vandijkhuizen schreef:http://img14.imageshack.us/img14/1331/orbea001.jpg
Hierbij die van mij, als het gelukt is!
Stealth bikes
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat is toch geen stealth met al die knalrode accenten?
Less is bore
Staat je stuur niet wat voorover gekanteld?lcsmt schreef:vandijkhuizen schreef:http://img14.imageshack.us/img14/1331/orbea001.jpg
Hierbij die van mij, als het gelukt is!
Ik vind dat ook best mooi die Stealthbikes,lekker dat matzwart enzo.En natuurlijk die bijpassende kleding om het nog stijlvoller te maken.
Maar als Stealthbike fietser moet je natuurlijk ook wel behoorlijk kunnen fietsen en een goeie conditie hebben.
Je moet er toch niet aan moeten denken dat je door een iemand met een B'twin er volledig uitgefiets word.
Maar als Stealthbike fietser moet je natuurlijk ook wel behoorlijk kunnen fietsen en een goeie conditie hebben.
Je moet er toch niet aan moeten denken dat je door een iemand met een B'twin er volledig uitgefiets word.
Niet zeuren,maar gewoon doortrappen!!
-
- Forum-lid
Net een heerlijk zomeravondritje gereden met andromeda/Serge. Normaal maak ik dan wat foto's van de omgeving en plaats ik die in op dit forum, maar deze keer werd ik erg opgewonden van de fiets die Serge had meegenomen. Geen foto's in de rubriek "Vandaag gefietst" dus. Wel foto's in dit topic. Wat een pracht fiets! Super Stealth.
-
- Forum-lid
+1
Heerlijke bike. De stuurpen vind ik een heel klein minpuntje, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Verder helemaal top afgemonteerd. Wat voor zadelpen is er eigenlijk gemonteerd?
Heerlijke bike. De stuurpen vind ik een heel klein minpuntje, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Verder helemaal top afgemonteerd. Wat voor zadelpen is er eigenlijk gemonteerd?
-
- Forum-lid
Zadelpen hoort bij het frame volgens mij. Dit frame is overigens helemaal klaar voor Di2. Lijkt me een aardige combi met de nieuwe Ultegra Di2 straksgaisdergerman schreef:+1
Net wat ìk vind, telkens ik weer eens een witte fiets zie...daniel1975 schreef:Om maar met de deur in huis te vallen: ik vind het echt helemaal niks. Zit kraag nog smaak aan die fietsen. De woorden die elke keer weer als eerste boven komen drijven zijn saai, suf, goedkoop, sfeerloos, lelijk, etc.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)