonnen in het seizoen, maar heb nog geen echt lange afstanden gefietst. Maar goed....voor over LBL kunnen we het beter hebben in het forum:beren040 schreef: Yep heb me ingeschreven voor de 240km en wordt daar best beetje nerveus van.
Heb al wel afgelopen 6 weken driemaal meer dan 200 km gereden en paar keer de Mnt ventoux opgereden waarvan tweemaal op1 dag(bedoin en sault) Dat zou toch genoeg moeten zijn?
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... 1&start=45" onclick="window.open(this.href);return false;
Trek Domane 4.3 2013
Orbea Terra M31 2019
Orbea Terra M31 2019
Rondje Zuiderzee, 320 km, op racefiets, in een groepje. Mijn ervaring met heel lange tochten is dat de benen het wel blijven doen, als je goed eet en goed doseert (dus niet te hard gaat aan het begin). Voor handen/polsen/schouders en kont is het lange zitten een grotere uitdaging.
Hoop ook Tronheim-Oslo nog eens te rijden trouwens. Ben uitgevallen door onderkoeling bij mijn eerste poging, het was toen afschuwelijk weer.
Hoop ook Tronheim-Oslo nog eens te rijden trouwens. Ben uitgevallen door onderkoeling bij mijn eerste poging, het was toen afschuwelijk weer.
Weblog over hoe ik op mijn 50e Ironman werd (en meer): http://www.delftweg9.nl/triathlon/
-
- Forum-lid
187 joopzoetemelk classic. Binnenkort ga ik voor mn eerste 200+