Vuelta 2011
Een Nederlander in de Spaanse leiderstrui. Ik kan nergens vinden hoelang dat geleden is maar ik neem aan dat het echt héél lang geleden is.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Leuk maar Wiggins zet hier de toon. Imposant bergop en met de TT in het vizier gaan er morgen harde klappen vallen. Mooie en spannende finale gezien vandaag!!
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Knap hoor van "onze" Bauke!! De laatst NL'er in de leiderstrui was volgens Nelissen (Twitter) Maxje van Heeswijk.
-
- Forum-lid
Haha!!
Maar was een leuke etappe! Jammer dat hij niet kon winnen, maar de leiderstrui maakt veel goed! Denk dat hij hem na de tijdrit weer kwijt is, maar kan vast een goed klassement rijden deze Vuelta!
Maar was een leuke etappe! Jammer dat hij niet kon winnen, maar de leiderstrui maakt veel goed! Denk dat hij hem na de tijdrit weer kwijt is, maar kan vast een goed klassement rijden deze Vuelta!
Geweldig toch!? Eentje om rekening mee te houden de komende jaren, maar dit zei ik 3 jaar geleden ook al.. maar ik kan het mis hebben.Trouwens 'tis net onze Joop ien vrôuger doag'
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
- daniel1975
- Forum-lid HC
Inkoppertje, maar volgens mij kan een zeker ploeglid nog wat van die jongen leren....
Geweldig gereden vandaag!! 1 sec, knap rekenwerk
Geweldig gereden vandaag!! 1 sec, knap rekenwerk
Less is bore